Jak přibrat váhu a začít cvičit?

Od: Datum: 23.01.16 20:56 odpovědí: 6 změna: 27.01.16 19:45

Ahoj,

je mi 18 let, měřím 182cm a vážím 76kg, avšak těch 76kg na mně není absolutně vidět a jsem kost a kůže a vůbec se mi to nelíbí, zkrátka - chtěl bych se sebou začít něco dělat a nějak zmohutnět a nabrat objem. Neříkám, že chci být nějaký vysekaný kulturista, ale nechci být 182 centimetrová špejle na které jsou vidět kosti.
Především bych chtěl cvičit s vlastní váhou, ale nevím čím začít a co přesně jíst abych přibral pořádně a hlavně kvalitně.


doplněno 23.01.16 21:03:

Ještě dodávám, že se mi nabírá opravdu těžko, protože ať sním cokoliv, tak nepřiberu snad ani gram.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 23.01.16 23:19
avatar

Dřepy. Kliky. Tvaroh. Maso. Ovesné vločky. Ovoce. Zelenina. Dodržovat pitny režim. Jíst aspoň 6 x až 8x denně. Vydatná snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře, druhá večeře. Po cvičení se najíst, třeba ten tvaroh, ať svaly mohou růst.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kubaa
Datum: 24.01.16 17:39
Po cviceni si dat nejake sacharidy, treba banan, hroznove vino nebo sacharidak. Bilkoviny se davaji priblizne az hodinu dve po cviceni.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.01.16 17:51
avatar

Bílkoviny nebudou až takový problém, již delší dobu mám doba Amix Whey Pure Fusion Protein, tak můžu použít. :)
Samozřejmě stravu to nenahradí, ale bude se to pravděpodobně hodit.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.01.16 19:45
avatar

Koukám Eulálie je ve fitku jako doma *palec*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.01.16 09:20
avatar

Musíš začít jíst tzv. objemový jídelníček. Třeba půl roku (dle potřeby) a pořádně cvičit, alespoň 4x týdně na hodinu.

Strava je velice individuální a každé tělo reaguje na stravu a cvičení odlišně.

např:

Snídaně: Ovesné vločky, Muslli, jogurt 250g, celozrné pečivo...káva, čaj...

svačina: zelenina, chleba se sýrem, šunkou

2. svačina -

oběd - rýže, tuňák, krůtí, kuřecí maso, brambory...

další svačina -

večeře - Hovězí steak, rýže, brambory

druhá večeře - tvaroh, smetánek apod. kvůlu bílkovinám

Bílkovin bys měl mít cca 2g na jeden kilogram tvojí váhy denně.

Tohle je jeden příklad z mnoha. Ono obecně platí, že bys neměl jíst sladkosti, alespoň ne ve velkém množství, po ránu hodně sacharidů, bílkoviny a jíst cca co dvě hodiny. Nepřežírat se! A CVIČIT, CVIČIT CVIČIT

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.01.16 15:28
avatar

zachovej klid. Tvůj mindrák jsem měl taky a on časem zmiznul tak nějak sám od sebe. Za nějaký ten rok sice přestaneš růst do výšky, ale do šířky porosteš dál a jednou budeš vzpomínat na tu nádheru, kdy jsi mohl jíst co jsi chtěl a kolik jsi chtěl a byl jsi nádherně štíhlý jako špejle.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.