Cvičení břicha bez výsledků

Od: Datum: 06.02.14 13:16 odpovědí: 3 změna: 07.02.14 22:14

Dobrý den Chci se jenom zeptat já totiž posiluji a cvičím už dlouhodobě a nevidím na sobě žadné výsledky? Totiž to začlo takhle: Jednoho dne sem si pustil motivační video a tam borec jak posiluje :)) Tak a vduchu mi něco říkalo zkus to ty na to máš! Tak sem to zkusil a od té doby cvičím a zároveň aj posiluji Ale je tady takový menší háček já chci mít pevné pěkné břišáky a místo toho mám z břicha bálon čím to prosím vás je? Ale když ho zpevním, tak jdou mi vidět trochu břišáky ale to není ono co chci! Triceps a Biceps jsou v pohodě ty už mám vypracované ale to břicho mě štve! Poradtě mi mám si koupit nějaké Proteiny nebo něco takového? Takhle: Já už od malička mám problémy se štítnou žlázou a beru na ni prášky a furt žeru a nepřibírám co mám dělat podle vás? ) Děkuji mooc a Nashledanou :)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 06.02.14 13:27
avatar

A cvičíš technicky dobře? Spousta lidí cvičí úplně blbě a pak se diví...

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 06.02.14 13:42
avatar
V první řadě byste se měl rozhodnout, zda chcete přibírat nebo vykreslit břišaky. Pokud chcete břišaky, měl byste omezit hodně tuky a sacharidy a cvičit hodně kardio a k tomu přizpůsobit stravu. Ale nejde přibírat a zároveň se zbavovat tukové vrstvy na břichu.
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 07.02.14 22:14
avatar

Čím větší objem břišního svalstva, tím víc břicho visí. Je taky třeba posílit vnitřní šikmé svalstvo, které drží břišní dutinu tam, kde má být.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.