Posilovací stroj ano či ne

Od: Datum: 01.06.16 15:19 odpovědí: 4 změna: 02.06.16 10:19

Dobrý den, chci se zeptat zda je dobrý tento veslovací stroj chci něco levnějšího na začátek

http://www.christopeit-sport.…/rudergerat-cambridge-ii.html
nebo kdo jaké máte zkušenosti. děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: fitnesak
Datum: 01.06.16 15:27

Ahoj, nevím, k čemu ti to bude, na aerobik?

Kup si činkový set.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.06.16 17:17

Už od pohledu tento stroj působí velmi chatrným dojmem na jedno použití a pak to bude doma fungovat jako věšák na oblečení. Já osobně bych si za ty peníze zaplatil permici do fitka a dvakrát týdně prohnal tělo tam. Ve fitku je strojů několik a dokáží v určité kombinaci slušně protáhnout a vypracovat tělo. Ale neřešíte-li peníze, pak není důvod nevyzkoušet tohoto krasavce.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kubaa
Datum: 01.06.16 20:54

1)
Toto je veslovací trenažér, nikoliv posilovací stroj

2)
Podle mého je zbytečné si koupit jakýkoli posilovací stroj. Jediný posilovací stroj, ve kterém procvičíte opravdu celé tělo, je multipress. Problémem multipressu však bývá to, že je to stroj, který neodstraní vaše svalové dysbalance (každý je má) a naopak zvýší jejich rozdíl ke zbytku těla. Proto je nejvhodnější cvičit s vlastní nebo volnou váhou (volná váha = klasické činky). Tam doopravdy poznáte své dysbalance a slabiny, které musíte odstranit, abyste se posunul(a) dál.

3)
Nechci vás schazovat nebo naopak sám sebe vyvyšovat, ale je evidentní, že s posilováním nemáte dostatečné zkušenosti a pokud se stanete cvičencem-samoukem, v tom lepším případě vás to přestane bavit, protože po rychlém pokroku na startu bude následovat stagnace. V tom horším případě kvůli špatnému rozvržení cviků a vah, délce tréninků a pauz a špatné technice skončíte s poškozeným zdravím.
Nebylo by proto vhodnější investovat tyto peníze do trenéra v posilovně? K posilování není podmínkou chodit do posilovny a dá se i posilovat doma s vlastní váhou či koupeným závažím (jednoruční/velká činka, kettlebell..). Trenér vás naučí techniku jednotlivých cviků a udělá vám tréninkové a stravovací plány. Nejenže to bude ve výsledku levnější než samotný veslovací trenažér (nebo jakýkoli koupený stroj), ale hlavně mnohem efektivnější, pro zdraví prospěšnější a s mnohem větší pravděpodobností, že se na cvičení nevykašlete. Ono člověk, když neví, co má cvičit, nemá pak takovou motivaci cvičit.

4)
Závěrem chci říct toto:
Dnes je bohužel stále módou cvičit jen na strojích a po tomto cvičení si dát hodinku kardio na páse. Ovšem toto je naprostý nesmysl. Tato móda vznikla ze snahy běžných lidí napodobit vlastní cvičení tomu kulturistickému, protože v některých fázích kulturisté cvičí zejména na strojích k prorýsování již vybudovaného mohutného svalstva a dávají si hodinová kardia (rychlochůzi) na pásech ke spálení tuků před soutěží, a tito běžní lidé to právě pojali tak, že kulturisté dosáhli své vysněné postavy zejména díky strojům. Před tímto rýsovacím obdobím ale prošli těžkými silovými a objemovými tréninky, ve kterých používají stroje maximálně jako doplňkové cviky, a dodržováním stravovacích plánů. To hlavní z tréninků ale mají z volných vah, které z hlediska budování svalové hmoty, síly, koordinace a dynamiky mají největší potenciál. Stroje naopak slouží k prorýsování svalstva a při jejich vhodném výběru i k odstranění svalových dysfunkcí a slabin (protože cviky na těchto strojích nejsou komplexní, je v některých případech naopak žádoucí je použít, např. při skolióze atp.). Je naprostá hloupost napodobovat tréninky kulturistů, jestliže se kulturistou sami stát nechcete.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bezec
Datum: 02.06.16 10:19

Veslovací trenažér je super věc - nohy, ruce, záda, břicho... Stačí se podívat jak vypadaj veslaři ;), ale bohužel smysl má jen typ "s větrákem" a ty jsou kolem 20 tisíc. Je tam zásadní rozdíl pevně nastavený odpor X odpor je daný jakou silou táhnu - tam se může střídat první polovinu záběru lehce druhou půlku zabrat; jeden záběr lehce, druhý silou atd.

Ten v odkazu - asi lepší jak drátem do oka, ale nedoporučuju, i zadarmo drahé...


doplněno 02.06.16 10:35:

Concept 2

Ohodnoceno: 0x
 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.