Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak opravit prasklý plášť na kole

Od: nomohakon® odpovědí: 8 změna:
avatar nomohakon

Pujde zalepit dira v plasti ve kre jsou vydet prerusena vlakna? Napr. zalepeni nejakou gumotkaninou? Novy plast kupovat nebudu.

doplněno 06.05.15 12:29:

Neni opotrebovany ale proseknuty.

doplněno 08.05.15 17:17:

Opraveno. Porad to trochu hazi, ale na vetsine silnic v okoli to stejne nevadi. *frajer*

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
avatar martincakl

Ne...a cokoliv se s tím budete pokoušet udělat, bude stát za...dvě věci...a ještě si na tom namelete kokos.

To za ty dvě ušetřené stovky opravdu nestojí.

Když nebudete kupovat nový...choďte pěšky.

 

hodnocení

2x

Plášť nový, stačí jeden. A duši zalepit. Je vidět, že s tím závody nejezdíš. Nebo to podložit...a někde si rozbít hubu. Kvůli ušetřeným 170 Kč, umělče *bzum* !

hodnocení

Za prve, duse je uplne nova. Za druhe, 170 korun je za nejobycejnejsi "papirovy" plast. Za treti, kolo mam na dopravu z A do B, ne na vikendove jezdeni.

bruk600*

No, možná to nevíš, ale ten nejlevnější plášť taky nejvíc vydrží. Je vyrobený z tvrdého materiálu, který sice klouže na mokru, ale nesjíždí se a nehledí se taky na váhu.

 

figurek*
hodnocení

1x

Hm. No to teda nevím jak si poradíte, když plášť vám praskl a nový nechcete.

Moje zkušenost :

Jestli chcete dalších pár let v klidu jezdit, pak máte pouze jednu jedinou možnost. Koupit a vyměnit pláště oba a duše taky.

praivo*

Proč oba a ještě duše?

 

host*
hodnocení

0x

V nouzi na dojetí se dá pod prodřený plášť dát nějaká výplň, nejlepší by byl alespoň kousek jiného staršího pláště - udělá to sice bouli, ale dá se s tím dojet. Pozor, nesmí to prodřít duši vevnitř.

Díra v plášti na boku hrozí, že při nějaké větším tlaku najdenou z pláště vyleze boule duše jako kýla a hned se dře o rám a je třeba to ihned řešit - vypuštěním tlaku z duše a opět vypodložením.

Nouzové opravy pláště jsou možné, pokud jedete jenom deset minut od domu a když vás kolo zradí, necháte ho před hospodou a jdete pěšky dom. Ale zkuste si přestavit jaké to je mít defekt na výletě dvě hodiny jízdy od domova a co s kolem? Dojít někam do vesnice, nechat kolo u dobrých lidí a pak cestovat domů autobusem a někdy se vracet pro kolo, opravovat ho někde na chodníku? Rada: kupte si pořádný plášť a neriskujte.

 

kolista
hodnocení

0x

jj, záplata musí mít hadr aby se nevyboulila. Např. vyřízlá z jiného pláště. Kdysi jsem (z lítosti vyhodit novou kevlarku) lepil 4 cm říznutí, záplatu z pláště jsem přilepil blbým chemoprenem a drželo to v pohodě, najel jsem na ní ještě 4000 km bez nejmenšího problému. Ale na přední kolo bych to nedal, jedině dozadu - pokud řachne předek v zatáčce tak ležíš, zadek jde ustát.

Záplata musí být aspoň 2 cm přes kraj díry, a pokud je díra u patky tak to slepit moc nejde, záplata by musel abýt ohlá přes patku. Záplata je nejlepší z pláště se slabou stěnou (kvalitní lehké pláště) - zajdi do cyklokrámu nebo obejdi cyklisty, něco se jim určitě bude válet v krabici...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]