Jak se dostat do formy?

Od: Datum: 28.01.14 16:16 odpovědí: 8 změna: 28.01.14 17:34

Dlouho jsem nesportovala a dneska jsem si uvědomila, že už je to se mnou opravdu zlé, když jsem se pořádně zadýchala při vycházení schodů do třetího patra. Jak mám začít se zlepšováním fyzičky, když prakticky nic neuběhnu ani neujedu na kole? Jednou jsem zkusila orbitrack a nezvládla jsem skoro ani 5 minut.. :/ Jsem na sebe strašně naštvaná a rozhodla jsem se s tím něco dělat. Tak mi prosím poraďte, jak začít, aby mě to nezabilo.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: fido
Datum: 28.01.14 16:20

... zdraví je důležité, ale zkus taky potrénovat mysl. Jak má člověk radit, když nevíme zda Ti je 14 a jen jsi lehce obézní, nebo je Ti 17 a jsi nesportovní typ, nebo je Vám 58 a projevují se léta a pohodlnost života.

začít jde vždy stejně pomalu a denně po troškách. Pokud je ti 20 tak až do těžkého zadýchání, pokud nejsi nemocná. Pokud je Vám 55, tak opatrně a po malých kouscích.

.

Přeji sílu vytrvat !

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.01.14 16:24

Je mi 17 a dříve jsem hodně sportovala, se změnou školy jsem sportovala míň a míň a kvůli bolesti zad jsem nakonec přestala úplně. (Já vím, blbost) Takže myslíte, že po troškách to bude mít efekt? Nemusím se tedy přetěžovat?

Od: bezec
Datum: 28.01.14 16:30

záda = cvičit, cvičit, cvičit. Cviky ti poradí třeba fyzioterapeut.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bezec
Datum: 28.01.14 16:25

No jak, začni tim co zvládneš. Pomalá chůze po rovině půl hodiny. Dá ti to mnohem víc než s vypětím překlepat 5 minut a pak být na šrot. Až to půjde bez námahy, tak se přidá. A tak pořád dokola až zvládneš třeba hodinu v kuse běžet nebo plavat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.01.14 16:27
avatar
Ono je vcelku těžké najít svůj limit vs "lenosti", kdy už to nejde snadno. Proste postupně zvysujte zátěž
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 28.01.14 16:37
avatar
Chce to začít chodit pokud možno všude pěšky místo MHD, po schodech místo výtahem, chodit na procházky. Není na škodu jít si občas zaplavat... Kdyz to vezmu podle sebe, nejjednodušší je jízda na rotopedu, potom orbitrek - na začátku jsem dávala 15 minut, pak asi 21 minut s vyplaznutym jazykem a pauzama na pití. Za cca 3 měsíce jsem si dala metu 10 km od den a to už jezdím asi rok, trvá mi to cca 37 minut. No a nejtěžší a nejnáročnější je asi běh, ale zároveň nejúčinnější.
Chce si to pamatovat, že když už si člověk myslí, že nemůže, tak vždycky ještě může. Když překonáte tuhle psychologickou hranici a nevzdáte to, tak to půjde.
Ohodnoceno: 1x
 
Od: petrosek
Datum: 28.01.14 16:39

Hlavne musis zacit pozvolna, ne hned chtit behat 10km. Treba tech pet minut, za par dni to bude deset, za mesic pulhodina nebo hodina. Nesmis prepalit zacatek, telo si musi na fyzicky zaprah zvykat pomalu. Dej si to jako "soutez", udelat kazdy den o minutu dve vic nez predesly den, je to dobra motivace.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: andycibulka*
Datum: 28.01.14 17:34

Osvedceny zpusob, alespon u mne, bylo zakoupeni knizky " 5 Tibetanu" , v originale = Fountain of Youth, a praktikovani techto jednoduchych cviku kazde rano, ctvrt hodinky, po dobu dvou mesicu udelalo se mnou divy. Pak uz jsem u toho zustal, kondicka sla nahoru, kila dolu, a nalada zase nahoru.Je to cviceni nenarocne, levne a dostupne v kazdych podminkach.Cviceni posiluje svaly i ducha.

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.