Narostou mi svaly?

Od: Datum: 29.12.16 16:26 odpovědí: 13 změna: 21.01.17 20:32

Ahoj, vypracoval jsem si plán pro zvětšení svalů. Tady je cvičení:

PO: 100 sedů - lehů ve dvou seriích, běh 1 km, 70 dřepů ve dvou sérích, 2 minuty zakopávání ve třech sériích, 50 kliků

ÚT: volno

ST: volno

ČT: 50 sedů lehů ve dvou sériích, běh 1 km, 45 dřepů ve dvou sériích, 2 minuty zakopávání ve třech sériích, 50 kliků

Pá: volno

SO: volno

NE: volno

plus kvalitní strava


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: vernon
Datum: 29.12.16 16:33
komiku
doplněno 29.12.16 16:47: Po tomto lehkém cvičení dvakrát týdně z něj Herkules nebude. Svaly se nabírají jinak.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: tencosepta
Datum: 29.12.16 16:39

Nechápu, jak to myslíš

Od: vurfi
Datum: 29.12.16 16:47
Dle mého to chce alespoň 3x týdně cvičit. Po dnu cvičení vždy den volna. Plus ten sedmý den si jít třeba zaplavat. Těžko říct, co si představujete pod kvalitní stravou. Jinak myslím si, že tímhle tělo zpevníte. Nabrat tímto způsobem X kilo svalů je až moc optimistické.
Ohodnoceno: 2x
 
Od: nickkjjj
Datum: 29.12.16 16:57

Ale zapotit se, nabrat kondičku bych mohl ne?

Od: vurfi
Datum: 29.12.16 17:04
Když byste cvičil 3x týdně, zvýšil porci naběhaných kilometrů (až pětinásobek), přidal denně švihadlo a chodil plavat, tak kondičku získáte. Pokud si k tomu opravdu upravíte jídelníček, tak i zhubnete a pokud přidáte i spoustu posilovacích cviků, tak i zpevníte celé tělo.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: nickkjjj
Datum: 29.12.16 17:10

A co teda takhle:

PONDĚLÍ, STŘEDA, NEDĚLE 100 sedů lehů ve dvou sériích, 5 minut skoky přes švihadlo, běh 5 km, 70 dřepů ve dvou sériích, dvě minuty zakopávání ve třech sériích, protahování, posilování

ZBytek: volno, skoky přes švihadlo

je k tomu plavání se fakt nedostanu, nejbližší plavecký bazén je ode mě X kiláků daleko... neznáte, něco, čím to nahradit?

Od: vernon
Datum: 29.12.16 17:23
A co teda takhle:
Začít chodit do posilovny, kde tomu opravdu rozumějí...
Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikiikijj
Datum: 29.12.16 17:28

Až na to, že do posilovny se prostě nedostanu... enbydlím na městě, nejbližší větší s posilovnou město je 30 km odtud... na vesnici kde bydlím dříve fungovala posilovna, každopádně dnes už je zavřená.

Od: vurfi
Datum: 29.12.16 17:52
Máte tam dva dny po sobě, tělo si vyžaduje nějakou tu regeneraci. Takže bych volil např. pondělí, středa, pátek. Ohledně těch cviků bych začínal na menších hodnotách a postupně zvyšoval. To samé platí i o tom běhu, pokud se necítíte na 5km. S tím švihadlem bych naopak nešetřil. Nikdo vám neřekne, kolik těch kliků máte dělat. Potřebujete zjistit sám, kolik jich zvládnete a poté přidávat. Na internetu je těch cvičení nekonečně mnoho a každé cílí na jinou skupinu svalů. Takže je můžete kombinovat, ale na žádnou skupinu nezapomínejte. A pokud po tom zpevnění (+zhubnutí a nabrání kondičky) budete chtít nabrat více svalové hmoty, tak se obávám, že se posilovny nevyhnete. A s tím bazénem, plavání slouží jako kondiční cvik, takže "náhrada" je běh. Zároveň plavání slouží i jako regenerace. Každopádně si přečtěte něco o protahování svalů. To je totiž velmi důležité. Ale obecně se říká, že 60-75% zhubnutí (+zpevnění) tvoří jídelníček.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.12.16 16:57
avatar

Upravil bych to:

PO: 100 lehů na gauči + plus kvalitní strava

ÚT: volno + plus kvalitní strava

ST: volno + plus kvalitní strava

ČT: volno + plus kvalitní strava

Pá: volno + plus kvalitní strava

SO: volno + poradna, jestli to dělám dobře

NE: volno + plus kvalitní strava + stres z pondělního zápřahu

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.12.16 17:06
avatar
V první řadě byste měl přesně upřesnit, o co přesně vám jde (pod pojmem zvětšení svalů si každý může představit něco jiného). Pokud vám tedy jde o nabrání svalové hmoty, tak tento plán je naprosto k ničemu.
Jediné v čem vám to pomůže, že trochu zpevníte tělo a zvýší se vám síla.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.12.16 18:58

Toho volna tam máš dost. Stačí volna 2krát týdně. Hlavně ty sedlehy nepřežeň. Já jsem z toho třeba chodil týden v předklonu, protože jsem sedlehy přehnal. Kvalitní strava musí být, to je jasný.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vanad1
Datum: 29.12.16 19:12

Pro základní nabrání hmoty jsou doporučené pouze tyto cviky pro dny PO-ST-PÁ na jeden měsíc a pak změna.:

dřep- max. hmotnost pro 6-8 opakování/ 3-4 série

tlak "

mrtvý tah. "

Vždy poslední dvě opakování musí být opravdu nadoraz. Po tréninku uvolňovací cviky ! Jinak ztuhnete.

Všechno má svá ale. Strava, regenerace, výsledek něco ano, většinou však přichází zklamání po týdnech tréninku.

Prošel tímto obdobím kde kdo a za čas zjistíte, jak je vše pomíjivé.

Zkuste, uvidíte.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.