Kam bez maturity? Ve 20 letech na obor?

Od: Datum: 24.08.14 12:07 odpovědí: 18 změna: 01.11.14 15:55

Ahoj, mám teď takové malé trápení. Jsem tu registrovaný, ale píši anonymně. Syslové snad odpustí.

Studuji gymnázium, jsem ve 3. ročníku, který jsem již jednou opakoval. Nezvládl jsem matematiku. No a zítra mi to čeká znova. Ačkoliv jsem měl dost doučovacích hodin, nevěřím si, že to zvládnu, prostě na to nemám. Vždy mi zajímali spíše praktické obory. Bohužel jsem udělal chybu, že jsem šel na gymnázium. Prolezl jsem s odřenýma ušima, ale zjišťuji, že na tu školu nemám. Ano, jsem možná přirozeně inteligentní, ale jen na něco. Na gymnázium jsem šel hlavně kvůli tomu, že máma MUDr.a táta Bc. Nenutili mi, ale chtěl jsem být jako oni. Viděl jsem na nich, že ze mne chtějí mít vysokoškoláka, ačkoliv to nedávali přímo najevo. V říjnu mi bude 20, a pokud zkoušku neudělám, vyhodí mi. 4 roky zabitých, do životopisů budu psát do kolonky nejvyšší dosažené vzdělání: ZŠ.

Mám práci ve sportu na DPČ, čistě si měsíčně vidělám kolem 10.000Kč. Zatím to stačí, ale ne na pořád. Baví mi to, baví mi se i vrtat v autech, baví mi lecos opravovat, tvořit.

Nevím, co budu dělat. Koukal jsem, že se dá SŠ studovat i dálkově, to by pro mne bylo východisko. Nemá někdo s podobným zkušenosti? A nebo bych šel na obor, ale nedovedu si představit, že v mém věku si půjdu sednout do lavic s 15 letými dětmi. Bavilo by mi dělat elektrikáře, kominíka, topenáře, cokoliv. Elektriku jsem s kamarádem, co je elektrikář, párkrát dělal v několika barácích jako přivýdělek, více méně na mne jen dohlížel. Bohužel kamarád se přestěhoval do ostravy, takže nějaká pomoc nehrozí. Ten obor bych musel dělat celý od znova? Nebo jen praktické věci, a například čj atp ne?

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 24.08.14 12:17