Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaký sport profesionálně

Od: djokerman odpovědí: 9 změna:
Ahoj, momentalne studuji na Karlovce a jako volitelné předměty jsem si navolil tenis, baseball a baketball a americký fotbal. To jen pro výplň kreditů abych postoupil do dalšího semestru. Baví mě všechny ctyri sporty a přemýšlím který z nich si vybrat v mých 30 letech . Chtěl bych se tím živit profesionálně ale bude to trvat nějaký čas než se vysvihnu. Problém je ovšem si vybrat tak se vás ptám kde je větší pravděpodobnost se dostat na vrchol co nejrychlehi kdZ počítám můj věk 30 let. Tak poradte. Jaký sport? A jdou mi dost dobře, každý za 2 kredity. Studium mě nebaví ale ty sporty ano tak bych se tím chtěl živit jen nevím jak na to. Jestli napsat časem týmům jestli by mě přijaly mezi ně a podepsal smlouvu nebo si oni nějak vybiraji. Každopádně bych potřeboval to nějak urychlit. Napsat týmům nebo jak?

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Ve 30 přemýšlet jaký sport dělat profesionálně? Když v tomto věku již někteří profíci pomalu končí.

Samozřejmě, když budeš v nějakým sportu fakt dobrej, tak se profíkem můžeš stát. Těžko s tebou nějaký tým podepíše smlouvu, když jim jen napíšeš. Potřebujou tě vidět. Samozřejmě, že ne hned v zápase, ale pár tréninků jim ukáže, zdali má vůbec cenu si s tebou něco začínat.

hodnocení

1x
Vám je 30 let a ptáte se takto naivně?
Velmi pochybuji, že alespoň některý ten sport umíte opravdu pořádně.
A ve vašem věku se prakticky ve všech těchto sportech končí..
Pokud byste na to v kterémkoliv z těchto sportů měl, už ho profesionálně děláte 15 let a teď pomalu končíte.
Kolikátý jste v žebříčku ATP? Slušně se tenisem uživí tak 50-100 tenistů na světě.

tomaso
hodnocení

1x
Šachy, kuličky, šipky...cokoliv nepotřebuje dobrou fyzičku, tu už nikdy nebudete mít pro profi sport...

hodnocení

1x
Doporučuji poker, e-sport (ale ne střílečky nebo závody, spíš něco na logiku, třeba Hearthstone), šachy (ty spíše s nadsázkou).