Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kvalitnější protein za nižší cenu

Od: adriana* odpovědí: 4 změna:

Nějaké tipy na proteiny, za které nezaplatím víc jak 550 a jsou kvalitnější? Vím, že za nižší cenu nemohu čekat nějakou prvotřídní kvalitu, ale jsem chudý student a protein, který jsem užívala doteď se zdražil o 150 Kč...nechce se mi za protein dávat 700 za 1kg...to fakt ne.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

liska5
hodnocení

1x

Nechápu, proč proteiny? Ty jsi reprezentantka v kulturistice? Vždyť tyhle proteiny jsou v podstatě bílkoviny extrahované nejčastěji z mléka, vajec a soji... V mase, rybách, vejcích, tvarohu, luštěninách a ořechách a různých semínkách a cereáliích máš proteiny v přirozenější formě a i s minerálama a vitamínama! Příliš proteinů znamená zatěž pro ledviny.

telme
hodnocení

0x

Fitness007 apod. A máš dost bílkovin ve stravě a vážně cvičíš natolik, abys ho musela brát? Nebo jsi takový ten typ, co jde 2x týdně na půl hodiny běhat, ale cpe se proteinem horem dolem, přitom nejí maso, ani vajíčka a z luštěnin jí třikrát do roka čočku? Pokud necvičíš denně hodinu a půl a víš, jak má vypadat jídelníček, tak vážně nemusíš napodobovat holky z Instagramu. Tyhle typy holek, co všechno sladí proteinem a nahrazují proteinem mouku(..), ale válí se jak bečky a maximálně popoběhnou na autobus (+ naprosto kálí na správný stravování), jsem nikdy nechápala...

arnoldschwarz
hodnocení

0x
Strava, strava a strava! V dnešní době vejce 2-3kč kus maso 70-200kč kg,tvaroh, mléčné výrobky, sýry a hlavně nevěř tomu že nemůžeš pít mléko! Dokonce i čokoláda je zdravá ale ne nemyslím milku... Prostě to s ničím nepřeháněj. Strava 95% a 5% doplňky výživy které stejně z 95% vyčůráš i protein

ikski
hodnocení

0x

Zena protejnovy suplement podle me nepotrebuje. Tech 120 gramu bilkovin co tvoje telo potrebuje snad ujis v jidle.

Tvaroh

olomoucke tvaruzky

maso

lusteniny

oriskova masla

vejce