Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Tykání na golfu

Od: spivan* odpovědí: 3 změna:

Ahoj, jsem golfový začátečník. Mám za sebou pár lekcí s trenérem. Je cca o 5 let mladší... Můžu mu nabídnout tykání? Co říká v tomto případě golfová etiketa?

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

cinematic*
hodnocení

2x

No jo, ale nevíme, kolik vám vlastně je? Pokud by mu bylo 20 a vám 25, tak bych v tom zas takový problém neviděl. Ale třeba v pokročilejším věku už by to bylo jiné... :)

spivan*
hodnocení

Mě je 33 a jemu do třicítky...*pivo*

lidus*
hodnocení

2x
O tykání ani slovo ale na jiném místě jsem se dočetla, že na golfu si tykáme.

Golfová etiketa(cit.)

Golf má velice specifické normy chování. Přečíst si základy golfové etikety se nám určitě vyplatí, jelikož získáme jistotu a na hřišti se můžeme věnovat už jen hře samotné. Hlavní předpoklad je řídit se zdravým rozumem a dodržovat základy slušného chování. Její základní pravidla by měl znát každý, kdo vstupuje na hřiště. Zde jsou alespoň ta základní.

Oblečení

Zásadně nejsou povoleny modré džínsy, sportovní trička bez límečku a dámy by neměly hrát v tílku s úzkými ramínky. Ideální jsou pro pány kalhoty, nebo šortky, tričko s límečkem nebo se stojáčkem, golfové boty. Dámy obvykle nosí sukně, šortky nebo dlouhé kalhoty, tričko s límečkem nebo se stojáčkem, golfové boty.

Včasný příjezd na golf

Dochvilnost by měla být samozřejmostí každého. Rezervujte si tee-time předem a buďte přesní. V případě, že nebudete schopni svoji rezervaci dodržet, zrušte ji.

Ticho a klid

Na hřišti se vždy chováme tiše, vždy s ohledem na druhé hráče. Jste-li v blízkosti odpalujícího hráče, zastavte se, nerušte jej hovorem ani jiným způsobem. Vyčkejte, až odehraje. Je nevhodné během hry používat mobilní telefony.

Bezpečnost