Na značku kola moc nekoukejte, sledujte výbavu. Musí vám sedět rám, velikostně i geometrií. Elektrokola se dnes většinou dělají se středovým motorem, jelikož je to nejlepší řešení, používají se čínské motory Bafang, osvědčená střední třída, nebo japonské Yamaha či německé Bosch, které patří ke špičce na trhu. Důležitá je kapacita akumulátoru, čím větší tím těžší, ale tím delší dojezd.
Věk a na co to chceš... Jako senior s endoprotézou zvol el-kolo městské. Má rám, aby se dalo dobře nastoupit a kola ber ta menší ze dvou variant. Taky bych nebrala s baterií na nosiči, ale níž. To kvůli těžišti.
@liska : Vyjímečně s vámi nesouhlasím. Tazatel se ptá na kola Ktm, která stoji kolem 100 tisíc. Tudíž si nekoupí městské kolo s malými koly. Pravděpodobně nebude jezdit od tržnice do obchodu, ale dálkové trasy a s malými koly to je za trest. Mám lepší zkušenost s zadním motorem jako středovým pokud budete jezdit po horách.
Nemusí jezdit dálkové trasy, jen prostě chce kolo za sto tisíc. Jednou jsem si šel koupit lepidlo na duše a přijela tam holka na krásném karbonovém horském kole. Pán domácí se ptá, zda jde na servis a ona prý by chtěla nějaký košík na řídítka na nákupy. Jinak prý jezdí hodně, střídají se s přítelem a na kole už ujeli hodně, prý těch 200km už to bude. Skoro jsem vybuchl smíchy. Prodejce mi pak říkal, že to kolo jí prodal před dvěma měsíci, koupil ho výhodně na nějaké výstavě. A to nebylo elektrokolo. Nevím jestli bych nechal kolo za 80tis někde bez dozoru, z očí nepustim ani moji silničku a to byla o dost levnější. Takže nekdo chce mít doma jen drahé kolo
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.