Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jakou velikost běžeckých bot?

Od: adamnovak odpovědí: 5 změna:

Mám problém. Snažím se správně vybrat velikost běžkařských bot. Konkrétně se jedná o tento model: bezecke-boty.heureka.cz/...
Jde o to, že mi je velikost 43 na těsno a 44 už je mi volnější. Jakou velikost raději volit? Větší či menší? Jak je na tom tento materiál? Jsem začátečník, kupuju běžky na Combi techniku. Nevím, jestli se tyto boty vytáhnou až se namočí a propotí? Je lepší volit těsnější nebo volnější velikost? Díky. Adam

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

albatros498022*
hodnocení

0x

Tyhle boty se nevytáhnou tedy větší a dorovnat vložkou

lucie*
hodnocení

0x

Princip je stejný jako u bot na běh.Pohybem noha otíká,nikdy bych nevěřila,ale stávalo se to pokaždé,že mě až nesnesitelně řezaly tkaničky.Takže fakt nohy pří sportu otíkaj a tudíž boty na běh(jakýkoli)vybírat o trochu větší.Tretry na kolo v létě dorovnávám vložkou a v zimě s hrubýma ponožkama jsou akorát.Roztahovat,ani měnit tvar nebudou.

bezkar
hodnocení

0x

Natěsno je špatně, jednoznačně 44. Tyhle boty velikost drží a neroztáhnou se. Pokud jsou velký o moc a "kvrdlala" by pata, tak se to dožene ponožkama.

Mmch. kombi boty jsou trochu kočkopes dobrý jen na turistiku (pokud nemají sundavací manžetu na kotník) - s manžetou jsou na klasiku moc tvrdé v kotníku a na bruslení je ta kombi manžeta zase moc měkká. Jezdit se s tim dá, ale žádný zázrak...

A kombi běžky jsou ještě větší kočkopes - tvrdost musí být na klasiku aby se šlo odrazit = na bruslení jsou moc měkké. Délka je na bruslení aby se nešlapalo na paty = jsou krátké a při klasice hůř jedou než delší. Pokud to je na turistiku a většinou klasiku tak to jde přežít, ale pokud chceš víc bruslit tak to vadí hodně - při odrazu měkká lyže jede jen "po botě", a jak je prohlá tak ujíždí do strany a hlavně nejede.

adamnovak
hodnocení

Dobře, ale pro začátečníka, kterej si chce zajezti oběma stylama, žádná jiná varianta není, že?