Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Napnuté nohy při shybech

Od: elisa24® odpovědí: 8 změna:

Dobrý den, poradil by mi někdo, kdo měl problém s pozicí nohou u shybů a již to vyřešil, udrží je propnuté jako na obrázku? Pro zajímavost jsem si zkontrolovala techniku a zděsila jsem se, jak se houpu. Soustředila jsem se na natažené nohy, myslela jsem si, jak jsem to vyřešila a on nebyl vidět vůbec rozdíl. Myslím si, že mám nohy natažené a nemám. Děkuji

Napnuté nohy při shybech

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Nikdy jsem nikde neviděl ani nečetl, že by u shybů musely být nohy propnuté. U shybů je důležité se soustředit na horní polovinu těla, aby se zatěžovalo to co má, tedy záda, ramena, břicho, paže, vše v určitém poměru, protože převážně je tento cvik na záda. Nevím k čemu u toho propínat nohy, záda kvůli tomu určitě lépe neprocvičím, naopak často vídám a sám to dělám, že mám nohy v kolenech ohnuté. Bacha, bavím se o klasických shybech, pokud existuje nějaká alternativa s propnutými nohami, tak se samozřejmě rád přiučím, ale reálně mi to ani nedává smysl, pokud vyloženě nechceš ty nohy i trošku zvednout a cvičit u shybů i více břicho.

hodnocení

Považuju shyb s propnutými nehýbajícími nohami na clean (perfect) verzi. Když se nohy pokrčí, tak už je tam většinou nějaké houpnutí nebo kopnutí, které by u shybů být nemělo. Pokud není, tak dobře, nechat nohy volně viset je také možnost, ale mně to teda nejde.