Nejste přihlášen/a.
Orbitrek - má tento přístroj smysl, nebo ne? Potřebuju zhubnout a posílit svalstvo od pasu dolů. Proto (když se bude opravdu používat) má smysl, nebo je to další z řady přístrojů tahající z kapsy peníze a další věšák na prádlo. Chci něco na doma co má smysl. Díky
Sice trošku pozdě, ale třeba ještě tazatel ocení zprostředkovaný příspěvěk - mám sedavé zaměstnání a v poměrně mladém věku se mi teď před pár měsíci zablokovala páteř v bedrech. Po dlouhém shánění jsem našla vynikající fyzioterapeutku, která objevila bloklé žebro, ztuhlé svalstvo snad všude, kde se dalo, rozhašené meziobratlové úpony (nejsem lékař, tak to možná není přesné...), zcela nepohyblivá bedra...no prostě radost to byla , co Vám mám povídat. Ale tahle skvělá paní Orbitrek velmi, velmi doporučovala. Docela jsem se divila, protože jsem se také domnívala, že jde jen o věc na tahání peněz z lidí - a ona na to, že si to původně myslela taky, ale šla pro zajímavost vyzkoušet několik strojů, aby pro vlastní praxi věděla, co a jak, a skutečně velmi doporučuje - údajně nejen posílíte přímo svaly, pro které je to určeno, ale vše krásně protáhnete. A předesílám, že to nebyla žádná agitka, zvědavost na podobné stroje vzešla ode mě - takže ne že by jim dělala prodejce nebo něco takového
Prostě odbornice na svém místě a tento stroj schvalovala. Tak snad Vám také bude dělat radost
Samotný přístroj Vám problém nevyřeší, je nutné změnit stavbu jídelníčku a mít větší výdej než příjem. Je fakt,že si na něm pěkně protáhnete tělo.
Je mi jasné, že když budu cvičit a přitom si dávat knedlo-vepřo, čokoládu,..., tak to asi nepomůže , to vím, ale mě zajímá pouze a pouze tento konkrétní přístroj. Chodím na procházky, v blízké době začnu opět jezdit na kole, ale to vše nestačí, a proto se ptám na ten orbitrek.