Nejste přihlášen/a.
Alternativně je možné si přestavět na elektrokolo nějaké klasické. Nebude to tak "uhlazené"jako hotové elektrokolo, ale je to skládačka z univerzálních komponent. Dělal jsem takto několikrát přestavby na středový Bafang aliexpress.com/...
Když si koupíš obyč. kolo s výbavou za 25 až 30 tisíc, tak rozšířění na elektrokolo tě přijdne minimálně na další 20 až 25tisíc.
Vyšší cena je za větší kapacitu baterie a tedy i delší dojezd.
Já jezdím od jara do podzimu každý den 30km do práce a s baterkou vydržím 5 dnů při rozumném nastavení. Ale když budu chtít, tak ji taky vybiju za dva dny. Cesta z kopce a do kopce.
Vy nabíjíte baterku až když je zcela vybitá? To děláte chybu. Cyklo baterky se mají nabíjet po každé vyjížďce. Výjimkou snad může být nějaká pětikilometrová cesta do Kauflandu.
Nabíjet co nejdříve se mají olověné baterky. Litiové ne. Těm dělá nejlépe když nejsou moc vybité a ani moc nabité. Optimální pro ně je když je nabijete před jízdou aby nebyly dlouho drženy na plném napětí.
To záleží na Vás. Já si koupil jetého Author Stratos, ročník cca 2008 za 3500Kč, k tomu přestavbu na středový pohon Bafang 750V + baterie 48V z Aliexpressu. Vyšlo mě to do 20 tisíc a jsem celkem spokojený. Nabíjím každý třetí den, dávám tomu docela pokouřit. Začnu ale nabíjet každý druhý den, protože když nabíjím každý třetí, už lezu skoro na doraz do červených čísel stavu baterie. Jinak jezdím každý den do práce 26 km (terén 159 m nahoru, 299 m dolů a naopak) s tím, že rychlost nesmí klesnout pod 20 km/h, abych se domů dostal v rozumném čase.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.