Fyzička - treninkovy plán

Od: Datum: 06.12.12 14:13 odpovědí: 6 změna: 06.12.12 14:59

Zdravím Vás lidi

Můj plán je se zase vrátit ke sportu nějak o sebe začít pečovat ,před zhruba 2lety jsem chodil do posilovny pravidelně a cítil jsem se skvěle ale poté jsem začal kouřit a šlo to semnou z kopce ,nyní jsem kouřit přestal a potřebuji se vrátit do fyzické kondice.

Je mi 20 let ,měřím 170 , vážim 67Kg.Mám astma.

Potřeboval bych docílit toho abych měl fyzicky dobrou kondici a něco i přibral. Rád bych začal s během a posílovánim nejdříve doma později v posilovně.

Později až budu alespon v dobre kondici bych se chtěl věnovat kickboxu ,ale potřebuji nějak začít ted jsem vážně "sračka".

Potřebuji tedy s Vámi dát dohromady tréninkový plán kterému bych se plně věnoval. díky moc:))


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 06.12.12 14:22
 

Začni s treningem na kickbox (nebo cokoli jiného, co tě zajímá) rovnou - jednak budeš cvičit pod ´dohledem´ trenéra a tudíž neuděláš chybu a jednak budeš mít vyšší motivaci...

;)

doplněno 06.12.12 14:48:

Každý kickboxer někdy začínal - a nebyl jako Rambo... :-D

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 06.12.12 14:33
 
avatar

Mému synovi je také necelých 20, a koupil s teď od září "permici" do nové posilovný, kterou u nás otevírali, a bez jakýchkoli zkušeností a bez nějaké fyzičky se do toho vrhnul, chodí tam téměř denně, 1x týdně má kickbox a 1x ještě nějaký bojový sport, teď si nemohu vzpomenout na název, prostě ho tam vedou, zrovna předevčírem si byl s trénérem koupit vlalstní rukavice na kickbox, takže doporučuju se nebát a někam se zapsat, když už dáš peníze za permici, bude Tě to motivovat. Sám doma težko dosáhneš nějakých výsledků a budeš to neustále odkládat...

 
Od: chuliandoo
Datum: 06.12.12 14:43
 

Vim jak takové tréningy kickboxu a thaiboxu vypadají ,normální smrtelník tomu nestačí ani náhodou:D ...proto potřebuji nejdříve získat fyzičku abych tam vůbec něco stíhal. Prostě předem se připravit ...Do posilovny se chystam po vánocích ale potřebuji si sestavit nějaký začátečnický trenink na doma a k tomu i běhání. Například Pondělí-kliky ,sedy lehy , utérý - hodinku si zaběhnout - středa - nic , čtrvtek- tricepsy a sedy lehy , pátek - zaběhnout si ,sobota -bicepsy s jednoručkama ,neděle nic ...něco takového alenějak to srovnat aby si svaly odpočinuly , nekřížily apod.

Datum: 06.12.12 14:46
 
avatar

Odkud jsi?

doplněno 06.12.12 15:00:

Chodím v Praze do posilovny, tak mě napadlo, že bys mohl jít někdy se mnou a býval bych Ti pomohl, ale když jsi zdaleka, tak to nejde.

 
Od: chuliandoo
Datum: 06.12.12 14:49
 

Cobrak : Chomutov ale to není podstatne ne?

Od: adullka*
Datum: 06.12.12 14:59
 

Zkus třeba týden či dva běhat. Ve sněhu to půjde tíž, ale to nevadí. Budeš mít větší zátěž. A do ruk můžeš přidat kilové či dvoukilové činky nebo petlahve naplněné vodou. S posilovnou začni tak po 10ti dnech aby sis zbytečně nenatáhl sval nebo si jinak neublížil. Začni běhat třeba na 30 minut a skončíš třeba i na hodině. Pokud se ti nechce do zimy můžeš začít s domácím posilováním. Určitě vlastníš alespoň kilové činky a pokud ne, ztak naplň litrové petlahve vodou. S činkami udělej denně 5 serií po 20ti zdvzích (ruce podél těla a zdviháš po lokty a činky přitiskeneš k ramenům). Dále začni s klikama. Vytvarují pěkné svaly na rukách a budeš mít větší sílu. Ze začátku dej dvě série po 10 a postupně to zvyšuj. Denně třeba o dva /tři kliky. Dřepy jsou další součástkou cviků pro lepší kondičku. Když uděláš denně 3 série po 20ti dřepech, zvětší se ti svaly na stehnech a nebudeš je mít rozsolovitá. Dále výpady. Můžeš udělat třeba 3 série výpadů po 10ti. Sklapovačky ti vytvarují břišáky. Denně udělej 10-20 sklapovaček. Nedělej hned ze začátku víc jak 20, protože by sis namohl svaly a pak by tě bolely. Než však začneš posilovat skoč třeba 10x přes švihadlo (dodá ti mrštnost) aby ses trochu rozehřál. Nebo můžeš třeba 5 minut běhat na místě. Udělej také denně 5 kotrmelců vpře i vzad aby sis byl vědom své velikosti a váhy. Můžeš také nacvičovat stojku.

S kickboxem určitě začni. Možná třeba až po týdnu cvičení aby ses trochu dostal do kondice abys tam nevypadal jako "slaboch". :)

Doufám, že jsem ti pomohla =)

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.