Co jíst při objemovce na svačinu ve škole?

Od: Datum: 14.03.14 18:53 odpovědí: 4 změna: 01.04.14 16:12

Dobrý den, snažím se nabrat svalovou hmotu, a měním kvůli tomu svůj jídelníček, a chtěl jsem se zeptat, sacharidy ani tuky nejsou problém, ale nevím jestli tělu dodávám dostatek bílkovin, na svačinu mívám rohlík se šunkou (třída: Výběr, nebo nejvyšší jakost, čili kvalitní), ale to není ono, spolužák si brává 200g rýže a 200g masa, ale to se v krabičce přes den spaří a je to dost nechutné, napadlo mě, že bych si vzal trochu tvarohu s piškoty, ale bojím se, že by ty dvě hodiny na pokojové teplotě, co jsou mezi odchodem do školy a svačinou nevydržel...

Tak jsem se chtěl zeptat, co byste mi doporučili na svačinu do školy (kde trávím 6 hodin v kuse, takže si nemůžu nic chystat), aby to bylo aspoň trochu chutné, co nejvíc výživné a vhodné do objemového jídelníčku (a pokud možno jednoduché a rychlé na přípravu - tj. žádné vaření, smažení, pečení... na to ráno fakt nemám čas :( )


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 14.03.14 19:15
avatar

Docela dobrým proteinem je třeba vařené vajíčko (případně pouze bílek). nebo mě napadlo že existují i sušené proteiny, které jen rozmícháš ve vodě a vypiješ, takže by sis mohl dát svačinu na jakou jsi zvyklý a tím koktejlem doženeš ty proteiny :)

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 15.03.14 10:53
avatar
Z rohlíku moc skákat nebudeš, tj nejméně vhodná potravina nejen při sportu, ale vůbec. Piškoty taky nic moc. Tvaroh je zase "pomalá" bilkovina, ten je nejvhodnější na noc. Co treba jakosvacinu vločky s jogurtem, banán, jablko popr energetická tycinka, ale s obsahem co nejvíc sacharidů, ale co nejmíň respektive bez obsahu cukru a tuků. Dále těstoviny, testovinovy salát, zeleninový salát atd. Možností je neurekom...
Ohodnoceno: 1x
 
Od: marieblahovka*
Datum: 26.03.14 13:12

A co takhle nachystat si večer dopředu třeba těstovinový salát? Nebo bramborový. Zelenina, vajíčko, trocha majonézy nebo zakysané smetany. A na zakousnutí něco sladkého, za sebe doporučuju oplatky Knoppers, mají dobré složení, je to výživné a chutné zároveň.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 01.04.14 16:12

tvarohu se bát nemusíš mám ho ve škole běžně.Jím hlavně celozrné pečivo,sýr cottage má dost bílkovin,lučina,rýžový jogurt,vajíčka,šunka,protein

Ohodnoceno: 0x
 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.