Nejste přihlášen/a.
Prosím o radu při podání ve stolním tenisu. Podávající hráč nadhodí míček a pálkou promáchne vzduchem aniž by se ho dotkl(netrefí se do něj). Míček volně spadne na zem a nedotkne se ani stolu. Je toto považováno za špatné podání a soupeř získává bod nebo se podání opakuje? V pravidlech stolního tenisu jsem se nic nedočetl. Děkuji Ota.
2.6.2. Podávající hráč pak nadhodí míček z dlaně volné ruky vzhůru přibližně svislým směrem, aniž mu udělí rotaci, a to tak, aby míček byl nadhozen nejméně 16 cm vysoko a pak padal, aniž by se čehokoliv dotkl dříve, než jej podávající hráč udeří.
Myslím, že bod má soupeř.
Přečti si pravidla pinpong.wgz.cz/...
Bod nemá soupeř.
Pravidlo 2.6.1. až 2.6.6 definuje " Správné podání"
V pravidle Nový míč - 2.9.1.3. jestliže nezaviněné okolnosti zabránily některému z hráčů provést správně podání nebo správně míček vrátit, popř. dodržet ustanovení některého jiného pravidla;
Nepíše se to tam přesně, ale pokud míček neodpálí (nedotkne se ho) tak to není správné podání a je "nový míč"navíc po celou dobu podání musí být míček viditelný pro soupeře (když spadne na zem tak viditelný není - nový míč)
My hrajeme prostě nový míč
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.