Kolik kliků vs svaly?

Od: Datum: 29.11.11 21:37 odpovědí: 13 změna: 17.06.16 13:11

Dobrý den,chtěl bych mít svaly aby jsem udělal 100 kliku

Jsem teprvé začátečník a nevim kolik mam udělat kliku?Děkuju

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 29.11.11 21:41

jenom dokážu 5 kliku to je hodně málo a chci aby jsem dokázal 100 kliku

Od: laybor*
Datum: 30.11.11 11:23

Cvičit samotné kliky je nanic,ze zčátku budeš přidávat třeba ob den 1 klik,ale za měsíc se dál nedostaneš.

Trenuj 3x týdně aby se svaly stačily zregenerovat,,,3-4 serie kliků 2 týdny

pak přidej další cviky jako dřepy,výpady,tricepsové a bicepsové zdvihy,postupně přidávat

jako začátečník asi činky nemáš,tak použij naplněné petky vodou,nebo celé baliky 6kusu.

Trenink nohou vyvolá maximální tvorbu anabolických hormonů,což umožnuje růst svalů celého těla.Důležitý je pravidelný příjem bílkovin aby měl sval zčeho růst,hodinu před treninkem nejíst, 20 min. potreninku jen sacharidový nápoj,za hodinu hl.jídlo.

Jak nebudeš přidávat na opakováních tak zajdi do posilky pro rady.

Ohodnoceno: 0x

Od: collenoe*
Datum: 12.12.11 18:48

V případě že je Vašim cílem udělat 100 kliků a Vaše maximum je v této chvíli pouze 5 je třeba začít pomalu a cílem ze začátku je si stanovit určitý počet kliků za den.

Např. v pondělí jich udělat 30 za celý den, nejlépe 3kliky po 10 sériích (KDYKOLI během dne). V případě že chcete zvyšovat sílu s cvikem s vlastním tělem je to nejlepší metoda. NIKDY nejet do vyčerpání - (do situace, že klik neudělám celý a řádně - na zemi se dotknout špičkou nosu a do protažení rukou)

Postupem času si zvyšujte počet kliků za den, síla se bude postupně zvyšovat a pak se může přidávat i počet kliků v jedné sérii.

Cl

Od: mentolka*
Datum: 12.05.14 23:21