Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kliky každý den

Od: dominik555 odpovědí: 10 změna:
Dobrý den , dělám každý den 20 kliku a sed lehu , postupně bych to chtěl zvěstovat , tak se chci zeptat jestli si mám dávat např jeden den v týdnu regeneraci a kdy to mám začít zvedat , děkuji

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

liska5
hodnocení

2x

Proč přidávat to samé? Zapoj i jiné svalové skupiny a srdce i plíce. Tím získáš fyzičku a zároveń zrelaxuješ posilované svalové skupiny.. Přidej si běh, fotbálek, volejbal, florbal, tenis kolo, plavání i turistiku...

hodnocení

1x
Zdravím , osobně si nemyslím , že je vhodné cvičit každý den . Tělo musí i odpočívat . Zkuste cvičit obden a nebo alespoň odpočívat dvakrát týdně. Ale nejsem odborník , můj jediný cvik je zvedání sklenice vína *smich* .
Mario
S tím vínem taky opatrně, regenerace by měla být aspoň šest dní týdně, pak hrozí závislost :)

hodnocení

0x

Pokud nejsi 80 lety senior, tak pri 20 klikach a sed lehach denne neni potreba nijak regenerovat. To lze sotva nazvat lehkou rozcvickou.

sparcoo*
Ale na zpevnění těla to stačí.
Já dávám každý den 15-25 kliků, 4 až 10 přítahů a je to fajn, stačí to

tomaso
hodnocení

0x
Po 20 klikach za den není co regenerovat. Dělejte 20 každou hodinu. A ani tak nebude co regenerovat...

hodnocení

0x

Když Tě další den bolí tělo, dej si pauzu, jinak ne. Asi bude lepší místo zvětšování počtu nějaké zvětšování v sériích. Jestli teď uděláš 20 kliků, zvládneš i 3 x 20, případně 3 x 16 a hned máš mnohem větší množství za den. Zkoušej různé varianty - vojenské, široké, diamond, inclined, na jedné ruce, spiderman kliky, Mike Tyson kliky, ...

hodnocení

0x
V sedmnácti jsme s bratrancem dělali tisíc kliků denně, když se nám nechtělo do posilovny. K tomu ještě dřepy se sestrou na zádech. To jsme brali jako regeneraci, v posilovně to byl jiný trénink.

hodnocení

0x

Takže každý den cvičíte minutu, rozumím tomu dobře?

Tak to potom ano, to půjde vaše výkonnost strmě nahoru.