Kolik kliků vs svaly?

Od: Datum: 29.11.11 21:37 odpovědí: 13 změna: 17.06.16 13:11

Dobrý den,chtěl bych mít svaly aby jsem udělal 100 kliku

Jsem teprvé začátečník a nevim kolik mam udělat kliku?Děkuju


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 29.11.11 21:41

jenom dokážu 5 kliku to je hodně málo a chci aby jsem dokázal 100 kliku

Od: laybor*
Datum: 30.11.11 11:23

Cvičit samotné kliky je nanic,ze zčátku budeš přidávat třeba ob den 1 klik,ale za měsíc se dál nedostaneš.

Trenuj 3x týdně aby se svaly stačily zregenerovat,,,3-4 serie kliků 2 týdny

pak přidej další cviky jako dřepy,výpady,tricepsové a bicepsové zdvihy,postupně přidávat

jako začátečník asi činky nemáš,tak použij naplněné petky vodou,nebo celé baliky 6kusu.

Trenink nohou vyvolá maximální tvorbu anabolických hormonů,což umožnuje růst svalů celého těla.Důležitý je pravidelný příjem bílkovin aby měl sval zčeho růst,hodinu před treninkem nejíst, 20 min. potreninku jen sacharidový nápoj,za hodinu hl.jídlo.

Jak nebudeš přidávat na opakováních tak zajdi do posilky pro rady.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: collenoe*
Datum: 12.12.11 18:48

V případě že je Vašim cílem udělat 100 kliků a Vaše maximum je v této chvíli pouze 5 je třeba začít pomalu a cílem ze začátku je si stanovit určitý počet kliků za den.

Např. v pondělí jich udělat 30 za celý den, nejlépe 3kliky po 10 sériích (KDYKOLI během dne). V případě že chcete zvyšovat sílu s cvikem s vlastním tělem je to nejlepší metoda. NIKDY nejet do vyčerpání - (do situace, že klik neudělám celý a řádně - na zemi se dotknout špičkou nosu a do protažení rukou)

Postupem času si zvyšujte počet kliků za den, síla se bude postupně zvyšovat a pak se může přidávat i počet kliků v jedné sérii.

Cl

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mentolka*
Datum: 12.05.14 23:21

Abych pravdu řekl ja dam 100kliku a napohodu je mi 15 a mužu poradit jen to když někdo chce posilovat neznamená to jne 1týden a pak nic a za rok znovu musis pravidelne obden a hlavně jist, pít. Chod treba s Psem na prochazku protahnes si svaly a pak posiluj třeba zacni od všeho 10 a kazdý týden si zvyšuj podle sebe.. trpělivost musíš hlavně jíst zeleninu ovoce posiluju už 5 let a trochu už se lepším začínal jsem od 15kliku, lechsedu, biceps s činkou , břišáky ... atd. opravdu za tich 5let pokrok .

Ohodnoceno: 0x
 
Od: olin
Datum: 17.06.16 13:11

Dělal jsem zápas řř a volný styl (později jsem přešel zcela na judo a trochu karate). Jako dorostenec- zápasník (16 až 19 let) jsem dělal v jednom doplňkovém domácím tréningu 500 kliků, serie zpočátku o více opakováních, ke konci to byla slabota. Byl jsem dobře trénovaný. Pak přišel zkušený trenér a označil to za nesmysl, zavedl běhání a vzpírání (mnoho přemístění činky ze stojanů na prsa ale i jiné). Nejsem propagátor kliků, podle mě (pouze podle mě, nikde jsem to nevyčetl) ten cvik má jednu chybu, že umožňuje dělat mnoho vynucených opakování a když je toho moc, jde to na srdce, nejde pochopitelně o ischemii, jde spíše o rozšíření- taky pěkné svinstvo! Takže s rozumem, to raději klasické cviky z kulturistiky! Jinak pochopitelně TRÉNOVAT !

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hankauk*
Datum: 29.11.11 21:42

Cheš mít svaly, abys udělal 100 kliků nebo chceš dělat kliky, abys měl svaly?

Zajdi si do posilovny a zeptej se profesionálů. Jestli jsi ve vývinu, mohl by sis nadměrným cvičením uškodit. A lepší je dělat více různých cviků než jeden. V posilovně ti mohou vypracovat i program a můžeš jet podle něj. :)

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 29.11.11 21:44
avatar

Ranní cvičení každý den ti k tomu dopomůže. Je třeba samozřejmě cvičit celé tělo, kliky do toho zapoj ve dvou třech sériích a každý den si přidej jeden; nebo ob den, abys neřek :-D Když nepůjdou normální, tak ženské nebo si ruce o něco opřít, aby byly výš. Ono se to poddá Hodně je i grif, že člověk zbytečně netlačí co nemusí a začne se pohybovat lehčeji a efektivněji.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.11.11 12:53

Prostě každý den to co půjde a pomalu přidávat. Pokud se jeden den přetáhneš, tak další dny tě bolest nedovolí dalčí cvičení. 100 kliků v jedné séii ti neudělá velké svaly, ale sílu určitě ano. Jinak musíš počítat, že kliky jsou na tricepsy a prsa, chtělo by to ještě nějakou činku na bicepsy, nebo alespoň "mrtvý tah" to je to, kdy kulturisti zatínají proti sobě svaly na rukou i tím lze posilovat a nezapomenot na břicho. Hlavní výhodu toto domácí cvičení má, že nebudeš ztrácet čas cestováním po posilovnách a je to i levnější.

doplněno 30.11.11 12:55:

I břicho lze trénovat mrtvým tahem.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.12.11 16:33
avatar

Jen si zhuntuj tělo, pokud jsi někde viděl někoho dělat 100kliků, tak asi to neznamená že celý život dělá jen kliky. Do kliku se zapojuje i zpevnění celýho těla, zádový svaly, mezilopatkový. Cvičením kliků ti sice můžou narůst tricepsy, prsní svaly( pro správné názvosloví se ti defakto svaly zkracují) a tím se ti bude psotupně měnit postavení ramenního kloubu.

Doporučuju jestli ti už je alespoň nad 15-17let, tak doplnit cviky na mezilopatkové svaly a svaly zad. I přesto všechno s doplňkama jak tu píší uživatelé k posílení nohou ti prád zůstanou slabá bedra. Takže buď cvič pořádně a všechno nebo se nato vy...kašli uplně. Doporučuji gymnastiku, ta ti posílí celé tělo (není nutné hnedka sportovní gymnastiku, ale spíše nářaďovou).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: klikar
Datum: 02.12.11 23:58

Jestli chceš prima zánět šlach tak klikuj ;) Zpevni celý tělo = gymnastika, plavání (všechny styly), atletika (desetiboj), triatlon atd. a kliky k tomu jen jako jeden z cviků na doplnění. Za rok 100 kliků uděláš, nezhuntuješ se a dá ti to mnohem víc než jen klikování. PS: návod na kliky tu už v diskuzi je.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.12.11 09:13
No já bych až tak kliky neodsuzoval. Pět let jsem ráno dělal 100 kliků a 60 sklapovaček (těch 100 kliků jsem dal za necelý půlrok) a pak 13km na kole do práce a nic jsem si nezhuntoval. No vlasntě aktuálě jo, přeletěj jsem přes řidítka a léčím si 3 prasklé obratle a klíční kost.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: rock*
Datum: 22.01.12 00:04

Kolik kliku děláš ted?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.01.12 16:24
avatar

musíš dělat série a postupně přidávat co tělo dovolí. Nejdřív třeba třikrát denně dvacet, pak třicet, pak čtyřicet až se k té stovce udělané na jeden zátah za pět nebo šest měsíců dopracuješ. Stovka je můj rekord. Mnoho zdaru. *placni*

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.