Nejste přihlášen/a.
Ahoj vichni tak koho poleme na hrad?
Bude to Zeman, nebo Schwarzenberg?
Děkuji za názory ...
Zeman .Volba je jasná.Není nad čím přemýlet.
Charismatický,vtipný chlap,který má blíe k lidem ne nějaký chrnící cizinec kníecího rodu.Doufám,e český národ není hloupý a zvolí za prezidenta Čecha a rozumného člověka.
tak si to prosim poradne rozmysli... Zeman vulgarni, arogantni komunista, kterej diky opozicni smlouve rozkradl celou Ceskou republiku.
Toho chces volit?
A doufam, ze je vsem jasny, ze kdyz Zeman bude prezidentem, tak je Klaus premierem... Jako v rusku Putin s Medvedevem...
Kdyz se ho nekdo na neco zepta, tak odpovida takovyma nehoraznyma kecama nejom aby se vyhnul odpovedi. Cesi mu to zatim zerou, ale myslite si, ze to bude fungovat i jinde ve svete...? Asi tezko...
Tak to prosim jeste jednou zhodnotte.. diky
Víš martas, když už píšeš o nehorázných kecech, tak taky napiš konkrétně, která slova jsou(nebo ty je považuješ) za nehorázné kecy. Konkrétně kdy a kde je řekl. Jinak je to takové bezobsažné plácnutí do vody.
Jak jsi přišel na to, že když Zeman prezident, tak Klaus premiér? Můžeš mi objasnit tvé myšlenkové pochody, kterými jsi k tomu došel? Bez nich je to opět jen bezobsažné plácnutí do vody.
Proč všichni zastánci KS neumí argumentovat fakty, ale jen takovýmito, zřejmě někde vyčtenými bláboly? Proč nepíší konkrétně? Neumí? Nemohou? Ví to někdo?
Tak jeden konkrétní: Když se jeden z kandidátů Zemana zeptal jak se dělá kampaň za tak málo peněz, tak mu odpověděl že ho to za 3 mega naučí. To není kec? To je blábol hodný puberťáka. Pokud není schopen doložit tok financí, tak tam vůbec nemá co dělat. Na účtě má na rozdíl od ostatních jen napsáno - dar od soukromé osoby. Ostatní mají vše doložené písemně smlouvami, někteří kandidáti dokonce i finance odmítali když šlo o provařené dárce.
To bylo v nějaké TV debatě? V jaké? Kdy? Rád bych si to poslechl. Protože tak jak to chápu z Vaší interpretace, bych usoudil, že pokud se mě někdo zeptá ve zlém úmyslu, jak peču rohlík, s úmyslem mě nachytat, odpovím mu to samé. Ať přijde, že ho to naučím, když na to bude mít. Na hrubý pytel hrubá záplata. Ale jak jsem psal, do okamžiku než to uslyším na vlastní uši, je to z mé strany jen spekulace jak to probíhalo. Takže s hodnocením jestli to byl kec nebo blábol bych počkal. Ostatně tyhle výrazy: kec, blábol, atd. vídávam i na jiných diskuzích na FB a jinde, na kterých to určitě nejste Vy. Že by společný slovník příznivců KS? Odkud ho mají?
Jestli chce někdo feudálního mocnáře za prezidenta, jehož "češství" se zázračně probudilo až po revoluci díky vidině restitucí majetku a jež jako první po zvolení do úřadu hodlá řešit nároky sudetských Němců, tak prosím. Masaryk a Beneš se kroutí v hrobech, budiž. Bude se vracet s posvěcením Knížete církvím a bude se vracet Němcům. A kdo v Knížeti vidí jen roztomilého strejdu, co neumí česky a při české hymně začne pomalu zpívat Rakouskou, tak k tomu není co říci. Kdo souhlasí s dnešní vládnoucí stranou a ztotožňuje se s názory a skutky Kalouska, budiž, nechť hrdě volí Knížete
Já si myslím, e je to víc jak jasné - Zeman. Karel není rozhodně osoba která by byla vhodná reprezentovat ná stát, u jako ministr zahraničí není nic moc, navíc nebude vetovat ádný, by sebenesmyslnějí zákon, nebo kodič kalousek jej vodí jak pimprle
Kníe by jen urychlyl a zametl cestu naí země do pekel.
Ano levnějí nebude, ale huhlajícího, spícího, zdegenerovaného rakouského monarchu jako prezidenta NECHCI!.!.!
To byl pro mě přijatelnějí Klaus i kdy tou amnestií si to u mne definitivně polepil. Ale to stejně nebylo z jeho hlavy, to bylo dobře promyleno a připraveno - čekalo se jen na vhodnou příleitost - výročí vzniku České republiky :D
Jo, přesně tak, to je dost důleitý důvod proč kníe ne!.!.! Kalousek je kodič a kníe je s ním v jedný partě
Jsem okovaný tím, e se vůbec někdo najde kdo jej volí, jsem zklamaný, e jej doporučují známé osobnosti jako např. Svěrák...
Vichni volají po změně a kdy je monost alespoň něco přímo ovlivnit, tak si do čela státu zvolíme tohoto člověka?
Ne, u jsem to zde popsal, nejsem okovaný e má někdo jiný názor, jsem okovaný kde se poděl zbytek národní hrdosti a vlastenectví. Jak můe někdo volit takového člověka za hlavu státu, navíc nohsleda největího kodiče naí země kalouska. Zemana jsem nevolil a z kandidátů druhého kola nadený nejsem, ale e někdo uvauje nad KS je opravdu skandál, on to nejspí vyhraje a budem čumět vichni, Klausova ukradená propiska, nebo jeho ujetá naplánovaná amnestie bude jen humorná epizodka
Kdyby se mezi kandidáty objevil třeba Jake, to by vás neokovalo? To by jste uznal jako názor druhých? U vás vidím v růových barvách a ve 3D projekci
Vzpomínáte si na tu dětskou hru?
A JE TO TEN, NEBO TEN, PRATÍME HO KOTĚTEM!
Ale teď váně: nechci po sté omílat spaní Káji a jeho artikulaci. O tom u tady bylo napsáno spousta příspěvků. Kadý jsme nějaký.
Mně spí vadí, e jde silně na ruku Kalouskovi a to je brána do pekel. e odsouhlasil důchodovou reformu, zvýení daní, církevní restituce. To ve nás jako vymačkaný stát ene do záhuby. A Kája má na tom taky podíl, co si budeme povídat.
Proto budu volit Miloe. Také na něm není sice ve jen růové, ale myslím si, e udělá míň kody, kdy jenom hladí stromy /proč ne? není to nic patného/, ne kdy bude podporovat Kalouska.
TAKE PODLE MĚ MILO. HOWHG. Jaga.
Divím se, co vechno o kandidátech chtějí neodbytná média vyzvědět. Hnus! Včera jsem se například ve zprávách dozvěděla /ani bych po tom baila/, e Kája dává přednost trenýrkám před slipy! Připadá mi to nehorázné probírat takovéhle věci v souvislosti s volbou prezidenta. Ta televize u váně neví, co by.
Ale kdy si představím před sebou Káju v trenýrkách, tak raději budu volit toho Miloe. I kdy Milo v trenýrkách by asi nebyl o mnoho lepí...
Pro mě jednozanačně Zeman! Prezident by měl hlavně reprezentovat ani ne tak zjemvem jako intelektem, vlastním názorem a vtipem co by se dalo říci, e splňují oba tito kandidáti, navíc politické názory nejsou u prezidenta ČR důleité, politické pravomoce prostě nemá. Ale... se ví úctou k Schwarzenberogvi, jeho věk u té reprezentaci neodpovídá, bohuel i vada řeči za kterou samozřejmě nemůe by byla velmi problematická a vemte si e a by mu končila 5-ti letka tak by mu byla téměř 81 let?! Zeman je o 7 let maldí a působí svěeji a zdravěji, co povauji za důleité aby měl prezident úctu a respekt... Já panu Schwarzenbergovi přeji upřímně jen to nejlepí, ale měl by jít do důchodu a v klidu si uívat nabité miliony...
s tím intelektem to je u kníete těí.. mě straně vadí i mým rodičům to jeho vyjadřování... člověk se musí soustředit aby mu rozuměl a pak si to srovnat co vlastně chtěl říci... on za to sice nemůe... ale zkuste si jít ádat k soukromé firmě místo na reprezentativní pozici... myslíte e vás s takovou vadou příjmou? myslíte e je bude zajímat e za to nemůete?
Já jsem Zemana nevolil a teď v druhém kole nezbývá ne volit mení hrůzu a to rozhodně není Kalouskův nohsled.
No zatím toho Kalousek neukradl tolik co Zemanův noshled louf. Zeman nás zaprodá Rusákům, to je jasné, znovu se rozjedou topné oleje /symbol/ a podobné sviňárny, znovu se bude plivat na novináře, kteří si dovolí napsat pravdu. Nastane doba temna, nenávisti a opakujících se bonmotů o ničem. Blb se nezmění a zloděj taky ne. Kníe je aspoň rovnej a to mu přitěuje. Za svým slovem si stojí. Já ho nechtěl, ale je 100% lepí ne ten důleitej nabob z Vysočiny co tvrdil e do politiky u nikdy!
No, uchla zase vytuneloval s pomoicí Bakaly Becherovku, je proti vrácení církevních restitucí, Mimojiné, nechce zruit rovnou daň z přijmu (95% zemí EU ji nemají), nechce zákon o prokazování nabytí majetku (95% zemí EU ho mají). Chce přijmout Euro. Take si nakradl, slizce se veho vyklouzl - jak je tedy rovný?
A za zády Kalousek, to ani omylem.
Já půjdu k volbám. Jen, mám obavu, e vyhraje Schwarzenberg. Proto mobilizuju svoje síly a půjdu volit Zemana. Nedopusme, aby nai republiku reprezentoval rakuák, kterému není ani nikdo nerozumí. To u raději mnohem mladí a svěejí Japonec. koda. Jen jsem se zděsil, kdy jsem zjistil, jaké kurzy vypsala Fortuna na oba kandidáty. Schwarzenberg 1,45, Zeman 2,4. Lidi, neblázněte, pojďme vichni volit. Sice moná řeknete, e nemáte koho, ale přece nedopustíme, aby jsme si zvolili málo reprezentativního rakuáka s logopedickou vadou řeči, který se bude na Hradě chovat jako prodlouená ruka "hada" Kalouska. Jen pro doplnění, nejsem důchodce, je mi 24, take ani kampaň KS na FB mi nenalije do hlavy patný směr pro nai zemi.
Tak to je vidět mládenče, e Zemana u moci nepamatuje. Jinak by ses rozhodl radi pro vadu řeči, ne charakteru!
doplněno 14.01.13 11:31:
Vadu charakteru nemá ten co byl komunista a zůstal na levici či u komunistů.
Vadu charakteru má ten kdo k nim vlezl a teď je komunistobijce viz Fisher.
Vadu charakteru nemají komunisti chartisti po kterých dnes ani pes netěkne.
Vadu charakteru mají bývalí komunisti co se z nich stali superpravičáci. A e jich v tom ODS je či bylo.
Vadu charakteru mají ti co byli zalezlí a teď chtějí změnit svět. Ve skutečnosti jim jde o vlastní prebendy.
Zdravím,
Vichni politikové postupují stejně. Nejdříve předpovědí jak to vechno proběhne, a potom vysvětlí, proč to bylo vechno jinak.
Jean André François-Poncet
pravda, naslibují...a pak je to stejně jinak. Já volit nepůjdu, jednak jsem proti přímé volbě prezidenta a za druhé nevěřím ani jednomu.
Ahoj, hezká diskuze a jetě je videt jasná převaha naeho společného kandidáta Zemana.
A jako bonus víme, e předmětem lechtivě erotických představ Babyjagy je Zeman ve slipech
Jasně e MIlo!S trenkama ,slipama..nebo klidně i bez:D...
Hlavně aspoń jednou v ivotě lidi drme jako národ při sobě!
To nám nestačí ,co tu máme nasáčkovanejch opic z Vietnamu,Ukrajiny,Ruska a kdoví čeho?
To si zvolíme i za presidenta cizince?!?! My jsme Čei,volíme ČESKÉHO prezidenta ,tak buďme rozumní..Mladí se moná nechaj zblnout kampaní na Fb a jiných sítí.Kníe má kampaň podporovanou Kalouskem - kraďouskem a taky zvenčí ,kde je financí na ve dost a tak má prostředky jak "děti" zblbnout..Viz ta jeho vizá coby v hnutí PUNK.My ,co u máme odito a troku u víme svý ,kdy máme volit mezi těmi to dvěma,snad víme,e doba kníat a lechty a hlavně cizinců patří do dějepisu,nikoli do současnosti.
Ringo,proc Zemana,ani omylem?Pokud vim,kdyz byl v parlamentu,tak uz prevzal prusvihy drivejsi vlady a mnoho lidi to svadelo na neho,nerikam ze by byl uplne stoprocentni,ale myslite,ze je druhy kandidat lepsi a v cem?Dik
Ani jeden není lepí, jen jeden je horí a to je Zeman. Domýlivý, přehlíivý, namylený hulvát. Jen on má pravdu, nikdo jiný. Kníe není o moc lepí, ale stojí si za svým slovem, nele a nepotřebuje tak moc hrabat. A taky se stydí za své chyby na rozdíl od Zemáka. Rychle jsme zapomněli na ty hrúzy co se tu děly za opoziční smlouvy Klaus-Zeman. Taky Klaus se spoléhá, e předá ezlo Zemanovi a budou to táhnout dál. Vzpomeňte ne mne. Pokud vyhraje opilý kuřák, tak do roka a do dne budeme vichni víc v prdeli ne teď.
Já bych řekl, e největí problém voleb jsou volby samotné. Ne e by příjmá volba byla patně, naopak, ale je velmi patně vymylená. 9 kandidátů je straně moc. Napříkladu, e vyhraje Zeman, tak pokud budem vcházet z prvního kola, tak 76% obyvatel kteří přili k volbám, prohráli! To není dobrá demokracie kdy větina defakto prohraje... Kandidáti by měli být 2-max.4. Zbytek tam byl stejně jen dopočtu. Čeho se dočkáme za 5 let? 15, 20, 40 kandidátů?
Dovolte toto zamylení:
Z probíhající diskuse jednoznačně plyne, e větině nás záleí, či by mělo záleet nejen na tom , co nám který kandidát nabízí- slibuje , jak vypadá , jakou má minulost, jaký je řečník a jiné.
Jsem přesvědčen, e bychom neměli opomenou, podle mně nejdůleitějí vlastnost kandidáta a to z jakých poměrů vzeel, co je zač? Toto povauji za velmi důleité, protoe se ádný v podstatě nemůe (nelze) zbavit své náklonnosti k ivotnímu stylu svých předkům - (posuďme sami, podle sebe). Vyjímkou snad by mohlo být, kdy dotyčný byl ze stavu lůzy povýen do stavu vyvolených. Opačná přeměna je jen vzácnou vyjímkou. Poté jeho chování záleí na jeho osobních vlastnostech, málokdy vak ve prospěch větiny.
Podle toho budu volit já.
Hezký den - miro
Snůka blábolů a polopravd. Takhle se dá psát o komkoli. Mimochodem chtěl bych vidět kohokoli z vás, kdyby jeho rodiče nashromádili majetek, e by ho pak nechtěl zpět.
Tak co "ringo" ji jsi to četl.
doplněno 14.01.13 15:04:Tak koukám e četl. Ano nashromádili, ale v tom není podstata kdo nashromádil. Podstata je kdo jej vytvořil. Nebyla to náhodou jetě ta lůza robotníci.
Ano máte pravdu. Socky a nevzdělanci volí předevím Zemáka. Inteligenti , Čechy a vyí třída zase Karla. Jetě e nepatřím k ničemu a vy jste určitě výjimka.
Chudinko
doplněno 14.01.13 18:39:A jen tak mimochodem VUML absolvoval Sobotka. Moná tvůj kandidát
ringo:
to bych nečekal, ale docházejí asi (vlastně ani není co by docházelo) tak se sniuje k tomuhle? :D Tyhle kecy o inteligentech a vyí třídě mě vdy dostávají. Jen by mne zajímalo, kam se vytratila ta inteligence, kdy jsou inteligenti schopní volit Kalouskovu loutku. Kalousek je největí kodič v této zemi a mi mu zvolíme prodlouenou ruku? Tenhle národ je opravdu dementní, před 23 lety jsme měli velikou anci a u jsme díky "inteligentům" zase ve sračkách
omlouvám se vypadly mě ...docházejí argumenty
Byla bych opatrná, ne někoho, kdo má jiný názor, zařadím mezi socky a nevzdělance. Nejsem ani jedno, a přesto jsem Zemana volila a volit opět budu. Snad lidé nejsou tak hloupí a nedají hlas někomu, kdo je v Rakousku vysmívaný, kamarádíčkuje se s Kalouskem a celou ODS, schvaluje Klausovu amnestii, chce zavést kolné na V atd. Zajímala by mne politická minulost pana Trautenberka před tím, ne se pomocí pana Bakaly tak náhle zviditelnil, kdy vichni marně ukazovali na tunelování Becherovky. A si táhne vládnout poddaným do Rakous, protoe to přesně bychom pro něj byli - jen poddaní a nic jiného.
Tahle volba není o vzdělání, inteligenci, sociálních vrstvách, tahle volba je národní hrdosti o vlastenectví, ale to je to co čechům chybělo a chybí, proto jsou schopni volit KS
Jo kdyby lo třeba o hokej, to by se dokázali ukázat...
Ringo,nechci vam brat vase presvedceni,mate na neho pravo,jen by me zajimalo podle ceho se dnes bere,ze je nekdo socka.?Za komunistu,bych vedela,to byli ti,kterym se nechtelo do prace a byli po kriminalech.A jak je to dnes?Nezda se vam,ze mnohdy patri mezi socky i lidi,kteri pracuji,od nevidim,do nevidim?co jsme to za stat,kdyz bezny lidi potrebuji prispevky na bydleni,protoze jinak by nemeli na najem,presto,ze pracuji?Tak treba ja jsem invalidni duchodkyne,jeste ze neplatim najem,musela bych jit prosit o prispevek.Ale ikdybych pracovala,myslim si,ze vetsi prijem bych nemela,jelikoz jsem obycejny clovek,neumim anglicky,jsem pouze vyucena,takze v dnesni dobe asi spadam do kategorie nezadouci,cili,socka.Nevzdelanec jsem take,hmm,tak to jsem teda..Asi jsem to podelala,ze jsem volila Zemana,ze jo..Ono se to vsechno ukaze,nac se rozcilovat,od toho jsou volby. A ze by vetsina lidi byla nevzdelanci,nebo uz je socek tolik,ze prehlasuji?No,ono se pak zakonite karty obraci.Pan Zeman je chytry pan a doufam,ze svoji moudrost vyuzije ve prospech naroda,byl by velky hlupak,kdyby nezacal opravovat,co se tady pohnojilo.Je stary a myslim,ze bude usilovat,aby se jednou vzpominalo ,ze byl prospesny lidu.Tak se tolik ringo nezlobte a nechte politiku konovi,nejak to dopadne.
není zač... myslím si e zas takové bláboly to nejsou protoe tyto informace říká dost lidí ... tak nevím jestli vycházejí z jednoho zdroje? těko říct... a jetě mimochodem... jestli si někdo naivně myslel jako já e anglicky mu je rozumět líp ne česky, tak ho můu ujistit e rozhodně ne...ne-li hůř... a ti ostatní účastníci z něj nevypadaji moc odvazaně.. pořád si říkám čím je tak uznávaný? e leze doprdele EU? no tomu bych se ani nedivil.. EU je celá tastna e euroskeptik který jim stojí v cestě konečně vypadne z hradu.. a tento jim bude vechno hltat... já se jen nechci doít toho e nakonec budeme splácet dluhy po ostatních zemích... to u budem v zadnici uplně...
P. "honzas1" v tom Vaem odmítavém a radikálním mázoru na EU, bych s Vámi ale musel vydiskutovat minimálně kompromis. Hezký podvečer - miro
tak to jste mě patně pochopil.. nebo jsem to netěstně napsal... já v tomto souhlasím s tím co říka zeman... brusel nám tady nemá co rozkazovat a srát se do nás... určitě nechce aby jsme cálovali dluhy cizích zemí, kdytak jen podpora v případě katastrof... a by byla na to země připravena, mohlo by byt přijetí eura výhodné pro nás, z hlediska obchodování s členskými zeměmi a taky by jsme byli atraktivnějí pro zahraniční investory... co si myslim e je sluny kompromis.. rozhodně lepí ne bezhlavé podepisování jakýsich paktu a pak nás ty krachujíící země stáhnou na dno společně..
Já budu znovu volit Karla. Je to člověk s přehledem, zná Evropu, Evropa zná jeho. Je jediný kdo můe sluně reprezentovat stát. To Zeman není, je to normální buran.
Joo, Klaus měl taky přehled, Havel měl ve světě také jméno a jak to dopadlo. Můete mi říci, co ten slavný děda pro ná stát v zahraničí udělal? Čím se proslavil, čím je známý? Nebo je, jako u nich v Rakousku, známý jen hloupými řečmi a tím, e se mu větina národa směje?
Podle Vás sluně reprezentuje někdo, kdo je celý ivot nadřazený, nikdy nepoznal obyčejný ivot a veřejně prohlauje, e by neřeil, zda předsedové jeho strany kradou? Jemu jde o houby, ten je zabezpečený na čtyři ivoty... a o první dámě, která by se skvěle reprezentovala tím, e česky neumí vůbec, ani nemluvě.
Raději burana, který se bude aspoň trochu starat o lid, ne nadřazeného monarchu, pro kterého budeme jen plebejci.
doplněno 14.01.13 19:11:Já právě marně přemýlím, čím je v zahraničí známý a co udělal pro ná stát... nějak se o tom nemluví, nepíe... chudáci právě nabyví zletilosti, kteří ho volí "aby byla sranda".
Ano, radi burana, ne senilního, degenerovaného dědečka. Taky by mě zajímala jediná věc, kterou si to vůbec zaslouil aby nás reprezentoval jako prezident. Ani jako ministr zahraničí se s ničím npředvedl :D
bmbx, myslíte e se nepředvedl, e nená ádný problém, nikdo mu nic nevyčítá?
Nebo jak by se podle Vás měl předvést? Co od ministra zahraničí očekáváte?
Děkuji
Zatím zde nikdo nedokázal uvést jedinou jeho přednost, proč právě on, člen nejhorí vlády za posledních 100let :D U jenom e postrádá soudnost a kandiduje je docela mínus
hm, take debata musí skončit, páč kdy se domníváte, e za komunistů byli lepí ministři, nemám čas na oponování. Troku jste to přehnal, ale je to Vae rozhodnutí a to RESPEKTUJI.
No co se týká mezistátních styků tak by jste asi docela koukal, jak to fungovalo tehdy a jak teď a to jsme jako země východního socialistického bloku měli docela velký handicap .
Dřív mělli ministři alespoň "minimální" znalosti o svém resortu, např. financím se nevěnoval chemik
Volit půjdu Zemana, ale kdybych si chtěla vsadit a vyhrát, vsadím na Schwarzenberga.
Proč si myslím, e má a bude mít velkou podporu.
Nae společnost u nevěří autoritám. Sice často říkáme, e ádnou autoritu nepotřebujeme, nechceme, ale někde v koutečku due jakási touha po tom, abychom se s někým ztotonili, je. A také chceme někomu věřit. Komu, kdy vichni, jeden vedle druhého selhali?
Zbývá aristokrat. Snad jakási vzpomínka na pohádky s dobrými a moudrými králi. Věříme tomu, e aristokrat bude jiný...
Nebude.
Jednoznačně Schwarzenberg stejná jasná volba jako v prvním kole.
tady máte malou ochutnávku, abyste věděli do čeho jdete s tím vaím Zemanem
Tak jsem byl zvědav a podíval se na přiloené video a hned mi bylo jasno. Říkám si takový argument snad můe předloit jen někdo s IQ ve výi pokojové teploty.
A kdy to zváím, tak pak nepochybně musí být ta "jasná volba".
není moje chyba, e jste nepochopil vtip...v tomhle případě nemám příli pochybností o tom, kdo má nií IQ (pro upřesnění- ta jasná volba byla míněna naprosto váně )
Jsou lidi kteří mají mnohem více ivotních zkueností.
A proč mají mají objektivní názor. No přece proto, e nejsou u koryta.
A tohle vtip rozhodně není, jen smutná pravda.
Souhlasím s tím e Bok je naivní pán protoe se nestal gaunerem. To je toti větinou trend těch co se cpou do politiky a před rokem 1989 je vlastně nikdo neznal.
Takhle se holt platí za demokracii. Kadý svého těstí strůjcem...(u lidí s nějakým handicapem je to samozřejmě něco jiného...) A s tím, e by KSČM byla poctivějí. Vy tomu snad věříte? Podle mě je to teda velmi naivní představa. Tady nejde o to, e nějaká strana by snad byla naí spásou nebo co. Jde o společenskou situaci...o to, e my sami u politiků očekáváme, e to budou zloději a vyírkové, ani se tomu nedivíme, kdy se nám to potvrdí...a to je patně. A budeme u politiků automaticky očekávat poctivost, ná největí problém bude vyřeený. To samozřejmě nejde automaticky, provází to spousta kroků, nejprve snaha o trestání korupčníků, tudí zlepení stavu justice, změna způsobu, jak se dostávat do čel stran (příp. změna ústavy) atd.
Kdo mluví o poctivosti stran. Ve je v lidech kteří se jen chytají příleitosti. Komunisti sebrali otci ivnost, dědovi zemědělskou usedlost. A dobře udělali jinak by matku a dalích 8 dětí sedřel.
Mně nepustili na kolu od 14. let jsem makal. Teprve po několika letech teprve přilo učení, průmka, vejka. Dost brzo jsem pochopil, e za to ani nemohl tak reim, jako jeden komunistickej FANATIK. Kadý FANATIK je nebezpečný.
A kde jsou Ti komunisti Dyba, Kočárník, efčík, Fischer, Dlouhý atd. Vichni li za lepím. Prospěcháři nic víc.
doplněno 14.01.13 21:46:Na Jeka bych snad zapomněl.
To si pite, e za to mohl reim...I teď je tady spousta fanatiků. Můj táta ale nesedí ve vězení jenom proto, e se reim změnil na demokracii (kdy u zmiňujete ty hříchy napáchané kom. reimem) Asi vás chápu, jde vám o konkrétní lidi a jejich poctivost, ale stejně nechápu, jakou to má souvislost s touhle diskuzí...Moná proto, e věříte, e Zeman je jedním z těch poctivých lidí?
Končím, ale jedno srovnání tady je.
Za komunistů ve vězení seděli Ti co tam nepatřili.
V této "pseododemokracii" po svobodě lítají ti co by patřili do vězení.
Opravdu si mysíte, e dřív nelítali po svobodě ti, co měli patřit do vězení? A co ti, kteří lidi, co neprávem seděli ve vězení odsoudili? Někdo je tam snad musel poslat proboha...Dřív bylo uplácení na denním pořádku- mezi prodejcem masa a majetnějím nakupujícím, zkouejícím k maturitě a studentem, co si chtěl zajistit lepí známku, a po vrcholné politiky, kteří měli velký vliv, take se vyplatilo si ho naklonit na svojí stranu...Nechápu, kde se bere ten častý názor, e za komunistů byli vichni poctiví, nejspí proto, e to nepoctivé jednání bylo vemi přijímané za normální, ale dnes u je to naopak...
Řekl jsem e končím ale nedá mi to. Tak nějak si vímám e se tak moc nezměnilo. Spí jsou metody propracovanějí. Dnes se maturitní vysvědčení a Vysokokolské tituly rovnou kupují.
U nás kdysi ve fabrice bylo vybráno pár "vyvolených" k vysokokolskému studiu. Jistě na rozdíl od nás jim el plný plat, ale kolu si odmakaly. Nikdo jim nic neslevil.
To dnes takhle "studovat" Benda či Řápková a mnozí dalí s naprostou převahou členů ODS, tak skončí v prvním semestru. Snad se i některé koly přímo zřídily pro tento typ "studentů".
Přesně tak, dnes o těch, co si zaplatili studium víte, odsuzujete je, vichni je odsuzují. Ve větině případů (tam, kde se na to přijde) jsou jim odebrány tituly atd. a kola, kde se tohle praktikovalo je veřejně zdiskreditována...viz třeba plzeňskou právnickou fakultu. Tohle vechno jsou pozitiva, ne negativa. Dřív ten, kdo byl na tom patně s rodinou, svými názory nebo se mu líbilo nosit dlouhé vlasy, a u se snail jak chtěl, měl holt smůlu...to je podle vás dobře?
:D:D Já měl dlouhé vlasy a spousta mých spoluáků a se studiem jsem neměl problém, nemělo by se to zase moc přehánět
Ringo: Jetě jsem nedočetl do konce, ale nedá mi to. Předloím argument. A to je jeho dosavadní činnost poslance za TOP09 a prvního místopředsedy vlády. A se Vám to líbí nebo ne, podílel se na přípravě a schvalování vech asociálních zákonů které současná koalice za poslední dva roky protlačila sněmovnou. To je jeho jednoznačná vina, a já, jako rodič postieného dítěte mu to nikdy neodpustím a bud hlavně z tohoto důvodu volit Zemana.
A kadý kdo volí KS je stejný asociál jako KS. Za tím si stojím. Pokud se někdo staví za něj a souhlasí vědomě s jeho činy, je stejný. A takto nás volba rozděluje, a takto se jednotliví lidé obnaují. Bohuel nic jiného nezbývá. Teď u to začíná být o holé existenci.
U Vám dolo o čem přímá volba je? Rozděl a panuj, u to sem někdo psal.
Tak toj je můj argument. A teď polote vy jeden rozumný. Ne jen sympatie apod.
souhlasím... a taky je fakt že zemanova vláda vyvedla zemi z krize, zprivatizováním bank zachránila prdel hodně lidem a stabilizovala bankovní systém... nadruhou stranu mám takový dojem že Karel to vede úplně obráceně.. já myslím že není moc rozumné hledat černé puntíky v minulosti kandidátů a kdo jich bude mít míň tak toho budu volit... to není rozumné..
Zemana volit nebudu. Nelíbí se mi. Připadá mi na funkci prezidenta a moc frivolní. Od prezidenta neočekávám, e bude chrlit "bonmoty", ( s tím můe jít ádat angamá do zábavných pořadů), ale e si bude umět poradit v situacích, kde kadá sranda končí. A protoe mu vůbec nedůvěřuji, povauji za svou povinnost volit pana Swarzenberga.
Musím se vak přiznat k tomu, e je to ode mne tah taktický. Zatím-co pan Zeman je mu v plné síle, a můe tedy během svého působení napáchat hodně kody, u jeho odpůrce tomu tak nebude, protoe si myslím, e to tolik let nevydrí a budeme postaveni před novou volbu. A co kdy se do té doby přece jen objeví někdo lepí, kterému budeme moci svěřit "veslo"...?
V současné době nám nic jiného nezbývá. Bude to jeden, nebo druhý. Take já volím naději v mení zlo a nechávám si zadní vrátka otevřená...
Kdyby lo jenom o ,,reprezentování" ČR v cizině tak by to u mně jednoznačně vyhral kníe, vzhledem k jeho účasti v dnení a minulé vládě a jeho vztahu s Kradlouskem ho volit bohuel nemůu.
Zemana zase nemám rád protoe je to uvaněná slibotechna díky které se korupce ve státní správě znásobila néééé o několik procent ale několikrát znásobila.
Pro Zemana u mně můe troku hrát to e by se mu společně s budoucímy vítězi voleb (ČSSD) ,,mohlo" podařit prosadit zákon o prokázání majetku. Teď jde ale o to jestli by mu to lidi jako Rath a Palas vůbec dovolili?!?!?!?!?
doplněno 14.01.13 19:53:Volby tzv. ,,meního zla" se účastnit nehodlám.
Jednoznačně to bude Zemam. Schwarzenberg za 1. neumí hymnu a kdy si tu co zpíval pustíte víckrát, příjdete na to, e tam spletl slova - první dvě písmena, chtěl zpívat něco jiného, ale pak slyel co zpívali ostatní. 2. neumí mluvit dobře česky 3. Vzpoměňme si jak vdy spal, přece takového prezidenta ochrapu nechceme, ne?
zvykačka,
1) to e neumí hymnu je velice smutné, ale bohuel jsem na dovolené zjistil, e u naeho stolu větina lidí neznala slova hymny. Ostuda je to kadého člověka..
2) ano je mu patně rozumět
3) je snadný terč pro novináře, e spí, to dělá i více politiků viz parlament. Ale neznámého poslance kamery moc neukáí, ale ministra ano. Jinou patnou věc tam nenajdete?
milancukrar,
1. tak dobře, někdo moná hymnu nezná, budoucí PREZIDENT by ji měl rozhodně umět.
2. to vám nevadí, e mu není rozumět?
3. stejně by neměl spát
4. chce vrátit peníze církvi
doplněno 14.01.13 20:18:4. - taky neva?
zvakačka
1) ano měl by jí znát kadý občan...
2) vadí,
3) v práci by neměl nikdo spát...
4) to je na delí povídání a samostatnou debatu..
milancukrar:
typické vae vykrucování :D otázka ve čtvrtém bodě zněla vadí / nevadí, stačí odpovědět ano / ne.
bmbx, ale to se zdá Vám e je to jasné, ale vytrhnout několik slov z celého textu...zákona je přeci zavádějící..
ano vadí mi vracení majetku církvím, ale jen těm co vznikly po roce 1989.
Vrátit to co bylo církvím nakradeno je správné.. přestat platit kněí z rozpočtu ČR je správné, aby starostové mohli plánovat rozvoj obcí je správné...
ale domnívám se e toto sem nepatří do debaty o prezidentu. Proto jsem psal, e je to sloitějí...
doplněno 14.01.13 21:13:domnívám se, e jdeme mimo tuto debatu...
Take vadí vám to samé jako mě a vadí vám e tento průlom vzniknul nenápadně i u navrácení majetku kníete před lety kdy byl Havlovi po boku?
toto je omyl který si myslí spousta lidí.. ono pry je to tak e vracet se bude pouze katolické.. a ti z toho darují těm malým církvím.. nevím proč to tak je, jaky to ma vyznam ale je to tak... největí problém je v tom e oni přesně nevědí co vracejí.. nevědí jestli je církev vlastníkem nebo ne.. protoe církem hafo majetku pouze spravovala ale nevlastnila... ted v tom mají pěkný bordel a chcou vratit kdo ví co a nikdo pořadně nevím kde k tomu doli... co by byla pěkná zlodějina vuči občanům dle mého názoru a taky vyhazování peněz z oken v né moc příznivé době... jinak zajisté je to správná věc osamostatnit cirkev a vrátit co jí patří.. i kdy o tom by se dalo taky polemizovat pokud by jsme se podívali hlouběji do minulosti...
A víte, e církvi v r.1948 skoro nic nepatřilo? Víte, e církve přily o majetky u při první pozemkové reformě za první republiky? A o co lo? Třeba o tyto výměry:
Přebytečnou půdou byla mylena bývalá dominikální půda, která po roce 1848 zbyla velkostatkům. Například Adolf Josef kníe Schwarzenberg vlastnil 176.000 hektarů půdy, Jan II. kníe Lichtenstein vlastnil 109.000 hektarů, Josef kníe Colloredo-Mansfeld 58.000 hektarů.
Závěr si udělejte sami. Toto jsou fakta. ádné domněnky a emoce.
Prostě se zakobrtl...vy jste se jetě nikdy při zpívání něčeho hodně známého nespletla? Od malička má poruchu řeči, nemůe za to, ale rozumět se mu dá. Jo moná si párkrát zdříml...ale řekla bych, e je dost snadné vyfotit starího člověka s povisou kůí z toho správného úhlu, aby vypadal e má zavřené oči...Na prezidentování má podle mě síly a a Jo a s restitucemi souhlasím, co vechno na nich pokládáte za patné? Je to ekonomicky výhodnějí ne stávající stav. Nebo je tu monost, e jste si zjistila více informací ne já...
Já nevím. Myslím, e jetě nemá dost ivotních zkueností a taky asi Tvůj jistý střed zájmu je spí Piersing klitorisu
jirbar:
to je lepí vrzat brankou, ne přesvědčovat lidi, co jsou slepí, hluí a navíc ani nemají argumenty. Na otázku odpovídají otazkou...:D
Jak muete posoudit, e nejsou pravdivé? Vy si jenom přejete aby nebyly pravdivě, ale ono vechno krásně do sebe zapadá - bohuel.
Nevím, jaké mají ke výcarsku závazky jeho občané, take nemůu posoudit, jak moc problematické to je...Řekla bych, e to je dost zásadní věc, ale jestli jsem správně četla, ve vaem odkazu o tom nebyla ani zmínka...Nevim, jestli Britské listy lou, kadopádně tohle je pouze názor jednoho z novinářů...a přesně jak napsal na začátku- podle ústavy je dvojí občanství v pořádku...
:D ne teď jsem se upřímně zasmála...S tim piersingem jsem se jenom hájila tazatelky, do které se pustili zdejí moralisté, take jste to patně pochopil...u jsem to tu vysvětlovala asi tisíckrát, ale to je jedno...Jo mám zřejmě málo zkueností, ale řekla bych, e smysl logiky a zpracování informací mi funguje docela dobře. Ale nechápu proč sem pořád taháte ty zkuenosti...Zjistila jsem si o vech kandidátech, co se dalo, nikdo z mojí analýzy nevyel líp ne Schwarzenberg. A navíc- Zeman je mírně řečeno hulvát...Stačí mi to, jak odmítl udělat rozhovor se slovenskými novináři, protoe jeden z nich o něm napsal něco nelichotivýho...Tohle neni diplomat, chybí mu ta klíčová vlastnost, kterou by měla reprezentativní (řekla bych e u nás hlavní funkce presidenta) hlava státu mít...
CLERA: Takže podle Vás by si měl politik od novinářů nechat líbit vše? Jakým právem? Přeci není možné aby měli takovou moc. A pokud ji mají, je tu něco špatně. Nebo Vám to připadá normální? Asi ano. Ale nebojte, to přejde, okamžitě, jakmile se média "svezou" po někom z Vašich blízkých, a vy budete totálně bezmocná, bez možnosti se bránit.
Srovnáváte dvě naprosto rozdílné věci- ochrana soukromí mě jako osoby nepodílející se na veřejném životě a potom osoby politicky činné, kandidující na prezidenta. Navíc tady nejde o nějakou moc novinářů (která nejspíš opravdu je až příliš velká), ale o to, jak se Zeman (ne)dokáže vyrovnat s kritikou. Když ho někdo z něčeho nařkne, urazí ho, buď by nad tím měl mávnout rukou- nebude se snižovat na úroveň útočníka nebo by měl pomocí argumentů vyvrátit to nepravdivé (pokud je nepravdivé) tvrzení. To, že kolem sebe mlátí a není schopen přesvědčivě argumentovat o něm něco vypovídá...
Těžká volba,ani jeden není dle mého gusta.U Zemana mě vadí jeho vazby na Rusko a že se nechá podporovat komunistama a navíc i za jeho vlády se taky těžce tunelovalo,například privatizace bank bez výběrového řízení a následný prodej bank za babku.
U Schwarzenberga mě vadí Kalousek a podpora navrácení církevního majetku.Ale na druhou stranu u mě boduje pozitvním přístupem k EU,USA a k NATO a taky si myslím,že ač se to nezdá je větší vlastenec než Zeman.Což je pro mě důležitětší,než pro-Ruský směr Zemana.
Tak,že zatím mě vycházi jako nutné zlo Schwarzenberg který nebude mít tolik pravomocí jako presidenta,ale zase má vliv a známé v lepší společnosti jak v EU tak i USA a to je pro nás přínost.No a za rok bych si představoval kdyby vyhráli volby SocDem a premiérem by stal Jiří Dienstbier a byl i předsedou Soc Dem.
Jak říkám těžká volba menšího zla.Ještě ale rozhodlý nejsem.
Nevím do jaké míry to jsou spekulace,ale i tak mě je víc sympatické spolupracovat spíš se západem.Podle zkušenosti do roku 1989 nám přátelství s Ruskem (SSSR) moc neprospělo.Za to Přátelství SRN s USA Němce vyhouplo ekonomicky do výšin.Nemám nic proti Rusům,ale jen vůdči jejich politice.
Souhlasím , já osobně nebudu volit ani jednoho, ale Schwazenberg mmch dlouholetý přítel Vondry., třeba zase leze jinam. viz níže
Pánové Havel, Schwarzenberg nebo Vondra zašli ve "spojenectví"s USA mnohem dále, než pánové Husák či Honecker v "přátelství"se Sovětským svazem. Zatímco Sovětský svaz nežádal své "přátele", aby s ním šli okupovat Afghanistán a ti se ani do něčeho takového nehrnuli, dnes je tomu naopak. Zatímco komunistický režim odsoudil Miladu Horákovou a další lidi za nespáchané skutky před vlastním vnitrostátním soudem, jsou dnes už celých 20 let (!) odsuzováni občané bývalé Jugoslávie za nespáchané skutky před ilegálním mezinárodním soudem v Haagu (ICTY). Vztah rozsudků haagského tribunálu ke skutkovému ději je víceméně stejný jako u českých rozsudků z 50. let a rozdíl mezi prokurátorem Urválkem a žalobcem ICTY panem Pěkným (Mr. Nice) se opravdu hledá těžko. zdroj czechfreepress.cz/...
Pozitivní přístup k EU, USA a NATO, je mnohem horší než "nějaká" vazba na Rusko, nehledě na to, že by mě taky zajímalo jaká je to vlasně vazba?
Normálně bych napsala, že budu volit levici ovšem z televize jsem se dozvěděla, že i pan Schvarnzeberg je levičák a to mě fakt dostalo. Média jistě zmasírují občany, na toho vytáhnou nějakou starou špínu, tomu zase připíší nějaké zásluhy... Z těchto kandidátů bych nevolila žádného, no jednomu budu muset svůj hlas dát a jsem si téměř jistá, že pan Karel to nebude.
Moje kandidátka Táňa Fišerová se do druhého kola nedostala, tak již nemám koho volit a k volbám nepůjdu. - pt
Tak pro vás mladé, sklerotiky a alzheimerovce:
Aféra Bamberg _ 1998
Takzvaná aféra Bamberg nebo bamberská aféra je politický skandál, který začal v březnu 1998. Česká televize informovala o tom, že v roce 1995 vyrazil předseda ČSSD Miloš Zeman se stranickým kolegou Karlem Machovcem do německého města Bamberg na jednání s čechošvýcarským podnikatelem Janem Vízkem. Na schůzce Vízek podle tvrzení novinářů nabídl, že dá sociální demokracii několik set milionů darem a také kompromitující materiály na představitele ODS a ODA. Na oplátku Vízek požadoval ministerská křesla ve vládě pro své lidi.
Zeman novinářům řekl, že si na nějaké setkání pamatuje, ale že s "psychopatem" Vízkem "po pěti minutách vyrazil dveře". ČT však později zjistila, že schůzek bylo dohromady pět. Zlom nastal v roce 2001, kdy deníku MF DNES poskytl rozhovor další účastník bamberských schůzek, Jaroslav Vlček. V něm řekl, že se na schůzkách skutečně jednalo o dosazení Vízkových lidí do ČSSD. Zároveň uvedl, že jim Vízek už tehdy řekl o černém kontu ODS, které na podzim 1997 vyústilo k pádu vlády. Sociální demokraté pravdivost Vlčkových slov popřeli.
Aféra Štiřín _ 1999
Zemanův poradce Jaroslav Novotný byl nahrán při vydírání správce Štiřínského zámku, který vlastnilo MZV. Po správci Václavu Hrubém požadoval vyrobení falešných důkazů proti bývalému ministru zahraničí Josefu Zielencovi. Ve stejné době bylo zjištěno, že na zámku Štiřín bylo zabudováno funkční odposlechové zařízení. Zemanův blízký spojenec ministr Jan Kavan to nikdy nevysvětlil. V aféře vystupoval i Kavanův generální sekretář Karel Srba, kterého k němu se Zemanovým souhlasem prosadil Miroslav Šlouf. O něco později byl obviněn ze zpronevěry a odsouzen za přípravu vraždy novinářky Sabiny Slonkové na dvanáct let do vězení.
Akce Olovo _ 2000
Reportéři MF DNES přinesli informaci, že mezi poradci tehdejšího premiéra Miloše Zemana vznikl materiál nazvaný Olovo, který měl zdiskreditovat ministryni školství Petru Buzkovou (chemická značka olova Pb se shoduje s iniciály jmenované). Spis mimo jiné obsahoval smyšlené pomluvy o tom, že se Buzková živila prostitucí, týrala svou malou dceru nebo že spolupracovala s StB. Vedení ČSSD odmítlo, že má se spisem cokoli společného, stejně se vyjádřil i šéf Zemanových poradců Miroslav Šlouf. Miloš Zeman tvrdil, že novou aféru zorganizovala a financovala stejně jako před dvěma roky aféru Bamberk konkrétní skupina s cílem zdiskreditovat před volbami sociální demokracii. Odmítl však sdělit jakékoliv důkazy.
V srpnu 2000 jiný Zemanův poradce, Zdeněk Šarapatka, na policii vypověděl, že autorem Olova byl skutečně Zemanův poradce Vratislav Šíma. ČSSD reagovala trestním oznámením na neznámého pachatele a paradoxně přitom potvrdila pravost dezinformačního spisku Olovo, vyrobeného dokonce, jak se ukázalo, na počítači Úřadu vlády. Zeman osobně podal trestní oznámení na reportéry MF Dnes Sabinu Slonkovou a Jiřího Kubíka pro pomluvu, které bylo odloženo. Pražské státní zastupitelství Šímu ale nakonec neposlalo před soud s odůvodněním, že skutek sice spáchal, ale čin "nebyl společensky nebezpečný". Zeman v této věci vědomě lhal a byl ze lži usvědčen.
Kauza dálnice D47-2002
Vláda Miloše Zemana v červnu roku 2002 bez výběrového řízení rozhodla, že bude uzavřena smlouva pro výstavbu ostravské dálnice D47 s konsorciem Housing & Construction (H&C). Na podzim téhož roku smlouvu napadl ministr Šimonovský (KDU-ČSL) a označil ji za krajně nevýhodnou pro stát. Špidlova vláda smlouvu s H&C v březnu 2003 vypověděla (pozn. pokuta za vypovězení smlouvy činí 650 miliónů Kč). Policie pak prověřovala, zda nebyl při rozhodování Zemanovy vlády o přidělení zakázky konsorciu H&C spáchán trestný čin. Nakonec se rozhodla kauzu odložit. D 47 je předražená o stovky milionů korun. Jenom opravy nekvalitních mostů na této trase budou podle údajů z roku 2012 stát více než pět miliard.
Argumenty jsou takové, pokud je protikandidátem člověk spojený s KALOUSKEM, degenerovaný, senilní, cizinec, kterému není rozumět, omluvil se sudeťákům a jde mu o to prolomit Benešovi dekrety, tak nezbývá než volit Zemana i kdyby toho měl na triku ještě 10x víc než tady przentovel ringo - bohužel. Už teď jseme celému světu pro smích...
bmbx - Líp bych to nenapsala.
doplněno 16.01.13 14:25:Víte co lidi, volte si koho chcete od toho je to tajná volba. Můj hlas kníže zcela jistě nedostane.
Takže vlastně argumenty došly? Pan KS byl před volbou u doktora a je naprosto v požádku, takže senilní a degenerovaný je irelevantní. Že mu není rozumět? Pracuje na tom. Husákovi taky moc nebylo a Havlovi ještě míň. Cizinec to není. Kdyby ho nevyhnali komouši, žil by celý život v Čechách. A omluvit se sudeťákům bylo jen správné a slušné. Za to by se mravný člověk stydět nemusel. Takže vlastně nemáte proti knížeti krom osobním antipatiím nic že?
No, osobní antipatie? Ne, celý svět už se nám teď směje jakého máme kandidáta i když ovčani jsou masírováni jak je uznávaný . Pokud se shodnem na tom, že prezident má téměř nulové pravomoce, tak by rozhodně byl lepší mladší, ineligentní srozumitelně artikulující kdokoliv jiný. Pokud se shodnem na tom, že přeci jenom nějaké pravomoce prezident má, tak opravdu si nemyslím že je dobré volit KALOUSKOVA NOHSLEDA a člena nejhorší vlády v dějinách Čech :D
Celý svět se nám směje? To jsou argumenty prvňáků. Zrovna tak argumentovali komouši. Ředitel napsal : My pracující škodových závodů... a nevěděl o tom nikdo kromě něho. Jaký celý svět? Vy jste mluvil se všemi obyvateli?
S Kalouskem taky nesouhlasím, ale na druhou stranu si zase Zeman vezme Klause, takže je to vyvážené.
Tak dobře, stačí rozhovor s několika nestranými cizinci, zatím jsem nenarazil na někoho kdo by básnil o tom jaká je to uznávaná perla, jen si ťukají na čelo co jsme to za národ, že máme takového kandidáta
A KS může mít milion lekařských zpráv jak na tom zdravotně je, důležité je jak působí na venek :D
hmm, opět nepravdivé argumenty- především není degenerovaný, není cizinec (narodil se tady a po vrácení se po pádu komunistů tu žije déle než 20 let), nejde mu o prolomení Benešových dekretů...pokud vám tolik vadí to, že je předsedou strany, jejíž členem je i Kalousek, fajn, volte si Zemana...(i když osobně v tom postrádám elementární logiku)
no nevim jak moc je zdravý, když usíná pomalu i ve stoje.. to moje teta má 80 roku a vydrží celý den bez spánku... a jinak ten jeho návrat do čr nezačal moc štastně když restituoval protizákonně... a jak tady ringo předhodil třeba to dosazovani do čssd tak to mi připomělo jak si ta nečasova vláda dosadila mezi poslance zločince aby pro ně zvedl ruku.. no ja myslím že špinaví jsou oba ..
doplněno 16.01.13 14:55:ja nevim.. chce se to podivat objektivněji.. myslím že zemanova vláda, ač tam bylo plno afér udělala pro stát dost...ale u nečasové vlády nevím... aféra za aférou.. co udělaji je na nic nebo to ani nefunguje a ještě ožebračuji už tak chudé lidi... to by taky stálo za srovnání...
Ehm, tak především nerestituoval protizákonně...potom- vaše teta zřejmě nemusí celý den v kuse poslouchat nudné řeči a fráze...já mám při několikahodinové přednášce často taky co dělat a není výjimkou, když někdo vyloženě usne...zkuste si to někdy. Je to ministr zahraničí proboha, jak on asi může ovlivnit něčí přítomnost v poslanecké sněmovně. V tomhle směru ho nemůžete srovnávat se Zemanem, ten se těch "špinavostí" přímo účastnil.
klera:
jeho vada řeči a obličej je jasnou známkou degenerace, doporučuji si něco o tom trochu nastudavat o čem to je
K nezaměstnanosti:
Tržní hospodářství se zásadně nemůže obejít bez nezaměstnaných. Nezaměstnaní totiž tvoří přebytek (nabídku) pracovní síly. Je-li něčeho přebytek a nabízí se to, musí se to zlevnit a naopak. To je zákon tržního mechanizmu. Dnes spotřebitel _ zájemce o pracovní sílu (zejména soukromý zaměstnavatel ) si zákonitě vybere z nabízeného přebytku zájemců o práci toho žadatele, jehož práce je levnější (Ukrajinci a apod.). Je to nejúčinnější cesta jak zefektivnit podnikání a jak zvýšit zisky. Neočekávejme, že v tomto režimu hospodaření, může být nezaměstnanost výrazněji řešena a nebo dokonce vyřešena. Vždyť pokud by byla plná zaměstnanost musel by zaměstnance platit zaměstnavatel, na úkor svých zisků. Při nezaměstnanosti tuto rezervu pracovní síly platí stát z příjmů od daňových poplatníků. Kdo tedy profituje na nezaměstnanosti a je reálná možnost za tohoto režimu, výrazné zlepšení?
Ještě k tomu jak komunisti zavírali nevinné.
Jestli jste si všimli, že mnoho těch kteří byli postiženi se dnes, i ve sdělovacích prostředcích, sami přiznávají, jak tehdy škodili a že do strany vstoupili aby tam škodili a také proto, že měli malé děti a z důvodu aby mohli vystudovat.Proto jen ztěží lze argumentovat, že všicni byli zavíráni neprávem, jen z důvodů oponentního názoru, aniž by jej šířili a pod. Podle toho usuzuji, že komunisté byli málo obezřetní a do svých řad přijímali i potenciální škodiče - to byla asi jejich osudová chyba. miro
Jo to je pravda,ale když se tak che stát chovat musí se umět i postarat o ty nezaměstnané.Třenba v německu tam s tím počítájí...VIZ.Zpráva z německého tisku: Pro rok 2013 stanovila spolková vláda hranici chudoby pro německé občany na příjem 1150 Euro měsíčně ( cca 28.750,- Kč ). Každý občan s nižším příjmem má právo na plnou sociální podporu
Vypadá to,že tato volba prezidenta ČR lidi akorát rozdělí.Přibyde pouze víc nenávisti mezi lidmi,ketré už je i tak moc.No a politici se budou smát a říkat si:chtěli jste přímou volbu tak ji tu máte.Nejspíš český volič,už není schopný poznat lež od pravdy.A jak si může český volič zvolit dobře když neví co je pro něj dobrého.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.