Kickbox kopy

Od: Datum: 02.05.11 12:27 odpovědí: 3 změna: 03.05.11 10:32

Ahoj, dělám kickbox a zajímalo by mě jaké svaly a jak mám posilovat abych déle udržel nohu v kopu. Řekněme, že chci udělat více kopů za sebou, ale po chvíli mi jde noha prostě dolů a třeba se už ani nedosáhnu protivníkovi nad pas, což je v kickboxu zakázané. Takže udělám, třeba 2-3 středně silné kopy, ale pak už to dál nejde. Řekl bych, že posilovat bych měl asi stehna a zadek, ale nevím moc jaké posilování je nejlepší. Děkuju za odpovědi


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 02.05.11 12:51
avatar

Nepotrebujes vymakat silu jen v nohach, ale take ve spodnich zadech a brichu. Na záda je dobra kladka a pritahy cinky k hrudi (veslovani), na nohy klasicky legpress, drepy, pracuj s vlastni vahou. Potrebujes posilit zadni stranu stehen, na to neni legpress spatny. A na bricho sedlehy, sikme zkracovacky a ve visu sikme pritahovani kolen k telu.

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 03.05.11 06:45

Na tento problém doporučuji pořídit závaží na nohy a cvičit kopy na prázdno se závažími .

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 03.05.11 10:32
avatar

*palec*

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.