Cvičení doma

Od: Datum: 12.01.15 21:05 odpovědí: 4 změna: 13.01.15 18:04

Jsem na tom s fyzičkou dost blbě, a tak jsem si řekl, že začnu doma trochu cvičit. Udělal jsem 60 dřepů s takovými těmi domácími jednoručkami a 30 kliků. Cvičil jsem stylem 20 dřepů,10 kliků a takhle opakoval. Myslíte si, že je to dobré, nebo je to úplně na prd? Chtěl bych takto cvičit od pondělí do pátku s tím, že každý nový týden bych zvedal počty.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 12.01.15 21:12
avatar

Kazdy pohyb je k necemu dobry. Porad je to lepsi nez lezet na gauci nebo u pocitace.

Za sebe mohu doporucit stranky www.cviceni-doma.cz, kde jsou jak treninkove plany, tak rady a zkusenosti pro cviceni doma bez specialniho naradi.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 12.01.15 21:19
avatar

Budu radit jen obecně, ale myslím, že v tomto případě to vůbec nevadí: Kliky a dřepy posilují pouze několik skupin svalů, jiné také potřebují procvičit, takže není vhodné cvičit pouze tyto dva cviky ;)

Ohodnoceno: 1x
 
Od: wamp®
Datum: 12.01.15 22:35
avatar
Jj,je to totálně k ničemu.Potřebuješ zapojit všechno svalstvo.Běž do posilovny,tam je odborník...Nebo zkus jogu,ta dá pořádně zabrat,i když to tak nevypadá na první pohled...A další,běh - ten je také super,rychlá chůze,kolektivní sporty,a v neposlední řadě plavání...Lyže,brusle,atd.,atd.Jen se toho nebát ;)
Ohodnoceno: 3x
 
Od: jake377*
Datum: 13.01.15 18:04

Pro začátek a na zlepšení kondičky to stačí. Výhodou těchto dvou cviků je, že při nich zapojuješ všechny svaly (při správné technice), ale být tebou bych i přidal přítahy (podhmatem a nadhmatem) a statická cvičení na břicho. Dále, jak říkají rádci výše, bych přidal i běhání, plavání, eventuelně i bruslení nebo jízdu na kole.

Nevýhodou tvého cvičení je to, že to pravděpodobně vzdáš již po prvním týdnu. Málo lidí se odhodlá cvičit doma a když už ano, tak právě po tom týdnu nemá nikdo chuť cvičit dál - takový workout je celkem nudný, zvlášť, když nemáš při tom žádného parťáka, s kterým byste se hecovali a motivovali.

Další a zároveň největší nevýhodou je to, že ti nikdo nezkontroluje techniku. Vím, o čem mluvím. Většina lidí nedokáže správně udělat ani klik. Ono se dotknout hrudníkem země a vytáhnout se zpět do výchozí pozice nestačí. Máš tam mnoho dalších faktorů. Jak říkám, technika je základ. Čím horší technika, tím menší efektivita a efektivita je právě to, o co ti jde :) Při začátcích ani tolik o tu techniku nejde, zlepšovat se budeš tak jako tak, ale později až budeš někde jinde, si na ní budeš muset dát pozor a bude ti na ni záležet daleko více.

Proto bude nejlepší, když si později zajdeš do posilovny (neříkám chodit) a zaplatíš si trenéra. Výhodou cvičení v posilovně je i to, že necvičíš jako doma sám, což tě může, například jako mě, hnát dopředu a nutit tě se neustále zlepšovat. Doporučuji ti si projet i YouTube a naučít se z něj i další cviky na doma (nebo jiné varianty cviků, co už cvičíš). Najdi si tam například "Bar Brothers - Workout for beginners".

Kdybys s něčím potřeboval pomoct nebo se chtěl zeptat, můžeš mi napsat do vnitřní pošty ;)

Ohodnoceno: 0x
 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.