Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak jste spokojeni s Alzou?

Od: nikc® odpovědí: 26 změna:

Dneska jsem byla v Alze si koupit topítko a hezky mi ho dali zabalené. A pěkně mi zatopili! Ale ne ku mému prospěchu. Těšila jsem se, až ho doma vyzkouším a zatopím si. A ono nefunguje vůbec. Tak mám vzteka a do Alzy už asi nikdy. Tedy až po těch reklamacích, co mě čekaj, nikdy. Správně mi měli zboží předvést a ne abych jezdila sem a tam. To se tam chystám jet s počítačem, co blbne. Koupený je před 2 měsíci. A podruhé s ním. Pamatuju si, že před 20 lety by se tohle nestalo, aby nepředvedli zboží. Ale dneska, kdy je v Praze hromada lidí, na to není čas. Ale kde mám vzít čas já na to tam furt jezdit? Jak může mít Alza hodnocení 97% nechápu. Už podruhé jsem nespokojena. Hlavně, že chtějí jako první zaplatit, pak až vydají zboží a ještě ho nepředvedou!

doplněno 26.09.14 17:38:

Konečně jsem se tam dovolala. Půjdu to vrátit. Máte pravdu, Alza jsou jen prodejci. Kdo je spokojen, nechápe druhého nespokojenost. Tak jako sytý hladovému nevěří.

 

 

26 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar mikihans

Alza je obchod, ne výrobce, takže nemůžete svádět na alzu, že vám prodala něco nefunkčního. To mají zkoušet každou věc co prodají? To je hloupost.

Já jsem na Alze pár věcí koupil a žádnou jsem reklamovat nemusel.

hodnocení

Jaká hloupost. Nevím, jak je to dneska, ale ještě nedávno byla povinnost na požádání předvést zboží než si ho zákazník koupí. Měl jste štěstí. Já ne.

paw*
Kdyz lisete, ze to byla povinnost, tak si poctete obcansky zakonik, co se tam pise. Zadala jste o predvedeni? Konkurence taky predvadi?
Holt jste mela smulu. Zajdete tam, vratte topitko a nechte si vratit penize. A pak kupte kde jste spokojena.

 

baet
hodnocení

0x

V Alze nakupuju pravidelně už několik let. Nikdy žádný problém. Po roce sice odešla myš ale po dvou týdnech na reklamaci mi dali novou a omluvili se. Alza to nevyrábí, takže za funkčnost oni nemůžou.

 

ria*
hodnocení

0x

Dobrý den, pokud půjde reklamace přez Alzu - tak nedělají problémy, (pokud to není vysloveně chyba kupujícího..) Dbají na dobré jméno. Prostě jste měla smůlu 2x na špatný kus.. :/ Chyba výrobce, ne prodávajícího.. :/

doplněno 26.09.14 18:52:

Já souhlasím s ohnetou.. Alza si opravdu nechce dělat špatnou reklamu, a pokud to půjde, zboží opraví, nebo vymění.

doplněno 26.09.14 19:25:

:) sytý nechápe.. Já byla doslova nas***** když mi po měsíci nový notebook přestal fungovat... Ale když celá reklamace s tím, že si pro počítčač přijeli až domu, opravili, a dovezli mi ho zase až domu - s kartou s datama, tak mi to přišlo jako zázrak.. já jsem s Alzou opravdu spokojená..

 

ohneta*
hodnocení

0x

A co má nefunkční výrobek společného s Alzou? Alza topítka nevyrábí, jen je prodává. To samé se vám mohlo stát u konkurence. S Alzou byste mohla být nespokojena v případě, že by dělali problémy při reklamaci. A jezdit nikam nemusíte, můžete jim to poslat. Apropo, já na Alze utratil už spostu peněz a reklamoval jsem jen jednou.

doplněno 26.09.14 17:41:

Ale my chápeme vaši nespokojenost, ale měla byste být nespokojena s výrobce, a ne s obchodem. Vždyt vám vyšli vstříc, žádný problém při reklamaci nenastal.

hodnocení

U konkurence jsem nikdy nic nereklamovala. Co jsem se v Datartu nakupovala věcí a nikdy nic nereklamovala. V Alze jsem před dvěma měsíci koupila počítač, půjdu ho taky reklamovat. Mě vadí, že mi ten výrobek v Alze nepředvedli.

doplněno 26.09.14 17:52:

A to není vše. Před dvěma týdny jsem tam byla s počítačem reklamovat ho a řekli mi tam, že to je baterií a má se nechat vybít příště. Včera se to stalo znovu. Dobře nechala jsem ji několik hodin vybíjet a koukala jen na černou obrazovku. Ptala jsem se prodavače Asusu v Alze a ten mi řekl, že to mám ihned jet reklamovat. Tak nevím, co mám jet reklamovat dřív.

doplněno 26.09.14 18:03:

Proč nemluvíte za sebe a píšete my?

 

hodnocení

0x

Občas tam nakupuju posledních téměř 20 let. Reklamoval jsem něco jednou nebo dvakrát, nebyl žádný zásadní problém. Koupil jsem skoro před rokem sušičku prádla za 30 tisíc u jiného obchodu, bohužel se časem ukázalo, že se jedná o vadný kus a dostal jsem bez problémů novou. To se holt stává, že se věci kazí. Důležité je to, aby reklamační proces proběhl tak, jak má.

 

janplinto*
hodnocení

0x

Já jsem s Alešem Zavoralem spokojen. Několik nákupů, jedna reklamace, která byla promptně vyřízena a peníze ihned vráceny. *kafe*

fido*

Já jsem s ALZOU spokojen. Více mě vytáčí ALFA. Reklamaci myši, kde byla evidentní závada si nechali na celých 30 dní, s tím, že už na začátku mi řekli, že mi vrátí peníze, ale za 30 dní a donutili mě tak koupit jinou, neboť jsem myš potřeboval hned. Tak mám ted 2 :)S Alzou problém není, tak jsou rychlí ...

 

jakojaaa
hodnocení

0x

Já nakupuji v CZC, z jednoho prostého důvodu - jako poslední z velkých eshopů praktikují tradiční (a dle mého názoru normální) způsob prodeje, kdy vám zboží nejprve ukáží (na požádání by ho myslím měli i předvést) a až potom zaplatíte. V Alze, TS a Alfě je to naopak, první musíte zaplatit a pak teprve uvidíte zboží. Kdyby byl nějaký problém, máte sice ještě možnost nepodepsat doklad o převzetí zboží, ale to je dost slabá útěcha, když už jsou peníze pryč.

hodnocení

Zdravím. Co prosím znamená CZC? Už jsem se bála, že sem budou psát jen ti 97% spokojení zákazníci a ukamenují mě tu. Vítejte 3% zákazníku :)

Já v Alze nakupuju hodně let, pokud jsem reklamoval, tak bez nejmenších problémů na počkání. Kdo chce zboží předvést tak mu jej předvedou, mají na to zvláštní "přepážku" v prodejně.

Teď mimo Alzu - nikdy jsem netrval u žádného prodejce, aby mi to co kupuji předvedl, dokonce když to sám prodavač začal rozbalovat aby mi to předvedl, tak jsem jej vždy včas zastavil, aby to nezdržoval :-D

Když se má něco porouchat, tak je malá pravděpodobnost, že se to stane zrovna při předvádění :)

A technika má taky duši, za důvěru se vám odmění, ten kdo vyžaduje předvedení, dlouhou záruku atd. tak mu to zařízení zaručeně "klekne" - takových nešťastníků mám kolem sebe docela dost :)

doplněno 26.09.14 19:38:

Jediné čím mě Alza štve, že pokud má něco na objednávku a není to zrovna něco co se trochu kupuje, tak vám to prostě neobjednají dokud se nesejde víc zájemců, kolik jich musí být netuším, ale zatím mi v tomhle nikdy nevyhověli.

jakojaaa

CzechComputer, czc.cz - kdysi největší český eshop s elektronikou, dnes dvojka po Alze.

v CzechComputer, czc.cz nakupuji léta a nakupovat budu. Jen se modlím abych něco nemusel reklamovat. Reklamační oddělení ze mě dělalo 2 x totálního debila, řešil jsem to doslova řevem na oddělení stížností. Byl jsem z nich doslova na infarkt. Že reklamace byly oprávněné bylo naprosto jasné.

 

naihonn*
hodnocení

0x

Jak už to pár lidí říkalo, tohle vůbec není o tom, jak dobrá nebo špatná je Alza, víc je to o tom výrobku. Všechno, co jsem v Alze nakoupil, to bylo v pohodě. Ale taky jsem si předem vybíral podle informací a recenzí jiných předchozích kupců toho výrobku a samozřejmě tedy pak v neposlední řadě u objednávek přes internet nakonec i podle zkušeností s tím či oným obchodem. A tenhle přístup se mi vyplatil velmi. A pokud jde o předvedení, tak už šlo o něco jo dražšího, tak to obvykle nebyl problém, ale on se musí člověk taky ozvat, že by o to stál. A pokud to nepůjde? Tak půjdu já klidně dál. Ale nevím, podle mě by to šlo... Například bmbx píše, že to v Alze jde, takže asi tak...

hodnocení

Taky si čtu recenze a tento výrobek měl 4 hvězdy a počítač dokonce 5 hvězdiček. Mě nenapadlo, že to vůbec nepůjde. Nikdy se mi nestalo, že by něco, co jsem koupila nešlo. Ale po této zkušenosti si dám na to pozor.

 

hodnocení

0x

Mně na Alze vadí, že osobní odběr je zadarmo jenom na tržnici a navíc ostatní (placený) pobočky v Praze jsou blbě rozmístěný.

To je jediný důvod, proč tam už tolik nenakupuju, jinak nebyl problém.

ria*

a jiné obchody to mají lépe zařízené?

Samozřejmě že ano, u ostatních obchodů kde mají něco jen na objednávku mi zatím vyhověli, trvá to většinou kolem měsíce, ale objednají i pro jednoho zákazníka a dají předem vědět, Alza nedá vědět nijak, až měsíci čekání sdělí, že bohužel zboží nemohou dodat, stalo se mi to zatím pokaždé :(

 

hodnocení

0x
avatar hangar

Mno jo o alze jsem tu psal xy krát..a každej jen však alza je v poho...

Ona stačí jedna jediná chybka při prodejce-kupec a pak nastané peklo...

naihonn*

To jo, to se může stát prostě úplně kdekoli, to je jasná věc. :)

 

 

hodnocení

Dneska to jedu reklamovat. Ale bojím se, co když řeknou, že mi to třeba spadlo cestou? Přitom to mohlo spadnout jim? Proto je dobré to nechat zkontrolovat při převzetí. Prodejce tím kryje nejen sebe, ale i zákazníka. O spokojeného zákazníka by jim mělo jít, ne?

doplněno 29.09.14 15:53:

Byla jsem tam a vrátili mi peníze. Ani je moc nezajímalo, proč to vracím. Ale moje jméno chtěli vědět. Aby to zas nešlo do oběhu...

ohneta*

Jasně že půjde, přece to nevyhodí *zed*

Samozřejmě, že do oběhu to nefunkční nedají, opraví to. Vrácené rozbalené, nebo vrácené a následně "servisované" zboží nabízejí se slevou. Už jsem koupil v Alze i takové zboží a neměl jsem žádný problém :)

 

kutululu
hodnocení

0x

Ještě nikdy jsem se nesetkala s tím, že by prodejce při převzetí zboží zákazníkem ho předvedl a vyzkoušel na místě. Ani i když je to v kamenné prodejně. V Alze ale reklamace vyřizují jako na běžícím pásu. A kor když zboží vracíte do 14 dní od nákupu, rovnou Vám řeknou, zda chcete vrátit peníze nebo vyměnit za nový kus. Já tam takhle reklamovala repro soustavu do 14 dní, že jeden satelit chrčí, nezkoumali, zda jsem ho mohla poškodit já sama, třeba že mi mohl spadnout na zem, ale rovnou mi vydali nové zboží. Nakupuji jedině v Alze, protože jí věřím, to že je nějaké zboží poruchové, tak za to nemohou oni, ale samotní výrobci. Jako například jednou jedinkrát jsem nakoupila v Mallu elektrický přímotop, jen co jsem si ho donesla domů, nefungoval, druhý den jsem utíkala ho vyměnit za nový a také bez problémů. Takže to není jen Alzou...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]