Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Airsoft - nároky

Od: honza924893* odpovědí: 9 změna:

Ahoj, je mi nově 16 let a toto léto bych se chtěl zkusit vydat na airsoft tábor. Avšak zděsil jsem se, když jsem hledal cviky na nohy. Vydržet běžet alespoň 15 minut svižným tempem. Pro mě nepokořitelná hranice. Ale k otázce, tušíte jaká výdrž a síla se v airsoftu, případně na táborech, očekává? Jak na ruce, tak na nohy. Případně neznáte cviky které by se dali dělat doma případně venku za pomocí nanejvýš činek, švihadla a podobných základních pomůcek? Jsem naprostý začátečník a trpím lehkou nadváhou (opravdu lehkou (snad) - 5kg navíc než je průměr u mé výšky +- ) a nízkým sebevědomím, takže do posilovny mě nikdo nedokope. Už asi rok procházím různé stránky a vždy se nějak snažím posílit nějakou část těla nebou zhubnout, ale vždy jsem to vzdal, jelikož jsem nikdy nevěděl jestli je to zrovna to správné, jelikož u většiny to lidi moc nekomentovali.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x