Jak opravit prasklý plášť na kole

Od: Datum: 05.05.15 10:22 odpovědí: 8 změna: 09.05.15 23:19
avatar

Pujde zalepit dira v plasti ve kre jsou vydet prerusena vlakna? Napr. zalepeni nejakou gumotkaninou? Novy plast kupovat nebudu.

doplněno 06.05.15 12:29:

Neni opotrebovany ale proseknuty.

doplněno 08.05.15 17:17:

Opraveno. Porad to trochu hazi, ale na vetsine silnic v okoli to stejne nevadi. *frajer*


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 05.05.15 10:24
avatar

Ne...a cokoliv se s tím budete pokoušet udělat, bude stát za...dvě věci...a ještě si na tom namelete kokos.

To za ty dvě ušetřené stovky opravdu nestojí.

Když nebudete kupovat nový...choďte pěšky.

Ohodnoceno: 4x
 
Od: host
Datum: 05.05.15 10:58

V nouzi na dojetí se dá pod prodřený plášť dát nějaká výplň, nejlepší by byl alespoň kousek jiného staršího pláště - udělá to sice bouli, ale dá se s tím dojet. Pozor, nesmí to prodřít duši vevnitř.

Díra v plášti na boku hrozí, že při nějaké větším tlaku najdenou z pláště vyleze boule duše jako kýla a hned se dře o rám a je třeba to ihned řešit - vypuštěním tlaku z duše a opět vypodložením.

Nouzové opravy pláště jsou možné, pokud jedete jenom deset minut od domu a když vás kolo zradí, necháte ho před hospodou a jdete pěšky dom. Ale zkuste si přestavit jaké to je mít defekt na výletě dvě hodiny jízdy od domova a co s kolem? Dojít někam do vesnice, nechat kolo u dobrých lidí a pak cestovat domů autobusem a někdy se vracet pro kolo, opravovat ho někde na chodníku? Rada: kupte si pořádný plášť a neriskujte.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kolista
Datum: 05.05.15 14:48

jj, záplata musí mít hadr aby se nevyboulila. Např. vyřízlá z jiného pláště. Kdysi jsem (z lítosti vyhodit novou kevlarku) lepil 4 cm říznutí, záplatu z pláště jsem přilepil blbým chemoprenem a drželo to v pohodě, najel jsem na ní ještě 4000 km bez nejmenšího problému. Ale na přední kolo bych to nedal, jedině dozadu - pokud řachne předek v zatáčce tak ležíš, zadek jde ustát.

Záplata musí být aspoň 2 cm přes kraj díry, a pokud je díra u patky tak to slepit moc nejde, záplata by musel abýt ohlá přes patku. Záplata je nejlepší z pláště se slabou stěnou (kvalitní lehké pláště) - zajdi do cyklokrámu nebo obejdi cyklisty, něco se jim určitě bude válet v krabici...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.05.15 08:05
avatar

Hm. No to teda nevím jak si poradíte, když plášť vám praskl a nový nechcete.

Moje zkušenost :

Jestli chcete dalších pár let v klidu jezdit, pak máte pouze jednu jedinou možnost. Koupit a vyměnit pláště oba a duše taky.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 07.05.15 20:27
avatar

Proč oba a ještě duše?

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 08.05.15 22:04

Plášť nový, stačí jeden. A duši zalepit. Je vidět, že s tím závody nejezdíš. Nebo to podložit...a někde si rozbít hubu. Kvůli ušetřeným 170 Kč, umělče *bzum* !

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 09.05.15 23:08
avatar

Za prve, duse je uplne nova. Za druhe, 170 korun je za nejobycejnejsi "papirovy" plast. Za treti, kolo mam na dopravu z A do B, ne na vikendove jezdeni.

Datum: 09.05.15 23:19

No, možná to nevíš, ale ten nejlevnější plášť taky nejvíc vydrží. Je vyrobený z tvrdého materiálu, který sice klouže na mokru, ale nesjíždí se a nehledí se taky na váhu.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.