Nejste přihlášen/a.
Bylo by zajímavé, kdybys napsal jak dlouho kolo máš, kolik máš na kole najeto kilometrů, kolik kilometrů od posledního servisu.
Moje zkušenost není ze silničního kola.
Nejvíce střílí nejmenší kolečka, protože jsou to kolečka na která se nejvíce jezdí.
Prohlídni si řetěz v místě snýtování. Možná se tam hůře otáčí na čepu a pak to střílí jenom když toto místo jde přes kolečko.
Pokud to střílí kdekoliv a klidně i několikrát po sobě, tak je to kolečko sjeté.
Pak musíš jezdit třeba 100 až 200km na jiných kolečkách, než se řetěz trošku opotřebuje a natáhne. Po té době zase můžeš zkusit převod na nejmenším kolečku.
Jediná spolehlivá varianta, která odstraní střílení řetězu je, že s výměnou řetězu vyměníš i kazetu (ale to leze do peněz).
Může být blbě doraz přehazky..
Pokud je všechno OK, tak obvykle pomůže první kilometry na tom pastorku šlapat tak lehce aby to nestřílelo a po pár desítkách km si to sedne... Ale jestli střílelo i se starým řetězem tak tam bude jiný problém. Možná i povolená kazeta, ohlá přehazka, vada pastorku, nějakej nalepenej bordel...
Příčinou může být velké vyosení nejmenšího kolečka vůči převodníku v kombinaci s novým řetězem, který nemá ještě vůli do strany. Nedotýká se v té krajní poloze řetěz vodítka přesmykače? Bylo by dobré ještě jednou zkontrolovat souosost patky a zkusit nastavit větší opásání. Možná, že by pomohlo nastavit větší napnutí řetězu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.