Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
různě po internetu jsem četl, jak schodit nějaké to kilo navíc . Podle toho co jsem si přečetl, tak je základem jíst pravidelně(menší dávky) a "snist jen určitý počet kJ". To jsem zkoušel, ale narazil na jeden problém
. Nemůžu najít ty správná jídla. A tedy k samotnému dotazu. Mohl by mi zde někdo pororučit (popř. odkaz na nějakou stránku) stránku s jídlama. Příde mi, že cokoliv koupím má moc moc kJ, nebo moc drahé nebo když není problém tak se z toho vůbec nenajím. Jsem student a proto nemám čas doma vyvařovat a pokaždé si něco kupovat také ne ... Také jsem četl o správném poměru bílkovic, sacharidů atd. ale co to vlastně je? Mohli by jste jmenovat nějaký případ(jídlo), jako "praktický příklad".
Děkuji
Dobrý den,
Myslím, že tím největším základem pro hubnutí je jíst pravidelně a dostatečně se pohybovat.. nemusíte každý den běhat ( i když ranní běhání fakt dělá divy), jezdit na kole nebo makat v posilovně.. každý krok je dobrý, když je příležitost, jděte pěšky do školy, na oběd, do baru taky je lepší, když jíte po tom, co spalujete.. a ohledně toho jídla..z vlastní zkušenosti se mi osvědčilo jíst minimálně sladké, nejlíp vůbec
dopoledne ovoce, odpoledne zelenina (ale to neni žádné pravidlo) ve snídani bych se opravdu moc neomezovala, najezte se dosyta, ať pak nehladovíte
(musli s jogurtem, mlékem, klidně obložený celozrnný chleba) svačina nějaké to ovoce a klidně zase chleba s něčím
Dopoledne můžete jíst s menšími obavamy než večer, co sníte ráno, odpoledne spálíte
Oběd - vyhněte se fastfoodům, mekáči,.. rýže, těstoviny, maso a nezapomeňte na zeleninovou oblohu. K další svačině zase něco malého, klidně i to, co bylo ráno a večer nejlépe nějaké maso