2 pohovory do práce. Jak to udělat?

Od: Datum: 25.08.14 20:50 odpovědí: 7 změna: 26.08.14 09:21

Ahoj.

Zítra mám pohovor do práce (part time job, ještě studuju) do menší agentury, sami si mě na internetu našli a oslovili mě. Práce je to v oboru, kterej mě zajímá, takže jsem na pohovor kývla. Nicméně před nedávnem jsem posílala životopis do jiný firmy na podobnou pozici, ale pro mě mnohem zajímavější, rozhodně bych 100% preferovala tu druhou možnost. Tam ovšem posílalo životopis na inzerát snad 80 uchazečů, přijmou na part time 2. Ještě jsem ani nebyla u pohovoru, nicméně od kamarádky, která v tom oddělení pracuje, mám info, že jsem v "top výběru", ale že tam bohužel všechno funguje pomaleji a že termíny pohovorů asi budou teprve v tomto nebo v příštím týdnu posílat.

O co jde?

Jsem si skoro jistá, že mi zítra práci nabídnou. A asi budou chtít co nejdříve vědět, jestli mám zájem. Kdežto z té druhé firmy (korporace) bude asi pohovor až někdy v září a nástup třeba až do října.

A já nevím, co dělat. Co jim zítra říct, když se mě zeptají, zda mám zájem. Práci potřebuji a chci. Ale na druhou stranu rozhodně nechci přijít o tu druhou možnost. Je to totiž dost jedinečné a pokud by mě náhodou vybrali, byl by to dost super odrazovej můstek a i pár měsíců by mi dost dalo jak do života, tak do životopisu.

Co byste mi radili? Jak to udělat? Přijde mi nefér říct jim zítra, že mám zájem, během září nastoupit a na konci září jim případně oznámit, že jdu vlastně jinam. To bych asi nedokázala. Ale zas nechci riskovat a nakonec nemít ani jedno.

Díky za všechny rady!

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 25.08.14 20:54