Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nový plášt hází

Od: lorenc odpovědí: 8 změna:

Zdravím.Dnes jsem měnil pláště na trekovým kole a ten na zadním háže.V jednom místě je jakoby menší o nějakých 5 mm.Ráfek taky nemám ideálně vycentrovaný,ale tolik určitě nehází.Může být vadný,nebo je to špatně namontovaný?Při jízdě(asi 25 km/hod)se to neprojevilo.ale nevím,co by to dělalo třeba při 50ce(jízda s kopce).Díky za reakce.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Pokud máte správný plášť na daný ráfek, tak bych tipnul špatnou montáž. I když vyloučit vadu také nelze, nejlépe sundat a důkladně prohlédnout. Ale nemyslím si, že by to při 50 mělo něco vážnýho dělat, to zjistíte ((možná by se časem srovnal, ale to jen tipuju).

 

ml1
hodnocení

0x

Nemůže to být boule na duši? Nebo špatně usazený plášť.

Při nafukování úplně prázdného kola (nejen po lepení duše nebo výměně pláště) je lepší postupovat po částech, aby si to všechno hezky sedlo. Viděl jsem ale spoustu lidí, co to prostě nafouknou najednou, a ono se většinou nic nestane.

Že by dneska bylo možné vyrobit vadný plášť se mi moc nezdá.

 

asd1
hodnocení

0x

Spíš montáž - patka v ráfku nesedí v rantlu kde má být ale ve žlábku. Může být i pod patkou skříplá duše.

Guma se po nasazení nafoukne jen lehce aby držela tvar, pak se srovná patka v ráfku aby po celým obvodu seděla rovnoměrně. Až pak se guma nafoukne naplno.

 

hodnocení

0x

No já měl nedávno opravdu špatný plášt. Byl teda na silničku 25tka.

Nasadil jsem ho na zadní kolo, nafoukal a jak jsem jel, tak mi trošku poskakoval..byla ani ne boule, ale na jednom místě taková deformace trošku.

Tak jsem si říkal, že jsem ho asi blbě nasadil. Zkusil jsem ho dát i na přední a to samé. Pak jsem se koukl pořádně na to místo kde to házelo a bylo evidentně vidět, že je tam mín materiálu na tom místě..prostě to místo bylo "jiné".

Reklamoval jsem ho a úspěšně.

Takže ano, i v dnešní době jde udělat zmetek, který jde do prodeje.

 

hodnocení

0x
avatar stir
Zkusit dobře nafoukat, aby se dobře usadil v ráfku. Pozná se to i zrakem, zda dobře linka kopíruje ráfek. Ale také to může být i zmetek.

 

pravec
hodnocení

0x

Stačí trochu (např 1/2 atm) přefouknout oproti údaji na plášti, ozve se následně cvak a patka si sedne. Následně snížit tlak na normál a bude to OK.

lorenc
hodnocení

Dnes jsem chtěl udělat repete montáž,ale dřiv jsem skusil kolo roztočit,a plášt už nehází.Je možný,že se to po dvou km jízdy srovnalo,že by ta patka sedla,kam má?

asd1
Jo, umí si to sednout i jízdou.
Zkontroluj jestli patka sedí po celým obvodu rovnomerne, z obou stran. Pokud ne tak upustit, srovnat a dofouknout. Prefouknutim streli do správný polohy jen nekdy a mensi nepřesnosti se nehnou. Rukama při nízkým tlaku to jde líp, můžeš nejen vytáhnout patku vic ven ale někdy potřebuje i zasunout víc dovnitř.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]