Nejste přihlášen/a.
Uplne lhat nesmi,a le nektere reklamy jsou dost ujete. Uz ty asociace. Ted me napadaji asi 2 z TV
Na nejaky krem, kde se ptaji "chcete mi plet jako broskev" A prvni asociace, ktera me napadla: Tak chlupatou?
A o tom, kde srovnavaji laserovy zakrok s patlamin oa oblicej ani nemluvit. To srovnani snese snad jenom ten flakon na dany krem .
Samosebou, že lžou. Uvádějí neexistující ústavy, 86% žen o 63% jasnější pleť, photoshopové fotky. Lež na lži.
Zas na druhou stranu respondentem se můžete stát i Vy.. už několikrát jsem se účastnila testů pro - více či méně dobré krémy. Stačilo se včas přihlásit, domu mi zadarmo přišla sada krémů, které jsem rozdala rodině podle věku a pohlaví, a poté jsem posílala poznatky, zkušenosti, prostě výsledek .. pak z toho dělají ta procenta..
Proč? Napřed si dejte otázku co z toho mají! Nejde jim o nic jiného než o naše peníze, prto si musíte koupit vložky s křidélky ,proto musíte mít Vizír protože vypere dočista atd,proto m usíte používat calgonit protože vodní kámen Vám zničí pračku ...
doplněno 29.08.14 19:53:Martno to něříkejte mně,to musíte na tvůrce reklam!Já jen od noch opsal!A navíc já je ani nepoužívám,
To je pravda. Já zásadně nekupuji to, co jsem viděl v reklamě. Výrobce nacpal peníze to reklamy, místo do zdokonalení výrobku.
No ono se nejedná jen o TV reklamu, ale pánové určitě jste někdy použili srovnávače cen na netu. Tam jsou též placené pozice, takže možná ani netušíte, že jste se stali obětí reklamy. Nemá smysl tu diskutovat o tom, zda se necháme zlákat reklamou či ne. Ona nemá jen smysl v tom, že chce abysme hned ten daný výrobek koupili, tady jde i o prezentaci značky. Jestli je reklama pravdivá, či ne je věc druhá, reklamy na úžasně svěží vložky, krémy po kterých se vaše kůže promění v broskvovou slupku bych zakázal a jejich autorům nakopal zadek.
Proč nám v reklamě lžou? No přeci proto, že většina lidstva je opravdu jako stádo oveček. A na to reklamy spoléhají a vědí, že to tak funguje. Navíc spousta lidí se bojí originality, chtějí zapadnout do davu a chtějí mít i to, co má soused od vedle. A ještě lepší. No, na mně reklamy vůbec nevydělají. Já je neposlouchám, jelikož je nesleduji. Nesleduji totiž vůbec TV.
Tak koukám, že nejsem sám, kdo nesnáší reklamy . Reklamy ignoruju a většinou je ani nevnímám. Takhle vnucované zboží nekupuju už ze zásady. Nicméně občas mi z nich něco v hlavě uvízne, ale většinou ve mně vzbuzují asociace, které asi autor rozhodně nechce. Třeba že jisté máslo se hodí pouze na mazání vrzajícího kola, že jistou tyčinku si dám pouze v případě, že mám opravdu hlad a nic jiného není po ruce...
Někdy se fakt bavím. Jen mě mrzí, že jsem si reklamy, které mě podobným způsobem zaujaly s náležitým výkladem nearchivoval.
Reklama by podle zákona neměla být, jak píšete "lživá". Zákoník pracuje s termíny jako "obvyklé reklamní přehánění". Vyloženě lživá reklama tu byla mnohokrát a také byla stažena. Není pravda, že se odvysílá nebo otiskne vše. Pokud sleduji tv a začne reklama automaticky vypnu zvuk a vůbec se reklamou nenechávám rozptylovat. To, že jsme ovečky je možná pravda, nicméně účinnost reklamy obecně i té v tv klesá a možná také proto je tam poslední dobou samý šunt, seriál za babku či repríza.
Pravdu má Ohneta. KAŽDÝ jsme ovlivněn reklamou. I negativní vnímání reklamy je účinek. Též jsem patřil k těm, co říkali: to je z reklamy, to si nekoupím. Výsledek: Po pár měsících zapomenete, co vám to vadilo za reklamu a na které konkrétní zboží, ale ta značka zůstane povědomá. Takže přijdete do supermarketu a ve výši očí najdete zboží právě z reklamy. Které zboží zvolíte? Naprosto neznámé, ve výši 2m nebo půl metru nad podlahou? Vždyť ani není vidět. Ano, vědomě můžete vybírat určité zboží. V podstatě to ale znamená, že po celou dobu nákupu se budete plně soustředit na daný úkol. Jakmile polevíte, jste obětí reklamy a vlastního podvědomí.
Nehledě na to, že kolikrát není na výběr. Jasně, máte možnost nekoupit nic nebo navštívit jiný obchod s alternativním produktem, ale to jsou další náklady (čas, benzín), takže nakonec, třeba menší měrou, podlehnete...
A jestli někdo tvrdí, že nesledováním TV se vymaní ze spárů reklamy... Jasně, je na tom líp než konzumní většina, toť vše.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.