Nehubnu - co dělat?

Od: Datum: 21.08.14 12:59 odpovědí: 10 změna: 22.08.14 15:37

Ahoj, chtěla bych poradit..Cvičím (podle Jillian Micheals), jím pravidelně a celkem zdravě stále se mi nedaří shodit svoji mírnou nadváhu.
Vážně nevim už co mám dělat. Mrzí mě, že se lidem v mém okolí daří a na mě neni vidět nic ať se snažim jak chci :/ Chtěla bych shodit alespoň pár kil, abych se cítila lépe.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: kutululu
Datum: 21.08.14 13:13

A jak dlouho už cvičíte a jak pravidelně? Neznám cvičení Jilian Michaels, ale když zběžně mrknu, tak se asi spíš jedná o nějaký body styling ne? Nejdříve byste měla dělat aerobní cvičení a až poté začít tvarovat postavu ;)

Datum: 21.08.14 13:17

Otázkou je, jestli cvičíte a jíte skutečně správně nebo si to jen myslíte. Je dost možné, že oproti příjmu energie máte její malý výdej. Chce to se trošku rozepsat pohyb/jídelníček.

doplněno 21.08.14 15:09:

Párkrát jsem viděl přiber nebo zhubni a taky životní proměny, dá se za rok zhubnout pět kilo, ale i šedesát, je to hodně o zdravotním stavu, jídelníčku, pohybu a cvičení, kontaktujte nějakého odborníka, většinou jsou ve fitnesu, poradí jak sestavit ideální tréninkový plán i jídelníček. Jde taky o to, že cvičit by jste měla 3x týdně a dodržovat interval odpočinku 2 dny po cvičení.

např.

http://www.kulturistika.net/k…uhovy-trenink-nejen-pro-holky

http://www.aktin.cz/clanek/52…ovne-3-krat-tydne-tema-mesice

zas ale všechno nemusí být vhodné úplně pro každého člověka at už jídelníček, či trénink, každý má jiný zdravotní stav, jinou genetickou výbavu apod.

doplněno 22.08.14 08:04:

Kolegové z práce ještě používají nějaký připínací měřák na tělo, který bezdrátově komunikuje s jejich mobilem. Měří si tak tepovou frekvenci na kterou najednou a tu po dobu cvičení udržují, jelikož až při té určité frekvenci teprve to tělo začíná spalovat. Ale já tomu zas až tak moc nerozumím.

Od: eliskaa
Datum: 21.08.14 13:22

Už to budou 4 měsíce co cvičím, cvičení je tak 30 - 40 minut denně a je v něm obsažené cardio i posilování

Od: kutululu
Datum: 21.08.14 14:00

Po 4 měsících už by opravdu něco mělo být vidět. Očividně něco děláte špatně. Jde o to přijít na to co. Měla byste do svého jídleníčku zařadit bílkoviny, ty především, jsou základní stavbou pro svaly, omezit sacharidy, hlavně na večer a tuky byste úplně vynechávat neměla. Denní cvičení možná není tak efektivní, než kdyby jste cvičila třeba 2-3x týdně minimálně hodinu, aby tělo dostalo šok a nastartoval se metabolismus. Já jsem například 13 týdnů držela dietu a cvičila a shodila jsem pouhé 3 kila, než moje kamarádky, které to držely semnou a ty shodily až 10kg. Také záleží kolik máte v sobě vody a kolik tuku. Jako první jde vždy voda, takže když někdo rychle zhubne 5kg, na váze to vidět je, ale na člověku ne.

Datum: 21.08.14 13:26

Přihlaste se do nějakého kurzu, to je nejspolehlivější. Nejlepší je, když to vede psycholog , který něco ví o výživě a o cvičení. Protože, nejprve to musí docvaknout v mozku a to psycholog většinou naučí.

Od: eliskaa
Datum: 21.08.14 13:33

děkuji :)

Od: iv®
Datum: 21.08.14 14:33
avatar
Zdravim. A merila jste se nebo koukate jen na vahu. Protože tenhle typ cviceni zpevnuje postavu krasne. Vim z vlastni zkusenosti. Ale bez zmen v jidelnicku nebo zařazení běhání ci rotopedu vam kila dolů jen tak nepujdou. Ta Jill je fakt super jen zkuste ještě trošku svému tělu dopomoci.
Datum: 21.08.14 23:33
avatar

Chyba bude v jídelníčku. Lidé si často myslí, že je zdravé se třeba nacpat lilkovitými rostlinami, nachlastat se mléka a nacpat mléčnými výrobky. Výsledkem potom bývá zablokování ledvin a totální ztráta železa z organizmu. Toto se stává hlavně u žen, protože potřebují železa 2x víc než muži. Následně se tělo nadměrně zavodňuje i když se cvičí, může docházet k otokům. Kdo v tomto stavu tělo dále přetěžuje cvičením, může dopadnout špatně, protože srdce bez železa nedokáže správně fungovat. Takže moje rada - prvně si sestavte skutečně vyvážený jídelníček a potom začněte cvičit a hubnout.

Datum: 22.08.14 01:30

hele nevím jestli je zde možnost napasní soukromé zprávy ale napište mi jí , nebo sem co přesně děláte a jak se stravujete kolik toho naspíte a jak jste aktivní , prostě rozvrh jednoho týdne po aktivitách , všechno se dá změnit ale je to jen o hlavě ...

Datum: 22.08.14 15:37
avatar

"jím celkem zdravě"...když popíšete vaši stravu a čas jídel, rádi poradíme.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.