Kvalitni protein po tréninku

Od: Datum: 19.07.16 14:13 odpovědí: 8 změna: 02.08.16 21:35

Dobrý den mu že mi někdo poradit jaký velmi kvalitní protein použít po treninku.Dekuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: zakuj
Datum: 19.07.16 16:06
Hovezi, pomlet, udelat na panvi na vode. Pripadne se podivej na doplnky na www.nu3tion.cz kvalitni zbozi. Je to levne - zatim se o nich moc nevi a neplatis zbytecne za značku jako napriklqd u nutrendu nebo czechvirusu.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: kubaa
Datum: 19.07.16 20:48
Kratce po treninku bys mel doplnit sacharidy (sacharidak, ovoce) a az pak priblizne hodinu po treninku bilkoviny - tedy veceri bohatou na bilkoviny). Proteiny jako suplementy pouzivej pri svacinach nebo snidani.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: pidizvikuz
Datum: 23.07.16 20:10
Po trenale vzdycky bilkoviny. Sachatidak je predrazenej mouckovej cukr a bude po nem akorat spekatej
Ohodnoceno: 0x
 
Od: kubaa
Datum: 24.07.16 23:13
Tak to same muzu rict i o protejnu. Telo kratce po treninku potrebuje doplnit cukry, ne bilkoviny. Uz si jen vemte ze treba po kazdem zavode rozdavaji poradatele zavodnikum banany a to rozhodne ne kvuli tomu, ze tam je cca 1 gram bilkovin na 100 gramu.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.07.16 23:28
avatar

Pidizvik má pravdu. Po tréninku má přijít protein. Ono je sice zažité pravidlo, že po tréninku se dává gainer (sacharid), ale co obsahuje gainer? Cukry na doplnění energie a proteiny v menším množství. Po námaze se sice tělo opět nabije energicky, ale ty cukry způsobí to, že v těle spustí proces opětovného přibírání tuku, což nikdo nechce. Takže je to jakýsi jo-jo efekt, když to tak řeknu.

Gainer má význam především u lidí, kteří jsou velmi hubení a mají problémy s nabíráním jakékoli tělesné hmoty (svalstvo, tuk...) tzn. Ektomorfové.

Takže pokud někdo rýsuje svaly, aby na něm něco bylo vidět, musí doplnit co nejvíce proteinů a aminokyselin (BCAA) a samozřejmě kvalitní stravu. Pokud do sebe budu sypat gainer, budu tím zásobit tukové buňky. Takže ve finále bych musel cvičit o 200 procent více než obvykle. Taky jsem dělal ze začátku tu chybu, že jsem do sebe rval gainer a mělo to účinek neustálé přibírání na váze a svaly prakticky nikde. Stačí se podívat na videa s Filipem Grznárem (jeden z našich známých kulturistů) a i když je to hovado sprosté, tak říká, že gainer NE! Že správně je bílkovina a s tím se ztotožňuji i já.

A k výběru samotného proteinu...já třeba osobně kupuji od Amixu. Je také dobré kupovat protein s technologií CFM, kvůli jeho kvalitě a čistotě. A také je dobré nebrat protein, který má více než 80 procent bílkoviny. Proč? Protože co je nad 80 procent je již umělě doslazováno.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hejke
Datum: 20.07.16 06:23
Hodně dobre blbosti...po tréninku bilkovinu a k tomu rychle cukry..napr.maltodextrin,med..
Biilkovina po tréninku jedine protein.Chutove i podle složení jsou dobre Prom-in.Koupis i 4kg za 1500.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.07.16 23:16
avatar

tohle reste spis na specializovanych fitness serverech, napr. ronnie.cz, kde mate mj. obsahle diskuse i pod jednotlivymi vyzivovymi doplnky... tady moc kulturistu nepotkate ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.08.16 21:35

Balení tvarohu s rozmačkaným banánem. Syté a dobré. Máš tam kvalitní bílkoviny a sacharidy ;) :)

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.