Zdravím, jako malej jsem byl tak 3x na bruslích a od té doby uplynulo asi 13 let a teď mi sestra nabídla brusle a řekl jsem si že by nebylo špatný si brusle koupit a jezdit na nich do práce. Tak bych potřeboval poradit co za brusle si pořídit aby mi vyhovovaly. Jsem tudíž skoro začátečník ale měl bych to na nich umět jelikož když jsem je měl na sobě poprvé tak jsem to zvládal (ani jednou jsem nespadl, akorát jsem nezvládal brzdění když jsem jel rychle z kopce). Každopádně jsem četl že je kolečkových bruslích spoustu druhů (zaměření) tak který z nich si vybrat na každodenní dojíždění do práce. (Do práce je to 4km převážně mírný kopce dolů, chodníky, cestičky).
K2 nebo Rollerblade. Kolecka 84 nebo vetsi. Pro sikovnejsiho bruslare a na rychlost vetsi, pro zacatecnika a clenitejsi trasu mensi. Hlavne si je nekde zkus, musi ti hlavne sedet dobre na noze. Levne znacky worker, tempish apod. nedoporucuju, na par jizd rocne mozna ok, ale na denni jezdeni to fakt neni stavene.
Treba. 80 kolecka budou na plny chodnik stacit, aspon se lip vymotate. A hlavne vyzkouset, tvary bot se dost lisi a ne vse vam musi sednout. Sam jsem zkousel asi 10 typu nez mi jedny vyhovovaly.
No já nevím, jestli je to do práce dobrý nápad, přijedete asi dost zpocený. Ale jestli se nepotite... Taky mi brusle přijdou moc nemotorne na chodník mezi lidi. Brusle jakékoli, vyhněte se mrnavym a obrovským koleckum.
bruno