Za jak dlouho se dostanu do formy?

Od: Datum: 20.10.15 21:35 odpovědí: 3 změna: 20.10.15 22:47
Hezký večer, začala jsem cvičit. Běhám 1 km (vím neni to moc) každý den a taky jednou týdně cvičím (dřepy, shiby, kliky,sklapovačky...) cca 10 min. Taky každý den se vždycky tak 5-10 za den přitahuju na hrazdě. Myslíte si že se moje fyzička zlepší? Zatím udělám tak 7 kliku, 100 dřepu, 2 shiby ... Potřebuju svůj výkon mnohem zlepšit ... Stravu jsem nijak moc nezměnila, jím v celku zdravě. Piju vodu, jím 5 krát denně, jím ovoce a zeleninu, jednou týdně mám rybu, sladkosti jím vyjímečně ... Předem děkuji za odpovědi :).
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mate59
Datum: 20.10.15 22:02

Pomalu ale jistě.Nedá se hned odpovedet, za jak dlouho se dostanete do formy,záleží jakou máte počáteční kondici, jak ochablé svalstvo,jestli kouříte,nejaký zdrav.problém.Ale určitě si kondici zlepšíte a když budete trénovat a záteže si prídávat,výsledek se dostaví.Po mesíci poznáte zlepšenou kondici aspon o trochu.I 10 minut jakéhokoliv pohybu /stačí svižná chúze/ je lepší nežl ležet na kavalci.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.10.15 22:06
avatar

cvičení bych dal obden nebo alespoň každý 3. den. Jednou v týdnu je málo, zvláště pokud bažíte po kondici.

Je rozdíl udělat 10x10 dřepů nebo 5x20dřepů, obojí je 100 dřepů a na obojí je potřeba jiná kondice. Každopádně je potřeba dávat si do těla, aby mohlo nastat nějaké zlepšení. Tedy postupně navyšovat dávky. :)

Já i poznal dobíhání tramvaje, ze začátku jsem funěl jak vlak, po 14 dnech jsem doběhnul každou a skoro jsem se nezadýchal *smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bezec
Datum: 20.10.15 22:47

Jde to pomalu ale furt, někdy se zdá že se pokrok zastavil a pak to skočí o hodně...

Pozor na přetížení - svaly zesílí relativně rychle (v řádu týdnů až měsíců), ale šlachám a vazům to trvá delší dobu (v řádu měsíců až let) - pak se objevují záněty ělach, natržené vazy a podobné radosti co se léčí dlouho a špatně.

= naslouchat tělu, nepřehnat zátěž a mít i regeneraci (odpočinek). Každý den klikovat "co se do tebe vejde" není ideální. Samozřejmě zátěž nesmí být ani moc malá.

Toho běhání je hodně málo - 1 km je s bídou na rozehřátí a už končíš... Chce to 10 minut volným tempem - rozehřátí (svižná chůze, pomalý běh - podle kondice) pak strečink, pak půl hodiny různé běhy podle toho co chceš trénovat - rychlost, vytrvalost, technika..., pak zase 10 minut vyběhání a zase strečink. I když to bude pomaloučku tak to je minimálně 5 km, když budeš trochu v kondici tak 8 km, celkem hodina času... Na kilometr se nemá cenu ani převlíkat ;) I když pořád lepší než nic... ;)

Ideál je trénovat ca 4x týdně dvě hodiny... Začátek možná spíš 4x týdně hodina...

Ohodnoceno: 0x
 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.