Gainer a proteiny vs spotřeba

Od: Datum: 16.11.12 19:06 odpovědí: 10 změna: 19.11.12 13:12

dobry den mohl bych se zeptat jak dlouho vydrzi 2kg baleni gaineru aproteinu?


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: laybor*
Datum: 16.11.12 19:35
 

Většina produktů má na obalu napsané dávkování - většinou od 40 -100gr na dávku ,takže 50 - 100 dávek z 2 kg balení, počítej jednu dávku ráno nebo na spaní , druhou hodinu po tréninku.

 
Od: jan30
Datum: 16.11.12 19:46
 

a to mam brat jen dny kdy posiluju nebo kazdy den?

Datum: 18.11.12 16:12
 
avatar
Jo protože sval roste, když regeneruje. Při cvičení se ničí. Jen bych doplnil, po tréninku se bere okamžitě, ne až za hodinu,
doplněno 18.11.12 16:13: Takže brát každý den.
 
Datum: 18.11.12 22:26
 

protein klidně 3x za den jako doplněk stravy a gainer klidně taky ,ale hlavně gainer ihned po zátěži ( ať to roste ;)

 
Od: laybor*
Datum: 19.11.12 00:16
 

To stirecek + artik - dáváte debilní odpověd -

nikdy se nesmí brát gainer ani protein hned po cvičení ,žaludek by prací odčerpal krev ze svalů na zpracování koktejlů , ale cvičenec potřebuje udržet krev ve svalech jako výživu.

 
Datum: 19.11.12 09:37
 
avatar
Máš v tom hokej, bílkoviny se nesmí brát min 2hod před cvičením, protože trávení bílkovin je energeticky náročné a snižoval by výkon při cvičení. Před a při cvičení se pije sacharidak, aby udržoval hladinu glykemie v krvi, z toho sval čerpá energii, ale ihned po tréninky hned proteiny- bílkoviny, protože rozehraty sval je doslova hltavě. Důležité jsou rychlé bílkoviny, pomalé až na noc. Jestli necháš svaly dvě hodiny vychladnout, přejdou do katabolického stavu,kdy berou energii ze svalových buněk, sval tedy požírá sám sebe.
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 19.11.12 10:03
 

nejdříve se něco nauč a pak mi piš , že píšu debilní odpovědi . jestli jsi někdy pořádně cvičil , musíš uznat , že by jsi 2hodiny bez sachrů a proteinů po cvičení nevydržel .

 
Od: laybor*
Datum: 19.11.12 10:17
 

No odpověd mi nejde opět doplnit - ale

na každém gaineru máte psáno 20-30 min po tréninku ,

na každém proteinu nejdříve 1 hodinu po výkonu.

 
Datum: 19.11.12 10:24
 

tak ukončím cvičení , jdu do šatny , dám sprchu , převléknu se a je to 20min ( mohu si dát gainera ) . Dojedu domů , umeju si ruce , převléknu se do domácího , začnu si připravovat klasické jídlo ( a je to hodina po cvičení a tak si dám protein ) . Jinak ty jsi psal 2 hodiny

doplněno 19.11.12 11:38:

o dvou hodinách jsi nemluvil ty , tak se omlouvám

 
Datum: 19.11.12 13:12
 
avatar
Ihned po cvičení je nejlepší rychlá bílkovina která se rychle vstřebávána . Mrkni na net u každého přípravku máš napsané bezprostředně po výkonu. Do cvičím zastavím se v baru a pak teprve jdu do sprchy. Ten čas co uvádíš je maximální doba do které bys měl něco do sebe dostat.
doplněno 19.11.12 13:13: Na noc je naopak výhodnější pomalá bílkovina třeba tvaroh, tělo ji zpracovává pomalou až sedm hodin a tak mám sval zajištění přísun živin skoro celou noc.
 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.