1x



Zvednu jen malou váhu

Od: Datum: 02.01.16 22:35 odpovědí: 18 změna: 03.01.16 21:36
avatar

Ahoj začal jsem před týdnem s posilováním, abych se líbil manželce a schodil ranec, který mi bohužel tak nějak běhěm let narostl.

Chci se zeptat, existuje nějaká přímá úměra mezi tělesnou váhou a zvedáním břemene? Třeba na Benchpress zvednu dost malou váhu. Nikdy bych o tom tak nějak nepřemýšlel, ale spousta chlapů říká, že bez problému zvednou tolik a tolik a já bych to nezvednul ani náhodou...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 02.01.16 22:41
avatar

Tak jednak co je to malá váha to je celkem neurčitá hmotnost? Po týdnu cvičení nelze čekat zázraky. Poměr mezi vlastní hmotností a hmotnostní zvedaného břemene je celkem obtížně vyjádřitelná veličina, jde o to jak je na tom svalová hmota ve vztahu k zvedání. Kolik vážíte a kolik zvednete z toho se už dá nějak vycházet.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 02.01.16 22:45
avatar

je mi 31, vážím 80kg a uzvednu nějakých 80kg. Kámoš mi říkal, že to zvedaj kluci na základce, tak mě tím trošku podkopal sebevědomí a náladu

Datum: 02.01.16 22:54
avatar

Na tom bych neviděl problém, po týdnu scičení mi to přijde akorát, časem se to bude zvedat, jinak není dobré poslouchat tyto řeči. vede to ke snaze zvednout víc a z toho může být nepříjemné svalové zranění.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mot
Datum: 03.01.16 00:20
tech 80 zvednes jednou?
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 03.01.16 08:41
avatar

Ano víckrát ne.

Datum: 03.01.16 09:17
avatar

uf, už jsem začínal mít mindráky já :-D Taky mám něco méně než 80kg a zvedám 55kg 4x 12krát. Osmdesát bych ale pravděpodobně nedal ani jednou. No čert ví, tohle cvičím až na konci, kdy už jsem vyšťavený :)

Nevím k čemu je to zvednou jednou a jít od toho. To mě přijde dobrý na vyzkoušení jednou za rok, že to dokážu, ale na pravidelné cvičení to postrádá smysl, ne?

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 03.01.16 14:01
avatar

No já na začátku zvedám třeba 50kg a jedu 12x, pak si dám 60kg a jedu 10x pak 65kg jedu 8x

poté 70kg jedu 6x atd atd až se dostanu na tu 80kg, což je moje maximum a to dám právě s vypětím všech sil jednou

Datum: 03.01.16 12:02

Na základce 80kg nikdo nezvedne na benchmark. Já jsem zvedl skoro 90kg bench na vojně. Čím je člověk těžší, tím by měl zvednout víc, ale neplatí to vždy. Doporučuju upravit stravu a začít makat a výsledky se dostaví.


doplněno 03.01.16 13:28:

Oprava: bench

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.01.16 23:04
avatar

Posilováním hlavně neshodíš přebytečná kila, že jo taky.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.01.16 23:39
avatar

Já nepotřebuji shodit přebytečná kila. Na 179cm 80kg je si myslím ok, ale potřebuji upravit paňděro a celkově postavu, páč když se podívám na sebe do zrcadla, vypadá to nepěkně.

Datum: 03.01.16 01:04
avatar

Nechci do toho moc zasahovat,protože o psilování toho moc nevim,ale když ti jde pouze o vyrýsování postavy tak je lepší zvedat lehčí váhy a víckrát ne?Nebo jsem to špatně pochopil s tím upravením postavy?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.01.16 08:44
avatar

Ano, zvedáním menších závaží s vícero opakováním se rýsují asi svaly, ale když žádné nemám tak nemohu rýsovat já potřebuji nějaké vytvořit.

Datum: 03.01.16 14:17
V prvi rade pokud chcete shodit bricho, nesmite cvicit ruce. Ja slysel teorii, ze clovek by mel na bench zvednout tolik co vazi. Ja mam 196/105 a jestli bych parkrat zvedl pulku tak budu rad. Mozna by bylo lepsi zainvestovat a na prvnich par navstev si zaplatit osobniho trenera, ktery poradi jak a co cvicit, jak to delat spravne, co jist a co ne apod.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.01.16 16:39
80kg 1x... UFF, už jsem si rikal, že jestli tohle zvedas víckrát, jsi docela Rambo :D
Jestli chceš rýsovat, měj 12+ opakování, jestli ti jde o to nabrat svaly (ale s tím i váhu, možná nějaký tuk ) tak 6-9 opakování stačí (s odpovídajici vahou).
Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: damandys
Datum: 03.01.16 17:57

Pane, to chce cvičit, cvičit, stále neustále. Já bych také chtěl být za týden houslový virtuóz, ale kouzelné prsteny zatím bohužel došly. Určitě se pravidelným cvičením dostanete dále a zvedente více.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: kubaa
Datum: 03.01.16 20:34
80 kilo je dost, kdyz se 70 kilama zvladnes sest opakovani tak podle me das i o neco vic, jen se treba bojis nebo bys mel vylepsit techniku. Ta prima umera existuje, ale ne u telesne obecne, ale u hmotnosti svalstva. Kdo ma hodne svalu a opravdu malou silu tak je jen vyjimka. Jinak doporucuji bench cvicit priblizne 3x tydne, mezi kazdym treninkem by mela byt den pauza na regeneraci. 1-3 opakovani je spis na objem, 4-6 je silove objemove, 7+ spis na silu a od nejakych 10-12 o je rysovani. Kdybys jeste s necim potrebkval pomoc, napis sem
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.01.16 21:13
Kdyz bych mel maximum 50-60 kg s drobnou pomoci a hecovanim, kolikrat to zvedat treb tech 45-50kg?
doplněno 03.01.16 22:13: Na trenera se ted z casovych duvodu minimalne rok a pul kvuli studiu nedostanuale zkusim ty kliky diky
Ohodnoceno: 0x
 
Od: kubaa
Datum: 03.01.16 21:36
Jako jaky bys pri takove maximalce zvladnul maximalni pocet opakovani s tou vahou jak jsi rikal? No ten rozsah co rikas je dost velky, tak tezko rict, ale pri maximalce 60 kg bys se 45kg verim mel zvladnou talovych sedm osm opakovani. Kazdopadne kdybys mel takovou maximalku tak bych ti spis doporucil cvicit z vlastni vahou (kliky) nebo pod dohledem trenera
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.