Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Rodiče - naschvály a komplikace

Od: noe18 odpovědí: 5 změna:

Je mi 17 let, jsem studentkou SŠ s maturitou, momentálně ve třetím ročníku. V listopadu mi konečně bude 18 a každým dnem se modlím, aby ten den už nastal. Mám přítele, jemuž je také 18, bohužel, rodiče mi (od doby, co táta nemá práci, již po dobu tří let) začali ztěžovat celý můj osobní život, a nejen to. Začínalo to přibližně ve dvanácti, zarachy, braní osobních věcí jako je telefon, počítač, což pokračovalo procházením mých osobních údajů, zpráv či sociálních sítí. Ano, nebylo to jen tak, jedním z důvodů bylo například provolání jeden měsíc 1000 Kč místo 300, nebo pozdními příchody domů, třebaže jen patnáct minut. Poté se začli dít takové věci, že mi sebrali telefon, mému příteli táta napsal sms, že spolu končíme, za mě. Ne že by šlo o něco vážného, ale o to ani nejde. Ale řešila bych momentální situaci. V 17 letech zarachy přetrvávají (za výsledky ve škole, pozdní příchody atp.). Věčně se něco řeší, že nesmím být u přítele tak jak chci, jelikož jsem ještě moc nevyzrálá, nejsem vdaná atd. K tomu cokoli, co od nich požaduji, si musím zasloužit, včetně základních věcí (dobré jídlo, oblečení, boty, přítele, kamarády či výlety). "jestliže zítra něco neuděláš, týden nikam nepáchneš". Jenomže jsem jen člověk. Občas se mi stane, že nestihnu linkový autobus a další jede za hodinu. A už je to tady - záměrně jsem je podvedla, manipuluj nimi, dávají mi jen to nejlepší, dělám si co chci a jen je podvádím. Přítel je z toho už nanervy také - každou chvíli nesmím za ním, vyhodí ho odsud, že jsem neumyla nádobí a tak dále. Jen se modlím, aby mi bylo 18. Jen uplně přesně nevím, jak to je s vyživovací povinností, dokud studuji, jestli se mohu proste v den narozenin sebrat a odjet za přítelem, který mi nabízí bydlení s ním.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x