Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak postupovat dál?

Od: jch odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,
zhruba před rokem jsem zakoupil synovi,který chytá extraligu mladšího dorostu a kterému je nyní 15 let lapačku na lední hokej zn.Bauer ONE 80 sr. za cenu 5.598,- Kč.
-popis produktu ( pragotrading.cz/... ).
V září tohoto roku ,tedy zhruba po pětiměsíčním používání mu při rozbruslení před mistrovským zápasem proletěl košem lapačky puk .Jelikož jsem zakoupil lapačku ve specializované prodejně a měl jsem tady od ní paragon,rozhodl jsem se ji reklamovat.
Bohužel k mému údivu reklamace nebyla uznána.S vyjádřením "jedná se o kombinaci mechanického poškození a opotřebení v herním provozu"nesouhlasím.Jak mohu dále postupovat?

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar martincakl

Dál můžete postupovat jen tak, že si necháte od soudního znalce vypracovat odborný posudek (za peníze...a ne zcela malé)...a pak dáte celou věc k soudu.

Důkazní břemeno je teď na Vás...pro prodejce je věc skončena tím, že Vám reklamaci zamítl.

Snad ještě jedna "neoficiální" teoretická možnost...Zkusit kontaktovat přímo výrobce...Nicméně oficiálně je pro Vás partnet k jednání prodejce..a nikoliv výrobce.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]