Jak si správně protáhnout nohy?

Od: Datum: 23.08.15 12:25 odpovědí: 6 změna: 07.09.15 01:01
Jak si spravne protahnout nohy po cviceni aby nenarostly svaly?
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 23.08.15 12:36
avatar

A proč teda cvičíte, když nechcete, aby vám narostly svaly?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kulda*
Datum: 23.08.15 14:47
Protoze chci zhubnout, ale nenabrat pritom svalovou hmotu ! Proto se ptam jak se spravne po cviceni protahnout
Od: kubaa
Datum: 23.08.15 16:13
Teda jeste jsem nikdy neslysel o nejake metode protahovani, ktera by zabranovala rustu svalu kazdopadne dost pochybuji, ze ti svaly narostou. Nabirani svalu je ze 70% o strave a zbytek je tomu uzpusobeny trenink. Ty urcite nemas trenink uzpusobeny k nabirani svalove hmoty a jestli se snazis zhubnout, jiste mas k tomu take uzpusobeny jidelnicek pri kterem se naopak hmota (vcetne te svalove) ztraci.
Ohodnoceno: 1x
 
Od: mate59
Datum: 23.08.15 16:20

Po cvičení se protahujou svaly a šlachy proto, aby se nezkracovali, např. po běhu.Stačí max. 5 min. strečink.Tento je velmi vhodné udělat i před cvičením.Netřeba mít strach, že by cvičením narústli velké svaly, tuk se odstraní a tělo se hezky zpevní a vyrýsuje.Podívejte se na cvičitelky erobiku,sportovkyně a pod., jaké mají svaly.Hlavně dbejte na správné stravování.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.09.15 09:50
avatar

Zkuste si najít na netu dvd s Hankou Kynychovou,ta tam má dvd i s protahovacími cviky...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: krasula
Datum: 07.09.15 01:01

Protažení před výkonem se dělá proto, aby se svaly nezranily a byly připraveny na práci. Po výkonu, zejména jednostranném nebo statickém je dobré také svaly protáhnout. Že by tohle mělo vliv na růst svalů slyším poprvé. Protažení uvolňuje, což svalu prospívá, ale nebuduje ho. Má tedy odstranit tuhnutí, únavu ze svalu.

Pár cviků: 1) Ve stoje skrčíme nohu v koleni a uchopíme ji za nárt /patu na zadek/.Výdrž. Protahujeme přední stranu stehna. 2) Čelem k mantinelu, držet se ho ve výši pasu, nohama odstoupit hodně dozadu, postavit se na přední část chodidla a střídavě prošlapovat na paty .Protahuje svaly zadní strany na celé noze. 3) Širší stoj rozkročný, dřep na pravou nohu, levá je v unožení. A teď přenášíme váhu na druhou nohu, tak že dojdeme do dřepu na levé a pravá bude v unožení. Pánev přenášíme tam a zpět nízko nad zemí. Protahujeme tím vnitřní svaly nohou.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.