Kam na běžky - začátečník?

Od: Datum: 14.02.15 16:26 odpovědí: 4 změna: 03.03.15 00:46

ZDravím. Možná sice trošku pozdě, ale pořídil jsem si výbavu na běžky. Jsem začátečník. Mám běžky na oba styly, rád bych abyste mi doporučili nějakou lokalitu pro začátečníka? DObře upravené trasy, především pro volný styl? Ne příliš náročné kopce? Něco blízko u Prahy Západ? Přemýšlel jsem o krušných horách a tratě v Lesné? Díky. Adam

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: mp
Datum: 15.02.15 02:24

Dobrá volba, sám jsem začal běžkovat tak před 8 lety (ve 42 letech). Tak doporučuji Šumavu. Výchozí pozice Zadov - Horská Kvilda, nebo Železná Ruda a výpad na Německou stranu (Malý Javor supr upravené trasy za pouhých cca 10 eu.). Jinak nejlepší hřebenovky po Krkonoších. Volný styl - to je bruslení? Tak to teda neumím. Jezdím klasiku rychlostí tak cca 5 km/hod, je to prostě turistika.

Ohodnoceno: 0x

Od: bezkar
Datum: 16.02.15 10:33

Z Phy pro začátečníka asi nejlíp Jizerky, i bez auta na den - busem do Liberce a městskou na kopec do Bedřichova. Spíše rovinaté. Nevýhoda je že tam je půl Prahy ;) ale koncem sezóny to je lepší. Ideál koncem sezóny v týdnu.

Datum: 02.03.15 17:31

Já jezdím na jeden den vlakem do Harrachova : http://www.cd.cz/spojeni/conn.aspx?_s_icmp=smvs&f=praha&date=07.03.2015&t=Harrachov&time=07%3A00&v=&option=10&byarr=false&cmd=cmdSearch

V Harrachově se jen přelezou koleje, vystoupá malý kopeček a nasadí se lyže a jede se třeba na Orle, jsou tam pěkné stopy. A večer zase jedu vlakem z Harrachova v 17.ho.d zpátky. Raději cestuji vlakem - za lyže se neplatí, dost místa na nohy i WC

Od: mp
Datum: 03.03.15 00:46