Nejste přihlášen/a.
Ahoj mozna to tu nekolikrat zaznelo ale stale se ceny a vse meni a tak se ptam jake levne kolo aby to bylo obstojne a nevo to vydrzelo? Kolik si mam minimalne pripravit? Jsem uplny laik a jezdil jsem do ted na starych herkach typu ukrajina , skladacka a stare horske no name levne shity kola.. musim ale uznat ze mi vadilo jak chroupe prehazovacka uz to zaclo cele bobnout uz je vse semlete sedacka a vse k.o nejlepsi roky ma za sebou.. takze nejsem narocny.. jezdim rekl bych 30% silnice a 70procent mimo silnice nejake hladke cyklostezky a polnacky.. takze mozny obcasny mensi kamen sterk a koren ale malo kdy.. a zadny vetsi teren nemam ani v planu.. jedine co od kola chci je spolehlivost a aby me nebolela prdel.. radsi jezdim na lehci prevody do kopce radsi vic otocek nez do toho dupat silou. Jinak jezdim jen v lete opravdu tekreacne k jezeru na bezdez a tak.. do par km zadne velke dalky.. koukal jsem po kolech je to bida a rozpocet se navysoval az do nesmyslu.. bazarove jsem zavrhnul protoze nepoznam co je vymlete a co ne.. kdo vi vo to ma za sebou.. radsi bych fakt nove.. a samozřejmě co nejlevneji.. nejake jsem si nasel ale nejsem z toho moudry.. 1. cykloerben.cz/... 2. cykloerben.cz/... 3. Nejvic me zaujalo toto sport.bazos.cz/... pak uz jsem nasel super kolo za 16tis a hodne obstojne kolem 24tis ale to uz mi fakt prijde hodne radsi bych fakt neco na to moje obcasne jezdeni za 12tis nejradsi.. otazka je zda ma cenu neco v teto kategorii vybirat nebo je to vsechno shity.. vybral jsem dobre nebo je sehnatelne neco lepsiho? Dekuji. Jinak ty kola ostatni za 16. Toto top-cyklo.cz/... nebo za 24tis tyto dve canyon.com/... nebo koloshop.cz/...