Jsem strašně vyhublý

Od: Datum: 07.04.15 18:50 odpovědí: 9 změna: 12.04.15 12:15

Dobrý den chtěl bych přibrat na váze. Prostě abych nevypadal jak vyžle .. jak ted ... Měřím 170cm a vážím 55kg.. Mohu se zeptat jestli mi pomůže tenhle jídelníček? ...

6:00-ovesné vločky(100g) s mlékem + ovoce

8:40- Pečivo+ (60g) Sýra nebo šunky.

11:20-Racio chlebíčky(5 plátků)

13:35-Pečivo+ (60g) Sýra nebo šunky.

15:30 Rýže (250g)+Maso (100g)

17:30-Racio chlebíčky(5plátků)

19:30-Rýže (250g)+Maso (100g)

21:45-Tvaroh (100g)..

a ráno nanovo ..

chtěl bych poradit jestli to tak může být nebo ne jsem zoufalý :( :D .. děkuji ..


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 07.04.15 19:58
avatar

Dobrý den, z ovesných vloček nepřiberete. Já je jím každý den na snídani a váhu mám pořád stejnou. Ale ovesné vločky jsou zdravé, tak u nich zůstaňte. Tvaroh taky není na přibrání, a rýže? Po ní mám hned hlad. Chcete-li přibrat, chce to začít do sebe prát trošku i buchet, kokinek a pod, zapražené husté polévky apod. A jste-li chlap, tak asi začít posilovat, ať naberete nějakou svalovou hmotu na sebe, abyste nenabral jen tuk. Jinak ten váš jídelníček není špatný, ale klidně můžete jíst i jiné pečivo než racio chlebíčky.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 08.04.15 00:43
avatar
Ovesné vločky jsou na přibrání naopak dobrá věc. Mají hodně sacharidu, takže se po nich dá dobře přibrat.
Dříve jsem měl podobnej problém, nemohl jsem přibrat ani kilo a pak jsem dal do svého jídelníčku ovesný vločky a najednou jsem měl 5 kilo za půl roků (i když je fakt, že jsem je jedl někdy i víckrát než jednou za den).
Jinak ohledně jídelníčku, moc na přibrání mi nepřijde, kupte si třeba nějaký gainer a píjte ho místo raciolek, ty se hodí spíše do diety totiž.
Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 07.04.15 19:59

Tak s tímhle jídelníčkem těžko...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: fio
Datum: 07.04.15 20:17

Chybí Vám tam máslo, sádlo, kvalitní oleje, vejce, ryby, ořechy, semínka, jogurty, bryndza, čerstvé sýry italského typu, ovoce, zelenina, obiloviny, luštěniny, chléb, můžete si dovolit kakao, kvalitní čokoládu, svíčkovou, výpečky se zelím a knedlíkem, šunkofleky, rajskou, atd., před hlavním jídlem polévku. Dopřejte si občas nějaký sladký pohár s ovocem, nebo dortík.

Zbytečně moc pufovaných chlebíčků a rýže.

Trochu mi to připomíná jídelníček pro nárust svalů u kulturistiky, ale aby se nepřibral žádný tuk.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 07.04.15 20:31
avatar
To je zvláštní jídelníček bez oběda, přijde mi to také pro nárůst svalů, ale k tomu se musí i cvičit. :-D Úplně postačí když nebudeš sidit snídani, svačinu, oběd, svačinu a večeři. Žádný speciální jídelníček není pro většinu potřebný. Pomůže k tomu nějaký sport, aby přibylo trochu svalů. Nevěřím že chceš mít trochu svalů a zbytek dohnat tukem.
Ohodnoceno: 2x
 
Od: lojza1459
Datum: 07.04.15 20:46

a když bude cvičit tak přibere ne?

Datum: 07.04.15 21:11
avatar
To každopádně. Ono úplně stačí zařadit do běžného jídelníčku nějaké bílkoviny navíc napr ten tvaroh (250g/den), který bys jinak nejedl. Prostě něco navíc a ne na úkor jiného jídla.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: kubaa
Datum: 08.04.15 07:21
Trochu ti to upravim, objemovy jidelnicek. Kup si nejaky protein (napr. Whey 80).
Snidane:
Bily jogurt + ovesne vlocky + mandle (krajene) + 20 gramu proteinu
Svacina:
1) tvaroh plnotucny (celou vanicku, takze kolem tech 200-250 gramu)
2) dva banany + 35 g protein (ja si to davam s plnotucnym mlekem, dele se to ale travi, muzes i s vodou)
Obed:
hovezi/ryze (cca 150 gramu) + ryze/brambory/testoviny (cca 150 gramu) + zeleninovy salat (rajcata, okurky, papriky vse po zhruba 50-70 gramech + 5-10 cernych oliv)
Vecere:
Stejna jako obed
------
Svaciny jsou dve, jednu si dej mezi snidani a obedem, druhou mezi obedem a veceri. Ja si davam zpravidla nejdriv tvaroh, vecer protein s banany (po treninku).
Uvedene mnozstvi je minimalni, muzes si dat i trochu vic. Behem dne si dej i par jablek, nic tim nezkazis. Do salatu si muzes pridat i trochu oleje. Abys to nejedl suche, udelej si k obedum/vecerim i nejakou omacku nebo tak ale uvedom si, ze to uz jsou pak tuky navic.
Zduraznuji, ze toto je objemova strava pri cviceni (v posilovne) a proto pokud ji zacnes, udelej si nejaky objemovy plan. Doporucuji si ho nechat udelat trenerem v posilovne, stejne te bude muset naucit techniku - hlavne se ji neuc sam, ziskas tim akorat spatne navyky a hur se to budes odnaucovat. Sice za to neco zaplatis, ale bude to mnohem efektivnejsi nez nabirat na rohlikach ;)
doplněno 08.04.15 07:23: *svacina c. 2: tvaroh + 20 g proteinu + 10 g mandli + ovesne vlocky
Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 12.04.15 12:15
avatar

Hovězí, vepřový, brambory, luštěniny, polívky (ne vývary) a podobně. Sněz co potkáš.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.