Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení peněz v kamenném obchode

Od: stanislavm odpovědí: 2 změna:
Dobrý den. Koupil jsem si hokejové brusle, a až doma jsem zjistil, že pan mě prodal to co potřeboval prodat. Brusle se prodávají je dvojí šířce, a mě prodal samozřejmě ty široké, takže mě v nich noha líce. Stále mě v obchodě ujišťoval že je to dobré atd., a přitom mě říkal že námitkou nohu. Na druhý den se mi to rozlezelo v hlavě a šel je vrátit s tím ,že sežene jiné, teda užší. Ale tady nastal problém, jelikož ty úzké jsou skoro vyprodané. Měl je dovést dneska, tvrdil, že se dovozci pokazilo auto, v sobotu nevozí, a že prý snad v nedeli! Ale tady se mi už zda, že mě opět tahá za nos, a snazi se to zase protahovat.
Jakou mám šanci aby mě vrátil již teď peníze? Brusle jsou nepoužité, jenom se dvakrát svezly autem.
Chtěl bych, aby mě teď vrátil peníze, abych si mohl koupit jiné brusle, a hlavně jinde.
Děkuji ,Vám za pomoc.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Tyto situace řeší Občanský zákoník. A vzhledem k tomu, žes měl možnost si brusle v obchodě vyzkoušet, není právní nárok ani na výměnu ani na vrácení peněz jen proto, že ti brusle (boty?) nesedí. Takže je to jen otázka vstřícnosti a dohody mezi tebou a prodejcem.

 

ladinpraha*
hodnocení

0x

Šanci máš takovou, jak vstřícný bude prodejce. V kamenném obchodě nemáš žádný právní nárok na výměnu nebo vrácení zboží.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]