Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kolo Merinda Juliet

Od: arabart* odpovědí: 8 změna:

Ráda bych si koupila kolo - podotýkám, že jsem víceméně kolařský začátečník a nějaké extra výkony u sebe neočekávám. Spíše tak občasné výlety se 7-mi letou dcerou po nějaké cyklostezce, 2x do roka víkend na kolech se známými - s dětmi. Vyhlédla jsem si mojekolo.cz/... Tak jen otázka - zda to není nějaké např. extra špatné kolo. Moc peněz nemám, takže cenová hladina kolem 10 tisíc je pro mě maximální, což je mi jasné, že spousta kolařů odsoudí, že pod 10 tisíc se kolo koupit nedá :o) - už jsem si pár diskuzí pročetla. Ale protože náš trh nabízí spousty kol pod 10 tisíc, tak pochybuji, že všechny jsou tak hrozně špatné a nepoužitelné.

Díky za případné reakce.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

honzs*
hodnocení

2x

Na vaše použití si myslím dobrá volba, určitě to není špatné kolo.

hodnocení

2x

Pro daný účel co popisujete Vám kolo v cenové hladině do 10tis Kč BOHATĚ stačí.

Možná bych Vás "odsoudil"...ale jen v případě, že by Váš dotaz zněl "Kolo do 10tis...pro trénink 6tis km ročně"..

hodnocení

2x

nevim jak to je ted.. ale kdysi jak jsme byli vybirat s kamošem kolo tak mi přišlo že u te meridy platíte hlavně za značku...obyčejné za poloviční cenu pomalu a ještě mělo lepší výbavu... nevím ale řekl bych že ve vysledku poslouží uplně stejně... pokud to nemáte na nějake závody apod..

stirecek*
Navenek to tak vypadá, ale merida ma dobré rámy, které podrží a nekroutí se. Navíc jsou o polovinu lehčí nez u kol za poloviční cenu.
k2

Toto je s prominutim kravina vrcholne urovne...

stirecek*
hodnocení

0x