Jake cviky na zhubnuti

Od: Datum: 17.11.16 11:31 odpovědí: 5 změna: 17.11.16 23:22
Dobry den,jaké cviky používáte na zhubnuti? Dekuji tad bych s tím mim tělem něco udelal
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 17.11.16 12:29
avatar

Vím že chcete cviky ale já mám zkušenost s úpravou stravy a to takové že přestanu chlemtat pivo a po obědě si nedávám kokina a po týdnu si už upravuji dírky na opasku na kalhotech *jasne*

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 17.11.16 15:33
avatar
Omezit sladké, tučné a přidat pohyb. Není nutno se mordovat v posilovně, ale pro začátek třeba víc chodit - nevozit si všude zadek autem/mhd, doma jít pěšky a ne výtahem apod.
Ohodnoceno: 1x
 
Od: helenasmetanova
Datum: 17.11.16 17:03

Záleží, jestli se chcete zaměřit na nějakou část těla i..

Mě hodně pomohly lehsedy, výsledek byl hned znát. Můžete zkusit výzvu, na netu jich je plno.

Jinak omezit sladké pití a sladké celkově, více se hýbat, zdravě jíst, přidat ovoce a zeleninu, jíst 5x denně a po malých dávkách a minimálně 2h před spaním nejíst.. to je pořád dokola :)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hubenour
Datum: 17.11.16 23:05

Dobře funguje cvik "svižná chůze s hůlkama 2 hodiny 4x týdně" O něco lepší je cvik "50 km výlet na běžkách v sobotu a 50 km v neděli"

Ohodnoceno: 0x
 
Od: balzerka
Datum: 17.11.16 23:22

Změnit celý životní styl. Spalovat tuky začne tělo zhruba až po 45 minutách fyzické práce. Když tedy chcete zhubnout, tak dlouhodobý výkon střední nebo nízké intenzity. Nízké u těch starších, velmi silných nebo velmi málo zdatných osob. Takže tůry, klusání, plavání, kolo, tanec, rytí na zahradě . Na svačinu kromě čisté vody něco ze zdravé výživy, zeleninu. Den začít poctivou pestrou a zdravou snídaní, obědy i večeře ubrat na příloze.. Maso a zeleninu ano. Častěji jíst ryby, luštěniny, zeleninu, cereálie, ořechy jako zdroj minerálů. Omezit sladkosti, bílé pečivo, tučná vysokokalorická jídla a alkohol. Nejíst na noc. Cviky na zpevnění a protažení.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.