Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaké horské kolo vybrat

Od: tron1976* odpovědí: 4 změna:

Ahoj,

budu kupovat horské kolo a pořeboval bych poradit s výběrem. Jsem začátečník, nevyznám se ve všem ohledně výbavy. Investovat mohu cca 20000, plánuji jezdit spíš lehčí terén, žádnou divočinu.

Prozatím mám v hledáčku tyto modely:

koloshop.cz/...

endorphinrepublic.com/...

mojekolo.cz/...

mojekolo.cz/...

kola-online.cz/...

kola-online.cz/...

Na těchto modelech jsem se zasekl a dál si moc nevím rady. Vím jen, že první tři mají vzduchovou vidlici, což je prý lepší.

Za radu moc děkuji :)

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

V každém případě, pokud nemáte zkušenosti, pak zajděte do cykloprodejny a nechte si odborně poradit. Nevybírejte sám a hlavně nekupujte někde v marketech nebo u pochybných obchodníků. Ta cena je rozumná pro nákup dobrého kola a odborník je schopen vám napasovat kolo přímo na tělo.

hodnocení

0x

Existují půjčovny kol Singltrek pod Smrkem, Trek centrum, Bike centrum , kde můžete horské kolo otestovat v terénu na Singltreku pod Smrkem za 500Kč za den. Zde Vám i poradí a vy zároveň otestujete kolo v terénu. Můžete zde i koupit kolo.

xxxxxx*
hodnocení

0x

Ideálně si ve svém okolí najdi nějakého stavitele kol ať ti postaví něco na míru. V porovnání se sériovkami ti může nabídnout lepší díly.

liska*

Aby Vám sedl rám rozměrově. Nám se vzorně věnovali v Pellsu /ssv okraj Brna/. Je to tam obrovské. Na ně nedám dopustit. Sice jsem šla do treka- nejsem na horala. Ty technické lesní jízdy po kořenech mne ničí.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.