Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Elektrokolo pro větší hmotnost

Od: macvac odpovědí: 30 změna:

Chtěl bych si na stará kolena koupit elektrokolo.Na internetu většinou nabízí max nosnost 120 kg.Já mám 140kg.Prodavač u nás mi řekl že pro takové tlouštíky se nic nevyrábí,leda že bych ochoten zaplatit cca 100 000 kč.Kolo bych chtěl i na "polňačky",takže něco pevnějšího.Má s tím prosím někdo nějaké zkušenosti.Za tip předem děkuji.

 

 

30 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

xxl
hodnocení

3x
macvac
hodnocení

Díky za tip.

 

id
hodnocení

2x
Napřed shoďte přebytečná kila rychlou chůzí a úpravou jídelníčku. Pak uvažujte o kole.
Prodavač má pravdu. Uváděná váha 120 kg je váha jezdce i kola. Elkolo má 22 - 30 kg. Takže shoďte 40 kg a hurá na kole po výletech.
piere
Hmm tak na to je jen jedna rada : chytit se za hlavu a rikat si “pred upotrebenim zatrepat”

 

hodnocení

1x

Začínal jsem s téměř stejnou váhou asi před 10-ti roky, na klasického cesťáka jsem nechal přidělat Bafang a jezdím na něm dodneška, i když to v něm už trochu chrastí. Ale bez poruchy, pouze s generálkou a posílením baterie. Kolo stálo tenkrát asi 12 tis a předělání asi 25. No a s trochou diety jsem na 104 kg a těším se na letošní sezonu.

 

zeli
hodnocení

0x

Az z toho sletis, tak to bude utrata za milion, jen vzlet vrtulniku tak 200.000 Kc :)

A 100.000 stoji i normalni lepsi neeelktro kolo :)

Tak provoz vrtulníku zajišťuje MinZdrav, záchranná služba ze svého rozpočtu a jen marginální příspěvky mají ze zdravotního pojištění.

S touto hmotností 140 kg bych na ty polňačky chodil nejprve pěšky, po shození 30 kil bych začal o kole uvažovat. Ale o tom klasickém, ne elektro.

macvac
hodnocení

Opravdu vtipné.Tak jsem se smál,až jsem se za břicho popadal !

 

hodnocení

0x
A kdy jste naposledy seděl na normálním kole? Ptám se proto, že vaše snaha může při vaší hmotnosti uváznout na tom, že i na velmi pohodlné sicně nevydržíte sedět. Ono to prostě tlačí tam, kde o to člověk vůbec nestojí.
macvac
hodnocení

Na 30 let starém kole v létě běžně jezdím 10-15 km.Jenže to už dosluhuje.Má solidní konstrukci i dost pevné špice.Jenom převody už jsou značně opotřebené.Tak se zkusím v okolí zeptat jestli by se do toho ještě někomu chtělo to vyměnit.

Pro ostatní takové chytré rady že mám zhubnout si strčte za klobouk.Tady je debata o kolech.Kdybych chtěl zhubnout tak zavedu debatu o hubnutí.

S prominutím pane, ale až si budete na tom elektrokole vlastně jen vozit pr*del, tak vám kromě obezity a s ní souvisejícími nemocemi ještě ke všemu přijde nemoc prostaty, protože ta obrovská hmotnost na malé sedlo udělá své. Protože když odečteme nohy, tak vám na prostatu bude tlačit metrák na ploše velikosti dlaně. Děkuji pěkně.

Takže ona ta souvislost hmotnosti s jízdou na kole není úplně zanedbatelná.

 

hodnocení

0x
Ze zákona elektrokolo může mít motor o výkonu 250W, což je prd vzhledem k celkové váze kola a jezdce, na polňačky a do kopců to je nic.
Možným řešením by byla elektrická pracovní tříkolka, která uveze nejen vás ale i pár metraků nákladu.
re4zon
To je sice napsano v zakone, ale v praxi to je prumerny vykon mereny buh vi jak. U lepsich motoru v testech namerili ve spickach nasobne vic a normalne se to prodava i pouziva. Fizl asi tezko bude merit vykon motoru, stacit mu musi ze je to zadeklovane a ma to stitek. Ani to nikdo kontrolovat nebude.
A trikolka je absolutne pitoma rada, i na elektrokole musi slapat, udrzovat rovnovahu, to vsechno pomaha kondici. Vozit si prdel na trikolce moc ne.

250W je "prd"? Tak schválně si zkuste najít, jaký je dlouhodobý výkon zkušeného cyklisty. To asi budete překvapen.

Jistě, 140kg je "slušná" váha, ale on pán také "přidá" něco ze svého...a v součtu to dá slušné číslo.

Že bude s podobnou zátěží baterie brzo prázdná, to je celkem pochopitelné. Ale u "začínajícího" cyklisty s touto hmotností bych nepředpokládal 5h vyjížďky s nájezdem 150-200km.

Panové a s čeho soudite že tazatel chce byt ciklistou? Co když potřebuje jen jezdit pár set metrů z domu na zahradku.

Nech ide pesi, aj 5 km denne je pre takych malo.

250w ti vytrhne řídítka z ruky když se dobře nedržíš:)

Stire, to pak není elektrokolo podle EU protože aby zabral elektromotor tak musíte šlapat.

Však jo, poprvni když jsem to zkusil a šlápl, tak jsem to nečekal:) každopádně 250watu je až až

 

hodnocení

0x

Schudnite na normalne hodnoty, to je zaklad. Vyvazat sa s morbidnou nadvahou na elektrobicykli to znamena minimalny vydaj energie. Vy potrebujte pohyb vlastnymi svalmi, nie motorom. Predavac ma pravdu.

macvac
hodnocení

Obdivuji vaši potřebu se ke všemu vyjadřovat,i když Vaše rady jsou většinou k ničemu.Ať otevřu jakoukoliv diskuzi všude Peter.

Ale má pravdu @peter

piere
A svet patri hubenym, byt debilum. Ten clovek chce elektrokolo prave aby zhubnul a to zabavne. Urcite jste z te komunity intelektualne pracujicich bikeru, co jich tu mame plno ve svitivych obnazenych obleccich ke vsemu se moudre vyjadrujicich.

 

 

hodnocení

0x

Kolo který má nosnost ,,120" kilo uveze klidně i 200 kilo pokud bude dost nafoukaný takže si s tím nelámejte hlavu.

140 kilo není moc.

Vážně si myslíte, že nosnost kola je dána pouze tím, že budou "dost nafoukaný" pláště?

Už vidím, jak tazatel půjde reklamovat závadu na kole (které má udávanou nosnost jezdce třeba 90kg)...

Na kole jsou také ložiska, ráfky, špice, brzdy (ono ubrzdit z velkého kopce kolo s jezdcem vážícím 70kg nebo 140kg, to je velmi podstatný rozdíl).

Jsou kola s povolenou zátěží třeba i 160kg, ale to je počítán jezdec, kolo, náklad...prostě komplet.

U levnějších typů odpružených vidlic (a i některých dražších) by také mohl být problém, nejen v jejich tuhosti, ale i možnosti seřízení pro takto těžkého jezdce.

k2

Odvazne tvrzeni. Minimalne u dratu a rafku bych mel pri 200kg uz trochu pochybnosti.

Uzitecne zatizeni (tedy nosnost) 200kg nema ani Jawa 350 a to je preci jen robustnejsi konstrukce nez kdejake kolo.

Nejen u drátů a ráfků. Síla která se od kotoučových brzd přenáší do rámu či vidlice je obrovská a "jednostranná". Dokážu si i představit poměrně velké problémy s chlazením brzd resp.kotoučů ve velkých či dlouhých sjezdech atd.atd.
ub

Z kopce muze REKUPEROVAT :))

 

pocem
hodnocení

0x

Tak já si minulý rok koupil tohle:

4ever.cz/...


Začínal jsem s váhou 155 Kg, a za těch pár měsíců, co se dalo ještě jezdit, jsem sletěl o víc než 25Kg dolů, a troufnu si říct, že díky tomu, že mám elektro. Stálo mě to i s širším sedadlem, jinýma gripama a helmou, chráničema, těma různýma kabelama na věci, blinkrama atd, cca 120 000,-Kč, ale nelituju ani vteřinu. Mám i normální kolo, a na něj jsem prostě moc línej. S elektrem to člověka hodně baví. Dostaneš najednou nohy Kapitána Ameriky, a vyloženě chceš jezdit. Trochu to připomíná motorku, jen s tím, že Tě nikdo nedrbe, když tu a tam potřebuješ vjet na chodník. Pořiď si ještě headbone sluchátka, abys slyšel muziku, a zároveň i co se děje kolem Tebe. Doporučuju Aftershocky. Pokud máš malé dítě, doporučuju ještě vozík, ten můj stál cca 20 000,- a je to skvělá věc. Jak bude hezky, do auta nesedneš. Taky je to super na nákup, a zase, s kolem neřešíš parkování, prostě to přivážeš ke stojanu, a nákup pak nahážeš do vozíku. Navíc když máš ten dětskej vozík, řidiči aut jsou extrémně ohleduplní, nebo jsem teda ještě na žádnýho dementa nenarazil (ŤUK ŤUK ŤUK).
Jsem se rozkecal o něčem jiným, sorry :) Každopádně tohle kolo uneslo i mě, sice polňačky minimálně, ale nemám dojem, že bych ho přepínal. Jo a rám je 21"Je to už pořádnej macek, ale jsi kus chlapa. Co bych ještě doporučil, tak pozor na řazení při záběru, to si zničíš řetězku. Musíš prostě řadit před kopcem, ne v kopci, když zabíráš. Mně už mockrát praskl řetěz, tak si vozím jeden ssebou, plus opravnou sadu. Určitě jak jsem řekl sedadlo, koupil jsem široký gelový, a je to ok. Stejně tak gripy, dej do toho prachy, nekupuj nic levnýho. To samý chrániče, helma, rukavice. Jo a ještě zrcátko. Já si to svoje zase urazil, ty řidítka jsou fakt široký, takže koukám po tom zrcátku na helmu, přijde mi to lepší. Blinkry koupíš v číně. Už se dělají takový, že nejsou v jednom, ale rozdělíš je na dvě světla. Funguje to skvěle, a udělal jsem si z drátu takový tykadla, takže v autě za mnou je jim jasný, kam míním jet. Ale stejně ukazuju, pořád je to kolo nízký. Tak závěrem bych Ti prostě řekl, ať nešetříš. V tomhle je fakt hovadina kupovat levný věci.

 

piere
hodnocení

0x
Aktualne to jsou napriklad kola Fiido

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]