Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Seřízení přehazovačky Olpran Laser disc mtb

Od: redroker® odpovědí: 5 změna:

Zakoupil jsem kolo Olpran,ale je dalo by se říci nepojízdné,protože nelze přehazovat řetěz.Na obou řídítkách je ovládání předního a zadního talíře. Otáčením se machanismus pro přehazování pohybuje ale ne tak,aby řetěz přehodil na další ozubení. Je nutné dát kolo do servisu,anebo to zvládne i laik, podle nějakého návodu?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

1jara*
hodnocení

2x

To zvládnete hravě, koukněte se na zadní měnič, vede tam lanko, před uchycením je napínací šroubek tím potočíte. Pokud nejde na velké kolčko tak přitáhnete lanko, pokud nejde na menší tak povolíte ale musíte kolo nejlépe pověsit za sedlo, aby jste mohl točit pedály.

doplněno 25.09.11 18:42:

Dám vám odkaz na odborníky je to i z obrázky.

Seřízení přehazov/...

doplněno 25.09.11 18:48:

Ještě doplním , toto se dá seřídit i tím stavítkem co máte na otočné rukojeti, prochází tím bowden s lankem.

 

tr
hodnocení

0x

Zdravím, obrátil bych se na prodejce, pokud bylo kolo poskládáno, mělo by být seřízeno pro první použití, pokud by se nějak hádali a byli hnusní, tak to raději svěřte známému servisu na seřízení. Ono složité to není, ale zase laik to asi neseřídí. Orientační cena seřízení + případné celkové kontroly (asi bych to nechal prověřit) je do 200 ,-Kč.

 

hodnocení

Zkušenosti nemám žádné,mrknu podle návodu na to. Když to na mě bude moc, dám to do servisu,díky

doplněno 25.09.11 19:05:

Ještě jedna věc,kolo má na velkém talíři 3 ozub.kola,na zadním 6. Máte vyzkoušené,jak při jakých terénech (rovina-kopec-z kopce atd.) kombinace převodů používat?Třeba např. na velkém je řetěz na středním,na zadním na nejmenším. Nebo je to inviduální.

1jara*
Chci poslat detailní obrázek a nedaří se.
doplněno 25.09.11 19:06:

Seřízení přehazov/...

dzordz*

Povětšinou vám bude asi vyhovovat prostřední převod vpředu a vzadu měnit dle rychlosti, v kopci si vpředu dáte malý převod a vzadu postupně lehčí a lehčí, podle sklonu a stoupání. Na horských kolech bývají ty nejlehčí převody až moc lehké, jedete do příkrého kopce pomaličku krokem a pořád tam máte třeba ještě dva převody rezervu. Naopak po rovině a na silnicích si dáte vpředu velký převod a zadní nebudou stačit, i na ten nejdelší se musí šlapat nepřirozeně rychle, aby se vytáhla nějaká přijatelná rychlost.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]