Nejste přihlášen/a.
Mám stejnou zkušenost jako @magor, trubky rámu byly letované do "mufen" mosazí. Kamarád jezdil na kole Ukrajina s prasklým a opravovaným rámem, ovšem tam horní trubku srovnali, zaletovali, obložili příložkami z větší trubky a opět zaletovali mosazí. Do podobné úpravy bych nešel ze dvou důvodů: Pokud se z pánského kola má vyrobit cosi na způsob kola dámského, je jednodušší a asi i levnější koupit jinou herku dámskou, použít rám a kolo přestrojit. Druhým důvodem je bezpečnost. Z vlastní zkušenosti vím, jak tvrdej dokáže bejt asfalt a z doslechu vím, co to je potkat se s volným koncem trubky.
Tady to někdo udělal obráceně (trubku nahoru a rovně): bikeforums.net/...
Ve tvé variantě (dolů a šikmo) by to ale nešlo - pro šikmé spojení bys totiž potřeboval delší trubku...
Předělat na dámský rám není až tak složité, ale nevyplatí se to - výrazně jednodušší je sehnat hotový, resp. Favorit je taková hrůza že je to i zadarmo drahé a předělat na normální kolo je ekonomicky nesmysl (převody, brzdy, ráfky apod.)
Přendat trubku na dámskou = potřebuješ delší trubku, pak buď mufny které se letují nebo svařit (Favorit kvalitně vařit neuměl tak se to letovalo na mufny). Dámský rám se kroutí jako had a Favoritka obzvlášť, to je tak pro babky na krátké jízdy po rovině...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.