Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Běžecký pás

Od: vojtys odpovědí: 8 změna:
Dobrý den všem,
Dokázali by jste mi prosim poradit, jaký běžecký pás si koupit? Jsem začátečník, vybírám do 13.000,-, mám 96 kilo. Zaujal mě velice Levister z insportline.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Nechci Vás od toho zrazovat, ale není lepší si jít zaběhat ven nebo do fitka na stroj, kde budete mít i další stroje na posilování? Obzvlášť, když jste začátečník - co když Vás to nebude bavit?

vojtys
hodnocení

Běhání mě vždy bavilo, ale zdrav.problemy se mě nevyhnuly - viz komentář níže. Bavit mě t bude, bavil mě sport, takže na páse jen shodím, dodám si zpět kondici a začnu po čase snad i zase venku a pás popotuje k druhemu majiteli se kterým jsem již domluven. Jen jsem začátečník u běžeckého pásu a nevím jaký vybrat.

hodnocení

0x
13tis? Když venku můžu běhat zadara? 96kg bude ale pořádný nápor na kolena. Nebylo by rozumnější něco shodit, než začnete se sportem?
vojtys
hodnocení

Dříve jsem sportoval, ale přišly zdrav.problemy a doktoři mi zakázali sportovat nebo jinak namáhat tělo + ještě 2 operace a hlavně z léků jsem přibral. Chci začít prvně z lehka, pomalu než si troufnu běhat venku.
Pořád myslím, že levněji vyjde vstup do fitka, kde jsou slušné pásy. Jinak během neshodite ani kilo, na to bude tepovka dost vysoko. Na hubnutí je nejvhodnější změna jídelníčku a stravovacích návyků. Pokud se chcete hýbat, tak chůze, na to je tepová frekvence ideální.

liska5
hodnocení

0x

Vzhledem k náporu na klouby při běhu, raději bych volila něco z tohoto: rotoped, kolo, plavání.

06.01.19 10:23
hodnocení

0x

smazat

asd1
hodnocení

0x

Jj, píše jak prodavač z insportu ;)

Abys mohl běhat, tak nejdřív musíš zhubnout = na zhubnutí to je oslovina. Doma rotoped, veslovací trenažer (Concept2) a nebo nejlíp venku chůze s hůlkama/ běžky + plavání

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: